Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2009, 12:24
Mitje
Mitje is offline
Trein, bus, vliegtuig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2009, 12:36
T_ID
T_ID is offline
Van wat ik uitrekende is de boot en daarna de trein het goedkoopst. Maar dan nog steeds is het heel duur. Voor hetzelfde geld zit je met tweemaal zoveel mensen in Berlijn bijvoorbeeld (dat ook nog eens een stuk leuker is).
Oud 01-12-2009, 12:37
ganralph
ganralph is offline
als je niet gebonden bent aan een bepaalde dag, dan zijn er af en toe heel goedkope vliegtickets.
Oud 01-12-2009, 12:40
Verwijderd
Vliegen vanaf Eindhoven denk ik!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 12:43
Methuselah
Methuselah is offline
Te voet of met de fiets en dan even de ferry op, denk ik!

Of liften!
Oud 01-12-2009, 12:44
Methuselah
Methuselah is offline
Maar even serieus: hangt van de periode af en hoe lang op voorhand je reserveert...
Oud 01-12-2009, 12:50
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Van wat ik uitrekende is de boot en daarna de trein het goedkoopst.
mwah, de verschillen zijn gering. komt nog bij dat een boot- of busreis qua tijd niet de moeite waard is als je maar een weekend zou gaan bijvoorbeeld. tenzij je 's nachts met de boot gaat, maar dan ben je verplicht om een hut te nemen (althans toen wij een tijd geleden de opties bekeken), en voor dat geld heb je echt wel een ticket.
Oud 01-12-2009, 13:15
MTpower
MTpower is offline
Vliegticket naar Engeland kost geen drol als je met een cheap-ass maatschappij vliegt.
Naar Milaan was ik 30 euro kwijt (retour).
Oud 01-12-2009, 19:09
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Vliegticket naar Engeland kost geen drol als je met een cheap-ass maatschappij vliegt. Naar Milaan was ik 30 euro kwijt (retour).
Mits je minstens drie maanden van tevoren reserveert ja. Het hangt zoals Methuselah al stelde af van wanneer en hoe ver van tevoren.
Oud 01-12-2009, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Vliegticket naar Engeland kost geen drol als je met een cheap-ass maatschappij vliegt.
Naar Milaan was ik 30 euro kwijt (retour).
Ja, het enige vervelende aan goedkoop vliegen naar Londen is dat je niet echt naar Londen vliegt, maar naar een vliegveld dat op 2 uur bussen van Londen zit.
De trein heeft als grote voordeel dat het niet duur is (mits je flink van tevoren reserveert) en dat je midden in Londen aankomt. Je kunt letterlijk zo uit de trein, de Tube inrollen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 10:39
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, het enige vervelende aan goedkoop vliegen naar Londen is dat je niet echt naar Londen vliegt, maar naar een vliegveld dat op 2 uur bussen van Londen zit.
De trein heeft als grote voordeel dat het niet duur is (mits je flink van tevoren reserveert) en dat je midden in Londen aankomt. Je kunt letterlijk zo uit de trein, de Tube inrollen.
Dit hangt toch echt af van welk vliegveld je kiest om aan te komen. Je kunt gewoon in Londen City landen hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 11:28
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Dit hangt toch echt af van welk vliegveld je kiest om aan te komen. Je kunt gewoon in Londen City landen hoor.
ja, maar dan zijn de tickets weer duurder dan bij Gatwick oid.
Oud 04-12-2009, 11:35
Verwijderd
Wat ganralph zegt. Als je goedkoop wilt vliegen naar Engeland kom je niet aan op Heathrow of Gatwick, maar op een vliegveld dat op 2 uur bussen daar vandaan ligt. Dat is ook heel logisch, want Heathrow en Gatwick zijn gewoon veel te duur voor de goedkope maatschappijen. Als ze daar op zouden vliegen wordt het onmogelijk om nog een leuke winst te draaien, omdat alles opgaat aan gatefees e.d.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 11:37
KIET
KIET is offline
Citaat:
En bedankt, nou zie ik dat dus helemaal voor me
Oud 04-12-2009, 11:54
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Wat ganralph zegt. Als je goedkoop wilt vliegen naar Engeland kom je niet aan op Heathrow of Gatwick, maar op een vliegveld dat op 2 uur bussen daar vandaan ligt. Dat is ook heel logisch, want Heathrow en Gatwick zijn gewoon veel te duur voor de goedkope maatschappijen. Als ze daar op zouden vliegen wordt het onmogelijk om nog een leuke winst te draaien, omdat alles opgaat aan gatefees e.d.
vandaar ook dat Eindhoven goedkoper is dan Schiphol. ik denk dat Eindhoven - Luton of zo de goedkoopste opties oplevert.

(hoewel héél af en toe er geweldige deals zijn met KLM of BMI)
Oud 04-12-2009, 12:11
Volk
Volk is offline
hmm... Zal dan wel in de war zijn. Dacht dat mensen voor een tientje vanuit Eindhoven naar Londen City waren gegaan. Misschien was dat toen een aanbieding ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 12:24
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
hmm... Zal dan wel in de war zijn. Dacht dat mensen voor een tientje vanuit Eindhoven naar Londen City waren gegaan. Misschien was dat toen een aanbieding ofzo.
of ik ben in de war weet niet hoe de prijzen op City precies liggen, maar je kunt er over het algemeen vanuit gaan: lagere prijzen -> slechtere locatie.
Oud 08-01-2010, 15:45
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Vliegen, zekers. Met de bus is alleen maar (en vooral) onhandig, de boot duurt lang en is (voor velen) misselijkmakend en je bent er een extra nacht aan kwijt (heen én terug). Tenminste, als je vanaf Hoek van Holland gaat.

Probeer eens vliegticketsvergelijk op http://vliegen.idealo.nl - gebruik ik altijd
Oud 09-01-2010, 08:00
martijn1985
martijn1985 is offline
Easyjet vliegt gewoon op Gatwick hoor. En ook op Luton, en vanaf Luton ben je met 40 minuten op Victoria station.
Oud 09-01-2010, 10:42
Arachnia
Arachnia is offline
Zwemmen.
Oud 09-01-2010, 19:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Zwemmen.
True
Reageren

Regels voor berichten