![]() |
Waar laten jullie/je vriend je kwakje bij de sex?
Misschien een beetje rare vraag, maargoed:
Waar laten jullie/je vriend je kwakje bij de sex? (Alleen als er geen condooms voorhanden zijn, ik neem aan dat jullie verstandig zijn en alleen met vaste partner sex zonder condoom en met morningafterpil ofzoiets hebben;)) [/ouderlijk gezeik] |
in mijn poes, op mijn buik, in mijn mond, op mijn tet, waar niet!?
|
In mijn mond of in mijn poes
|
met morning-afterpil? ik neem aan dat je die niet elke keer gaat gebruiken, dat is er namelijk niet helemaal de bedoeling van...
maargoed, als het spul niet 'inwendig' terecht komt dan is het wel op mijn of zijn buik en dat veeg je dan even weg met een tissue ofzo... |
Citaat:
Vroegâh, toen we nog zonder condoom deden, was er magenoeg altijd een handdoek/zakdoek voor handen |
We hebben altijd een handdoek naast ons bed. Aangezien het er bij mij meteen weer uitloopt is dat toch wel handig.. anders kan je bijna elke dag de lakens wel verschonen.
|
Bij mij blijft het ook nooit netjes zitten als hij 'in me' komt. Tenzij ik het doorslik. Maar slikken kan ik alleen met mijn mond. Dus idd een handdoek, zakdoekje, of eventueel een boxer of onderbroek.
|
"aangezien het er bij mij meteen weer uitloopt"...
Ja want er zijn vrouwen die een speciaal spermaopvangbekken in hun vagina hebben dat alles opzuigt vasthoudt? |
Citaat:
Ik heb anders wel zo'n bekken hoor :bloos: |
Wordt wel een beetje onzintopic.
Terwijl ik het best een goede vraag vind. Als we sex hebben moeten we altijd eerst de bende opruimen. En dat vind ik altijd zo onromantisch. Ik zou liever net zoals op tv voldaan om mijn rug willen uitpuffen en knuffelen. Maar nee eerst moet ik met wc papier al die rotzooi weghalen. |
Joh je pakt gewoon een handdoek, drukt die tussen je benen, en knuffelt verder :confused:
|
Citaat:
exactly my idea |
Of niet en dan sta je de volgende dag op en 'loop je leeg'. :D
|
topic opgeschoond, nu allemaal netjes ontopic posten
|
Citaat:
|
Maarja, soms val je na het wauw-dat-was-fantastisch-en-nu-wil-ik-met-mijn-hoofd-op-jouw-borst-liggen-en-je-liefkozen-moment in slaap en gaat de wekker weer vroeg. En dan sta je op, met je slaperige hoofd en dan... tsja! :D
|
wij hebben ook altijd wel een handdoek in de buurt van het bed liggen..
|
In mijn sperma-opvangbekken;-), me mond, tussen me tieten, op mijn buik. En de boel opruimen met een tissue, liggen bij me bed....
xxx Kelly |
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, zal als man (/jongen) ook maar even antwoorden waar ik m'n zooi laat. Eigenlijk zo goed als altijd in haar vagina of haar mond, geeft niet zo'n zooi. En dat het eruit loopt, ja dat klopt. Indien we een handdoek bij de hand hebben gaat die tussen haar benen en knuffelen we fijn verder, zo niet dan loopt het maar in de lakens en knuffelen we alsnog verder :rolleyes: |
Mijn vriend laat het meestel in mij achter. Naast het bed staat een tissue box en daar pak ik een zakdoekje van, doe het tussen mijn benen en dat vangt de rest dan op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ex smeerde het uit over haar buik/borsten, rolde op haar rug en viel langzaamaan in slaap ("Het is en blijft toch gezond voor je huid.") En wanneer ik in haar was gekomen, merkte ik er geloof ik nog minder van, niet zo op gelet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: maar 4 handdoeken? Ik zou gek worden geloof ik :o
|
Raggen en gewoon van je af spuiten. (y)
Knuffelen is voor homo's |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat mijn kwakje vaak lekker de wijde wereld in, ik verstop hem af en toe in de kast, leg hem wel eens in de kaasdoos of prop hem tussen de boeken op de plank. Maar je kan zelf ook wel wat bedenken wat je er zo al mee kan doen, je kan het lekker op peuzelen, het lekker in je laten spuiten, of over je heen. Waarna uiteraard een lekkere douche sessie alles afsluit (eventueel samen?)
|
heb altijd een handdoek binnen bereik (ook vaak omdat ik te lui ben die op te ruimen na het douchen en ze dus in mijn 1-meter-rond-bed/computer liggen).
En binnen houden/bekken kantelen.... bij sommige jongens heeft dat geen zin....... |
Altijd een handdoek naast m'n bed.
|
Mijn vriendin vind eigenlijk alles goed:
- in haar - in haar mond - op haar borsten/buik - heel soms vraagt ze of ik het over haar gezicht wil spuiten, erg geil Alleen liever niet in haar haar... Lekker afwisselend dus :) |
waarom altijd in de mond ofzo??
dat lijkt me smerig!! waar smaakt dat eigenlijk naar..? o.O |
Citaat:
Giechel. |
Citaat:
|
Ik moest ook lachen. :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |