![]() |
Wat saai zeg #752
:)
|
Ik had juist zo'n mooie tit0l bedacht :(.
|
Deze moet dicht!
|
Snel reageren
De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht 1.Sorry! Deze topic is gesloten! Nou :( |
:nono:
|
:(
|
Barabas maak eens een leuke titel jij!
|
:D
|
Sorry Rivka!
Ik had de titel; 752 saaie onderbroeken van de Saaiman! |
Ja, Rivka, die zijn er gelukkig inderdaad (als je tenminste gelijkwaardig bedoelt), maar dat wil niet zeggen dat zo'n houding voortvloeit uit de teksten in de heilige boeken. Heb je de torah gelezen?
|
Jawel, en ik ben het ook niet met alles eens, ik vind alleen dat jij behoorlijk zwartkijkt omdat er een hoop aardige, vriendelijke religieuzen zijn in elke religie.
|
torah wil ik ook nog een keer lezen. Liggen die gewoon bij de bruna, of waar kan je die kopen?
|
Citaat:
|
Haha grl laten dat maar een keer gaan doen want dan heb ik nog heel grappige verhalen over die vereniging :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm voor het laatst gebruikt tijdens vaders middelbare schooltijd aan het stof te zien.
|
Nou, heb ik wat te doen voor het slapen gaan.
|
Citaat:
Ja zus-en-zo is religieus maar toch best aardig, terwijl ik vind dat dat los staat. Religieuzen kunnen aardig zijn en atheïsten eikels, of precies andersom. Sommigen slaan door in hun religie en dat is naar. Zo. |
Gelukkig zijn er genoeg religieuzen die ook wel snappen dat de bijbel (/koran / tenach / wat dan ook) niet overal even letterlijk genomen moet worden
|
Citaat:
|
Ik snap sowieso niet dat mensen beweren dat je met God kan communiceren of überhaupt beweren dat God de aarde heeft geschapen. Ik vind het net zoals natuurgeloven, prima als jij denkt dat een boom een ziel heeft en ik vind zoiets echt helemaal geweldig maar dan wel 1 keer per jaar in de Efteling.
|
Citaat:
|
Citaat:
En het hangt er ook nog van af hoe je de religie benadert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders hebben geen hekel aan homo's, maar 'het hoort niet'.
|
Tja, dat zeggen de meeste mensen, niet alles letterlijk nemen. Maar daar devalueer je in feite de hele inhoud van de heilige boeken mee.
|
Er zijn genoeg religieuzen die niks tegen homo's/negers/... hebben.
|
Citaat:
Disclaimer voor de forumbazen: de zin hierboven is een voorbeeld van cynisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het leven volgens een bijbel, torah of koran mag van mij allemaal zolang je er maar niet bang bent er van af te durven wijken. Ik ken ook mensen die hun kinderen opvoeden omdat Daphne Deckers dat in haar boek zo voorschrijft of mensen die alleen maar reizen via een Lonely Planet maar dat is voor mij exact hetzelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die alleen maar communie doen voor de cadeautjes :y (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |