Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha, hoe cool zou 't zijn als ik straks ineens een fanclub voor de deur heb. Met spandoeken natuurlijk. En T-shirts met m'n naam en Ava erop. ![]()
|
Verwijderd
|
Trimm, hoe zit dat nou met die honderdduizend verschillende combi's bij Starbucks? Toen ik in Utrecht bij de net geopende Starbucks een Double Latte blabla ging halen, wist de verkoper ook niet meer hoe het nou precies zat. Zit er wel logica in of is het één grote warboel met die koffie?
En waarom ga je eigenlijk voor een Starbucks carrière als ik vragen mag? (Overigens vond ik het niet veel bijzonders voor 4,50 euro) |
![]() |
|
Zeg Trimmie, waar ergens in RoffaCity werk(te) jij? Want het zou misschen wel kunnen dat ik je een keer onbewust gezien heb
![]() En nomnom, mijn vlaai is af <33. En nee, ik ben geen Limburger maar Limburgers zijn niet de enige die vlaaien kunnen maken ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had vandaag een leuke som. Er was een fabriek die radioactief afval loodste in een meer. Aan dat meer woonde mensen en die aten elke dag vis uit dat meer. Bereken de stralingsdosis die die mensen oplopen als gevolg van inwendige besmetting door het eten van die vissen.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Na drie keer eindelijk de vaardighedentoets gehaald \0/ En dan ook echt opeens met 19,5 punten (van de 20) en ik heb er minder voor gedaan dan vorige keren. Maargoed, vrijwel alle vragen zaten ook in de oefentoets die ik een uur daarvoor nog had gemaakt, een paar zelfs met exact dezelfde getallen. :')
|
Ik vond het ook wel tof! Maar wel een beetje sneu hoor, mijn leraar kan niet spellen en geen Engels (ironisch genoeg schreef hij laatst ergens "Dictionery") en ook niet tellen. Ik had een 5.3 gehad als we de toetsen niet hadden mogen inkijken en natellen. En dat gebeurt zeg maar iedere toets weer. *zucht*
|
![]() |
|
|