![]() |
Waar komen de knapste mannen/vrouwen vandaan?
Een jaartje geleden heb ik het topic eerder geopend, maar door veel commentaar op de categorieën werd het geen succes. Vandaag dacht ik, we proberen het nog een keertje. Dus waar komen de knapste mannen en vrouwen vandaan en uiteraard, licht je keuze toe,
|
Italië natuurlijk, want ik houd van macho's(y)
|
Frankrijk, want lekkere actrices en zangeressen.
|
Eh.. gezien mijn liefdes/seks-geschiedenis zou ik scandinavie moeten zeggen..
Ik weet het niet. Ik vind meestal aziatische en slavische mannen niet zo mooi. *shrug* |
Rusland heeft de mooiste vrouwen :)
|
Technisch gezien zie ik de meeste knappe mannen in Nederland, want daar breng ik de meeste tijd door :D
Goed, uhm. In Polen ben ik geen enkele knappe man tegengekomen. In de V.S. zijn veel mannen zo all-American gladjakkerig knap, maar daar liepen ook wel een paar echt leuke rond. In Bolivia en Peru welgeteld één knappe Boliviaan tegengekomen, maar de Brazilianen waren inderdaad knap (mixbloedjes!). Nederlandse mannen vind ik over het algemeen ook wel knap. Vreemd genoeg zie ik óók vaak knappe Duitsers (en dan donkerharige!). En de mannen uit het Midden-oosten zijn me vaak iets te harig, maar die hebben wel een gezichtsvorm die ik kan waarderen (Y) En stoere blonde Zweuden of Deunen kan ik ook wel waarderen :bloos: Uhm nou ja. Technisch gezien denk ik dat halfbloedjes vaak het knapst zijn, dus dan moet je naar landen gaan waar er daar veel van zijn. de Amerika's met name, denk ik... Maar ik ga niet stemmen want ik weet het niet :D |
Scandinavië vind ik de mooiste vrouwen hebben. Een lichte kleur ogen en haar vind ik erg aantrekkelijk. In de VS liepen ook veel mooie vrouwen rond, maar het contrast tussen dik en dun was vrij scherp. Nederlandse vrouwen ook (y)
Uit Spanje komen naar mijn mening wel mooie mannen. |
Ik heb gestemd op Australie omdat eigenlijk alle mannen die ik uit australie ben tegengekomen best wel heel erg mooi waren en ik vind hun karakters ook geweldig :o
|
Zweden, want zoiets heb ik ooit gehoord of gelezen :confused:.
|
Het valt me op dat in Zweden en Noorwegen zeker knappe dames rondlopen, maar dat daar zit ook veel verschil tussen knap en lelijk. In Nederland heb je meer midden-mode zeg maar :P.
|
Zwitserland(y)
|
De lelijksten komen uit GB.
|
Duitsland van deze lijst vind ik. GB is echt oerlelijk idd over het algemeen. Scandinavie is wat te barbie voor mij en Zuid afrika is om te kotsen. Rusland is ook wel mooi...Net als Frans en Iers
|
elk land heeft wel een paar leuke heren en dames , maar niet in ieder land is de perfecte jongen/meisje te vinden , waar gaat het om dan ? een jongen die het uiterlijk heeft maar niet aardig is of een jongen die minder mooi is en spper lief tegen je doet
|
Knap lijkt me toch vrij duidelijk in deze context.
|
Citaat:
|
Nederland!
|
Citaat:
Ik zou het niet weten, ik ben niet zo bereisd. |
Ikzelf durf trouwens niet zo snel een bepaald land aan te wijzen. In nederland is het mede dankzij het grote aantal verschillende nationaliteiten helemaal zo slecht nog niet, helaas is de mentaliteit van de chicks hier vaak erg slecht.
Om rico maar even te quoten: "of ze nou wit, rood, geel, bruin of blond is, is ze lekker dan wordt m’n dick hard: betonmix " |
Moeilijk hoor. Ik kan niet zomaar een land aanwijzen. Negers vind ik lelijk... eh... spanjaarden en italianen vind ik dan weer gladjakkerig... moeilijk, moeilijk.
Als ik dan toch een keuze moet maken ga ik voor Nederland. denk ik |
eindelijk wat meer voor Nederland gekozen
|
De beste chicks in Hongarije, tenminste als ik een vergelijking maak tussen de landen waar ik geweest ben.
|
NEDERLAND !
ik was op vakantie in Frankrijk.. het was heel leuk maar die jongend daar :O ik kon niet normaal om me heen kijken. misschien heb ik niet goed gekeken hoor of was ik niet in een hunk vrij gebied maar ik heb serieus die vakantie 1 knappe jonge gezien en die kwam nota bene uit Nederland! toen ik weer terug in Nederland was en ik de stad ik ging was ik zoo blij....overal stonden super knappe boys |
zweedse vrouwen :D
|
Nederland natuurlijk!
Eigen volk eerst! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat er iets teveel landen in staan. Ik vind de mannen uit de balkanstaten/voormalig-joegoeslavië wel iets hebben. Niet allemaal (duh) maar het type mooie man dat daar vandaan komt, een beetje duister en fout :o, vind ik wel sexy. A la hoe heet ie ook alweer uit ER bijvoorbeeld.
|
Nederland en zweden.
Ligt er aan wat je wil; neukobsessieve vrouwen met cup d (zweden) of normale vrouwen(NLD). |
Nederland staat anders bekend als een land vol makkelijke en neukobsessieve vrouwen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Oostbloklanden. Daar hebben veel mensen een porseleinen gezicht.
|
Citaat:
En de cupmaat is ook niet veel verschil, de rest van het uiterlijk ben ik wel over te spreken hier :D |
Moet gaan voor Nederland, ik van op 'anders' Jongens met lang haar en meiden die OF poppig zijn OF stoer. Ben nog geen ander land tegen gekomen waar ze alle 3 ruimschoots in de aanbieding hebben ^^
|
Scandinavië met uitzondering van Finland.
Maar Nederland heeft ook genoeg te bieden, en daarbij, smaken verschillen. |
zweden, kijk eens bij een interlandwedstrijd [voetbal] van hun :o
lang blond haar :) superknap dus (A) |
Belgie, absoluut. Het accent, de jongens met het bruine haar dat net voor hun ogen zit, perfect!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik ben een jongen hè... |
indo's. (Y)
|
Citaat:
|
Uit de poll blijkt, dat wij voornamelijk op een Europees uiterlijk vallen. De meeste hebben toch op Zweden, Nederland of Italië gestemd en bij elkaar opgeteld hebben de Oost-Europese landen ook veel stemmen gekregen. Niet verrassend, saai dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederlanders zijn sexy, de vrouwen dan, mannen zijn lelijke boeren ;) Het maakt niet uit in welk land ik kom de vrouwen blijven lelijke gebochelde heksen. Hollanders zijn HOT :evil: |
nederland, daar kom ik de meeste leuke meiden/vrouwen tegen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |