Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Waar komen de knapste mannen/vrouwen vandaan?
VS 2 2.20%
Canada 1 1.10%
Mexico 0 0%
Nederlandse Antillen 0 0%
Overig Midden-Amerikaans land 0 0%
Suriname 0 0%
Brazilië 5 5.49%
Overig Zuid-Amerikaans land 2 2.20%
Noorwegen 2 2.20%
Zweden 18 19.78%
Denemarken 1 1.10%
GB 1 1.10%
Duitsland 2 2.20%
Nederland 19 20.88%
België 4 4.40%
Frankrijk 4 4.40%
Spanje 2 2.20%
Italië 8 8.79%
Griekenland 2 2.20%
Overig West Europees land 1 1.10%
Baltische staten 0 0%
Polen 1 1.10%
Hongarije 2 2.20%
Voormalig Joegoslavië 1 1.10%
Overig Balkanland 0 0%
Rusland 2 2.20%
Centraal Azië 0 0%
Turkije 1 1.10%
Marokko 0 0%
Egypthe 0 0%
Overig Noord Afriaans land 0 0%
Somalië 0 0%
Nigeria 1 1.10%
Gambia 0 0%
Zuid-Afrika 0 0%
Kaapverdië 0 0%
Overig Afrikaans land 0 0%
Isreal 0 0%
Iran 0 0%
Ander Midden-Oosters land 1 1.10%
China 0 0%
Japan 0 0%
(Noord/Zuid) Korea 0 0%
Thailand 0 0%
Vietnam 1 1.10%
India 1 1.10%
Indonesië 2 2.20%
overig Aziatisch land 1 1.10%
Australië 3 3.30%
Nieuw Zeeland 0 0%
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2009, 23:59
cenerentola
cenerentola is offline
Een jaartje geleden heb ik het topic eerder geopend, maar door veel commentaar op de categorieën werd het geen succes. Vandaag dacht ik, we proberen het nog een keertje. Dus waar komen de knapste mannen en vrouwen vandaan en uiteraard, licht je keuze toe,
Advertentie
Oud 25-11-2009, 00:12
cenerentola
cenerentola is offline
Italië natuurlijk, want ik houd van macho's
Oud 25-11-2009, 01:54
Verwijderd
Frankrijk, want lekkere actrices en zangeressen.
Oud 25-11-2009, 07:45
Lorelei
Lorelei is offline
Eh.. gezien mijn liefdes/seks-geschiedenis zou ik scandinavie moeten zeggen..

Ik weet het niet. Ik vind meestal aziatische en slavische mannen niet zo mooi. *shrug*
Oud 25-11-2009, 08:31
Verwijderd
Rusland heeft de mooiste vrouwen
Oud 25-11-2009, 08:49
Verwijderd
Technisch gezien zie ik de meeste knappe mannen in Nederland, want daar breng ik de meeste tijd door
Goed, uhm. In Polen ben ik geen enkele knappe man tegengekomen. In de V.S. zijn veel mannen zo all-American gladjakkerig knap, maar daar liepen ook wel een paar echt leuke rond. In Bolivia en Peru welgeteld één knappe Boliviaan tegengekomen, maar de Brazilianen waren inderdaad knap (mixbloedjes!). Nederlandse mannen vind ik over het algemeen ook wel knap. Vreemd genoeg zie ik óók vaak knappe Duitsers (en dan donkerharige!). En de mannen uit het Midden-oosten zijn me vaak iets te harig, maar die hebben wel een gezichtsvorm die ik kan waarderen En stoere blonde Zweuden of Deunen kan ik ook wel waarderen

Uhm nou ja. Technisch gezien denk ik dat halfbloedjes vaak het knapst zijn, dus dan moet je naar landen gaan waar er daar veel van zijn. de Amerika's met name, denk ik... Maar ik ga niet stemmen want ik weet het niet
Oud 25-11-2009, 12:53
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Scandinavië vind ik de mooiste vrouwen hebben. Een lichte kleur ogen en haar vind ik erg aantrekkelijk. In de VS liepen ook veel mooie vrouwen rond, maar het contrast tussen dik en dun was vrij scherp. Nederlandse vrouwen ook

Uit Spanje komen naar mijn mening wel mooie mannen.
Oud 25-11-2009, 13:09
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik heb gestemd op Australie omdat eigenlijk alle mannen die ik uit australie ben tegengekomen best wel heel erg mooi waren en ik vind hun karakters ook geweldig
Oud 25-11-2009, 14:47
AzN
AzN is offline
Zweden, want zoiets heb ik ooit gehoord of gelezen .
Oud 25-11-2009, 15:26
Batave
Batave is offline
Het valt me op dat in Zweden en Noorwegen zeker knappe dames rondlopen, maar dat daar zit ook veel verschil tussen knap en lelijk. In Nederland heb je meer midden-mode zeg maar .
Oud 25-11-2009, 15:49
Myuki
Myuki is offline
Zwitserland
Oud 25-11-2009, 18:11
Frankrijk
Frankrijk is offline
De lelijksten komen uit GB.
Oud 25-11-2009, 23:15
DmCraanen
DmCraanen is offline
Duitsland van deze lijst vind ik. GB is echt oerlelijk idd over het algemeen. Scandinavie is wat te barbie voor mij en Zuid afrika is om te kotsen. Rusland is ook wel mooi...Net als Frans en Iers
Oud 25-11-2009, 23:30
gentlemen
gentlemen is offline
elk land heeft wel een paar leuke heren en dames , maar niet in ieder land is de perfecte jongen/meisje te vinden , waar gaat het om dan ? een jongen die het uiterlijk heeft maar niet aardig is of een jongen die minder mooi is en spper lief tegen je doet
Oud 25-11-2009, 23:38
Verwijderd
Knap lijkt me toch vrij duidelijk in deze context.
Oud 25-11-2009, 23:40
Verwijderd
Citaat:
elk land heeft wel een paar leuke heren en dames , maar niet in ieder land is de perfecte jongen/meisje te vinden , waar gaat het om dan ? een jongen die het uiterlijk heeft maar niet aardig is of een jongen die minder mooi is en spper lief tegen je doet
Er wordt hier specifiek gevraagt naar knappe mensen, niet naar de beste partners. Als het daarom gaat maken we natuurlijk alsnog geen consessie en gaan we voor iemand die zowel het knapst als liefst is.
Oud 26-11-2009, 12:25
Mark
Mark is offline
Nederland!
Oud 26-11-2009, 13:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Duitsland van deze lijst vind ik. GB is echt oerlelijk idd over het algemeen. Scandinavie is wat te barbie voor mij en Zuid afrika is om te kotsen. Rusland is ook wel mooi...Net als Frans en Iers
Van deze lijst? Volgens mij heeft cenerentola hard haar best gedaan om de hele wereld in die lijst te proppen!

Ik zou het niet weten, ik ben niet zo bereisd.
Oud 26-11-2009, 14:29
Verwijderd
Ikzelf durf trouwens niet zo snel een bepaald land aan te wijzen. In nederland is het mede dankzij het grote aantal verschillende nationaliteiten helemaal zo slecht nog niet, helaas is de mentaliteit van de chicks hier vaak erg slecht.

Om rico maar even te quoten:

"of ze nou wit, rood, geel, bruin of blond is, is ze lekker dan wordt m’n dick hard: betonmix "
Oud 26-11-2009, 14:44
Volk
Volk is offline
Moeilijk hoor. Ik kan niet zomaar een land aanwijzen. Negers vind ik lelijk... eh... spanjaarden en italianen vind ik dan weer gladjakkerig... moeilijk, moeilijk.

Als ik dan toch een keuze moet maken ga ik voor Nederland.

denk ik
Oud 26-11-2009, 15:20
Daantjer
Daantjer is offline
eindelijk wat meer voor Nederland gekozen
Oud 26-11-2009, 17:57
Verwijderd
De beste chicks in Hongarije, tenminste als ik een vergelijking maak tussen de landen waar ik geweest ben.
Oud 26-11-2009, 20:15
PBPB
PBPB is offline
NEDERLAND !

ik was op vakantie in Frankrijk.. het was heel leuk maar die jongend daar ik kon niet normaal om me heen kijken. misschien heb ik niet goed gekeken hoor of was ik niet in een hunk vrij gebied maar ik heb serieus die vakantie 1 knappe jonge gezien en die kwam nota bene uit Nederland! toen ik weer terug in Nederland was en ik de stad ik ging was ik zoo blij....overal stonden super knappe boys
Oud 26-11-2009, 20:16
tommie almighty
tommie almighty is offline
zweedse vrouwen
Oud 27-11-2009, 01:58
Verwijderd
Nederland natuurlijk!

Eigen volk eerst!
Advertentie
Oud 27-11-2009, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Nederland natuurlijk!

Eigen volk eerst!
Oud 27-11-2009, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf durf trouwens niet zo snel een bepaald land aan te wijzen. In nederland is het mede dankzij het grote aantal verschillende nationaliteiten helemaal zo slecht nog niet, helaas is de mentaliteit van de chicks hier vaak erg slecht.

Om rico maar even te quoten:

"of ze nou wit, rood, geel, bruin of blond is, is ze lekker dan wordt m’n dick hard: betonmix "
Wat is volgens jou de mentaliteit dan?
Oud 27-11-2009, 12:25
Verwijderd
Ik vind dat er iets teveel landen in staan. Ik vind de mannen uit de balkanstaten/voormalig-joegoeslavië wel iets hebben. Niet allemaal (duh) maar het type mooie man dat daar vandaan komt, een beetje duister en fout , vind ik wel sexy. A la hoe heet ie ook alweer uit ER bijvoorbeeld.
Oud 27-11-2009, 12:26
Verwijderd
Nederland en zweden.

Ligt er aan wat je wil; neukobsessieve vrouwen met cup d (zweden) of normale vrouwen(NLD).
Oud 27-11-2009, 12:31
Volk
Volk is offline
Nederland staat anders bekend als een land vol makkelijke en neukobsessieve vrouwen
Verwijderd
Citaat:
Nederland staat anders bekend als een land vol makkelijke en neukobsessieve vrouwen
ben jij makkelijk dan?
Verwijderd
Citaat:
met een redelijke grote cupmaat
Oud 27-11-2009, 12:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
ben jij makkelijk dan?
Haha, ben wel nederlandse maar geen nederlandse
Oud 28-11-2009, 13:38
LoorAn
LoorAn is offline
De Oostbloklanden. Daar hebben veel mensen een porseleinen gezicht.
Oud 03-12-2009, 02:54
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Nederland en zweden.

Ligt er aan wat je wil; neukobsessieve vrouwen met cup d (zweden) of normale vrouwen(NLD).
In Nederland zijn ze minstens zo erg hoor
En de cupmaat is ook niet veel verschil, de rest van het uiterlijk ben ik wel over te spreken hier
Oud 06-12-2009, 01:34
WAT
WAT is offline
Moet gaan voor Nederland, ik van op 'anders' Jongens met lang haar en meiden die OF poppig zijn OF stoer. Ben nog geen ander land tegen gekomen waar ze alle 3 ruimschoots in de aanbieding hebben ^^
Oud 06-12-2009, 08:08
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Scandinavië met uitzondering van Finland.
Maar Nederland heeft ook genoeg te bieden, en daarbij, smaken verschillen.
Oud 06-12-2009, 19:31
Pomelo
Pomelo is offline
zweden, kijk eens bij een interlandwedstrijd [voetbal] van hun
lang blond haar superknap dus (A)
Oud 08-12-2009, 10:11
Bright Blue
Bright Blue is offline
Belgie, absoluut. Het accent, de jongens met het bruine haar dat net voor hun ogen zit, perfect!
Oud 08-12-2009, 10:17
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Belgie
Zelf een Belg zeker? Kan me toch niet voorstellen dat een Nederlands meisje dat vindt
Oud 08-12-2009, 10:19
Volk
Volk is offline
Citaat:
Belgie, absoluut. Het accent, de jongens met het bruine haar dat net voor hun ogen zit, perfect!
Zien belgen er anders uit dan nederlanders dan? Of ga je puur voor het accent? (ik neem aan dat je vlamingen bedoelt?)
Oud 08-12-2009, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Zelf een Belg zeker? Kan me toch niet voorstellen dat een Nederlands meisje dat vindt
Vlaamse jongens zien er net zo uit als Nederlandse, maar ze hebben een charmant accent als extra pluspunt
Oud 08-12-2009, 11:05
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
En toch vind ik dat

Citaat:
Zien belgen er anders uit dan nederlanders dan? Of ga je puur voor het accent? (ik neem aan dat je vlamingen bedoelt?)
Nou, ik kom in belgie vrij veel jongens tegen met bruin haar wat zo voor hun ogen hangt. Dat vind ik heel mooi, plus het accent waar ik helemaal verliefd op ben.

Citaat:
Vlaamse jongens zien er net zo uit als Nederlandse, maar ze hebben een charmant accent als extra pluspunt
Ja, idd
Oud 24-12-2009, 01:59
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Het kapsel wat al genoemd werd, en ik heb het idee dat ze fysiek toch een beetje achterblijven op Nederlanders (slechts een eigen constatering hoor, maar ze verliezen wel in vrijwel iedere sport van Nederland). Het accent irriteert me overigens

Maarja, ik ben een jongen hè...
Oud 01-01-2010, 00:40
>japie krekel<
>japie krekel< is offline
indo's.
Oud 01-01-2010, 03:47
Signy
Signy is offline
Citaat:
waarom houdt iedereen van dat belgische accent???????????
Oud 01-01-2010, 13:54
cenerentola
cenerentola is offline
Uit de poll blijkt, dat wij voornamelijk op een Europees uiterlijk vallen. De meeste hebben toch op Zweden, Nederland of Italië gestemd en bij elkaar opgeteld hebben de Oost-Europese landen ook veel stemmen gekregen. Niet verrassend, saai dus!
Oud 01-01-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
waarom houdt iedereen van dat belgische accent???????????
Ik denk dat het Bart Peeters' schuld is. Of Samson en Gertjes.
Oud 01-01-2010, 16:18
Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Uit de poll blijkt, dat wij voornamelijk op een Europees uiterlijk vallen. De meeste hebben toch op Zweden, Nederland of Italië gestemd en bij elkaar opgeteld hebben de Oost-Europese landen ook veel stemmen gekregen. Niet verrassend, saai dus!
Logisch toch
Nederlanders zijn sexy, de vrouwen dan, mannen zijn lelijke boeren
Het maakt niet uit in welk land ik kom de vrouwen blijven lelijke gebochelde heksen.
Hollanders zijn HOT
Oud 01-01-2010, 16:39
anoniem93
anoniem93 is offline
nederland, daar kom ik de meeste leuke meiden/vrouwen tegen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten