![]() |
|
Wordt wel een beetje onzintopic.
Terwijl ik het best een goede vraag vind. Als we sex hebben moeten we altijd eerst de bende opruimen. En dat vind ik altijd zo onromantisch. Ik zou liever net zoals op tv voldaan om mijn rug willen uitpuffen en knuffelen. Maar nee eerst moet ik met wc papier al die rotzooi weghalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, zal als man (/jongen) ook maar even antwoorden waar ik m'n zooi laat. Eigenlijk zo goed als altijd in haar vagina of haar mond, geeft niet zo'n zooi. En dat het eruit loopt, ja dat klopt. Indien we een handdoek bij de hand hebben gaat die tussen haar benen en knuffelen we fijn verder, zo niet dan loopt het maar in de lakens en knuffelen we alsnog verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik laat mijn kwakje vaak lekker de wijde wereld in, ik verstop hem af en toe in de kast, leg hem wel eens in de kaasdoos of prop hem tussen de boeken op de plank. Maar je kan zelf ook wel wat bedenken wat je er zo al mee kan doen, je kan het lekker op peuzelen, het lekker in je laten spuiten, of over je heen. Waarna uiteraard een lekkere douche sessie alles afsluit (eventueel samen?)
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin vind eigenlijk alles goed:
- in haar - in haar mond - op haar borsten/buik - heel soms vraagt ze of ik het over haar gezicht wil spuiten, erg geil Alleen liever niet in haar haar... Lekker afwisselend dus ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 |