![]() |
Goedkoopste manier om naar Londen te gaan?
Trein, bus, vliegtuig?
|
Van wat ik uitrekende is de boot en daarna de trein het goedkoopst. Maar dan nog steeds is het heel duur. Voor hetzelfde geld zit je met tweemaal zoveel mensen in Berlijn bijvoorbeeld (dat ook nog eens een stuk leuker is).
|
als je niet gebonden bent aan een bepaalde dag, dan zijn er af en toe heel goedkope vliegtickets.
|
Vliegen vanaf Eindhoven denk ik!
|
Te voet of met de fiets en dan even de ferry op, denk ik!
Of liften! |
Maar even serieus: hangt van de periode af en hoe lang op voorhand je reserveert...
|
Citaat:
|
Vliegticket naar Engeland kost geen drol als je met een cheap-ass maatschappij vliegt.
Naar Milaan was ik 30 euro kwijt (retour). |
Citaat:
|
Citaat:
De trein heeft als grote voordeel dat het niet duur is (mits je flink van tevoren reserveert) en dat je midden in Londen aankomt. Je kunt letterlijk zo uit de trein, de Tube inrollen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ganralph zegt. Als je goedkoop wilt vliegen naar Engeland kom je niet aan op Heathrow of Gatwick, maar op een vliegveld dat op 2 uur bussen daar vandaan ligt. Dat is ook heel logisch, want Heathrow en Gatwick zijn gewoon veel te duur voor de goedkope maatschappijen. Als ze daar op zouden vliegen wordt het onmogelijk om nog een leuke winst te draaien, omdat alles opgaat aan gatefees e.d.
|
Citaat:
|
Citaat:
(hoewel héél af en toe er geweldige deals zijn met KLM of BMI) |
hmm... Zal dan wel in de war zijn. Dacht dat mensen voor een tientje vanuit Eindhoven naar Londen City waren gegaan. Misschien was dat toen een aanbieding ofzo.
|
Citaat:
|
Vliegen, zekers. Met de bus is alleen maar (en vooral) onhandig, de boot duurt lang en is (voor velen) misselijkmakend en je bent er een extra nacht aan kwijt (heen én terug). Tenminste, als je vanaf Hoek van Holland gaat.
Probeer eens vliegticketsvergelijk op http://vliegen.idealo.nl - gebruik ik altijd :) |
Easyjet vliegt gewoon op Gatwick hoor. En ook op Luton, en vanaf Luton ben je met 40 minuten op Victoria station.
|
Zwemmen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |