![]() |
Undisclosed desaaires # 746
*O*
|
HOnd dat je er bent!:mad:
|
voor de liefhebbers:
JasperJD 63 Pippeloen 52 Katje 38 Paranoide 32 Barabas 26 Rode Panda 25 N00dles 24 Kazet Nagorra 18 deadlock 18 Martiño 18 Jaeger 17 Sarah 15 Missy 12 *Miekje* 10 Batave 9 imène 9 Dark Phoenix 9 Allure 9 Havock 9 Trimm Trabb 8 Lucky Luciano 8 Rationeel 8 White Trash 8 TopDrop 7 Tink* 7 Commendatore 5 ecnelis 5 Archont 5 Swlabr 5 Stefenootje 4 Vlindertje 4 fizzle-fluffy 4 Rivka* 3 Mean 2 Freyja 2 Quis 1 trophus 1 Philosophy 1 |
Ik wou net een rieplaai posten en toen wassie dicht. :mad:
Citaat:
Je mag alsnog wel gedag komen zeggen though. :D |
Ik wou ''Waar ben je nou niet zo saai mee?'' maken!!!:mad:
Wot heb ik zoveel gepost?:eek: |
Oh, nou, in dat geval drinken we wel een keer een biertje tijdens je opleiding want Leiden is mij te ver weg.
|
Spammerd :nono:
|
Eten en sporten later!!
|
Nou Trimmy, dan wil ik wel graag een tall latte grande machiato met steamed soymilk.
Ofzo. |
haaaaa dan ga ik trimm trabb stalken zonder dat ze het doorheeft :)
|
Op naar Leiden!
|
Hoi TopDrop wild eik zeggen maar toen was het topic dicht.
|
Citaat:
Haha, hoe cool zou 't zijn als ik straks ineens een fanclub voor de deur heb. Met spandoeken natuurlijk. En T-shirts met m'n naam en Ava erop. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
^ :cool:
Citaat:
|
Rubik's Cube <3. Ik kan er alleen niks van -O-
|
Trimm, hoe zit dat nou met die honderdduizend verschillende combi's bij Starbucks? Toen ik in Utrecht bij de net geopende Starbucks een Double Latte blabla ging halen, wist de verkoper ook niet meer hoe het nou precies zat. Zit er wel logica in of is het één grote warboel met die koffie?
En waarom ga je eigenlijk voor een Starbucks carrière als ik vragen mag? (Overigens vond ik het niet veel bijzonders voor 4,50 euro) |
Ik kan er een oplossen binnen een minuut :o
Of nouja, kon. Ik heb het al te lang niet gedaan om dat nu met volledige zekerheid te kunnen beweren. |
Citaat:
|
Ik vind het een gekke hobby :o
|
Nomnomnom mn moeder heeft gekookt.
|
Op een dag. Toen plots.
|
Citaat:
|
Ik heb er gisteren niet eens zo heel lang op geoefend, en ik kan nu alle staten van Amerika uit m'n hoofd opnoemen. :cool:
|
Handig, als je een keer naar Amerika gaat ;)
|
Zeg Trimmie, waar ergens in RoffaCity werk(te) jij? Want het zou misschen wel kunnen dat ik je een keer onbewust gezien heb :P.
En nomnom, mijn vlaai is af <33. En nee, ik ben geen Limburger maar Limburgers zijn niet de enige die vlaaien kunnen maken :bob:. |
Vlaaien van buiten Limburg zijn taarten voor mij :o
|
Waarom dat? :P
|
Ik weet niet. Vlaaien klinkt gewoon zo Limburgs.
|
Aha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had vandaag een leuke som. Er was een fabriek die radioactief afval loodste in een meer. Aan dat meer woonde mensen en die aten elke dag vis uit dat meer. Bereken de stralingsdosis die die mensen oplopen als gevolg van inwendige besmetting door het eten van die vissen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja en ik ga die vlaai nu eten! Toedels!
|
This is it... here I stand.
|
*O* |
Na drie keer eindelijk de vaardighedentoets gehaald \0/ En dan ook echt opeens met 19,5 punten (van de 20) en ik heb er minder voor gedaan dan vorige keren. Maargoed, vrijwel alle vragen zaten ook in de oefentoets die ik een uur daarvoor nog had gemaakt, een paar zelfs met exact dezelfde getallen. :')
|
Gefeliciflapstaart.
|
Merci :p
Ik blijf het toch een gekke toets vinden, maarja! |
Feli Hannie!
Hmm, ik heb zin in slapen. |
Hoi!
|
Hoi Panda!
|
Ik heb een 6 voor mijn MAW-examentoets!
|
Da's mooi toch?
|
Netjes
|
Citaat:
|
Ik vond het ook wel tof! Maar wel een beetje sneu hoor, mijn leraar kan niet spellen en geen Engels (ironisch genoeg schreef hij laatst ergens "Dictionery") en ook niet tellen. Ik had een 5.3 gehad als we de toetsen niet hadden mogen inkijken en natellen. En dat gebeurt zeg maar iedere toets weer. *zucht*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |