Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Frietjes en dat is dan ook mijn avondeten.
![]() Oja en ik heb hier nog chocolaatjes en bapao's en nog meer nomnom.^^ Maar alleen het bovenste gedeelte is mijn avondeten hoor. ![]() Ow oeps, het moest iets zijn dat je niet in huis had. ![]() |
![]() |
|
Zit in Amerika voor een half jaar en dan merk je toch dat je veel dingen gaat missen, terwijl ik dacht dat ik niet zo Nederlands gebonden was qua voedsel!
Ik heb op dit moment (nou ja altijd sinds ik hier ben) zin in Nederlands brood met Nederlandse kaas ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nu heb ik heel erge behoeft aan aardappelkroketjes. Niet normaal meer. We gaan helaas pannekoeken eten. ![]() |
![]() |
|
Paella, daar zag ik net een recept voor en het lijkt me mega lekker. Maar dat heb ik nog nooit gegeten, dus ik weet het niet eens zeker. Maar morgen uitproberen kan ook weer niet, want ik krijg mijn vriend nooit aan de garnalen en twee verschillende dingen koken vind ik geen goede optie als het al zo druk is.`
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 2 Batave | 500 | 29-03-2010 15:44 | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 | |
De Kantine |
Waar heb je op dit moment zin in? Missy | 168 | 26-02-2007 00:22 | |
Psychologie |
wat wil je op dit moment echt effe kwijt?? nlblue-eyes | 3 | 14-03-2005 18:55 | |
De Kantine |
waar heb je OP DIT MOMENT ongelooflijk veel zin in?? Biertank 52 | 500 | 28-04-2004 14:50 | |
De Kantine |
Waar heb je zin in? Verwijderd | 167 | 30-08-2003 13:21 |