Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Wat mis je? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1789706)

CowCow 26-01-2010 14:11

Wat mis je?

Hallo iedereen,
Ik ben bezig met een projectje en ik wil graag van jullie weten wat jullie missen in jullie schoolkantine. En/of wat je wel hebt en wat je heel erg bevalt

Bijv.
Ik wil graag chips bij ons op school
Maar de frikandelbroodjes vind ik wel lekker

Hee, alvast bedankt
CowCow;)

honkballertje 26-01-2010 14:45

wij hebben geen schoolkantine ;)

Arachnia 26-01-2010 14:47

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 30128436)
wij hebben geen schoolkantine ;)

Oftewel, hij mist een schookantine. :D

Arachnia 26-01-2010 14:48

Citaat:

CowCow schreef: (Bericht 30128268)
Hallo iedereen,
Ik ben bezig met een projectje en ik wil graag van jullie weten wat jullie missen in jullie schoolkantine. En/of wat je wel hebt en wat je heel erg bevalt

Bijv.
Ik wil graag chips bij ons op school
Maar de frikandelbroodjes vind ik wel lekker

Hee, alvast bedankt
CowCow;)

Ik mis pistoletjes kaas, d'r is niks mis met een lekker hard broodje met gezonde reut erop, in plaats van alles met snacksnacksnacks te vervangen. -o-

Jehebtmelief 26-01-2010 15:05

Broodjes die op het moment dat je erom vraagt worden gesmeerd, niet van die dingen die al klaar liggen vanaf het begin van de ochtend in plastic.
Wij hadden, voordat we een extern bedrijf kregen, een geweldige kantine. Je bestelde iets: tosti, broodje kroket, broodje roomkaas en dit werd voor je neus gemaakt/gesmeerd. Dat was echt geweldig! Daarnaast was het ook nog eens goedkoper dan wat wij nu hebben. Destijds betaalde ik 1 euro voor een tosti, nu moet je daar 1,60 euro voor betalen...

Dus: 1) vers gemaakte broodjes
2) niet een te hoge prijs

Arachnia 26-01-2010 15:06

Citaat:

Jehebtmelief schreef: (Bericht 30128506)
Broodjes die op het moment dat je erom vraagt worden gesmeerd, niet van die dingen die al klaar liggen vanaf het begin van de ochtend in plastic.
Wij hadden, voordat we een extern bedrijf kregen, een geweldige kantine. Je bestelde iets: tosti, broodje kroket, broodje roomkaas en dit werd voor je neus gemaakt/gesmeerd. Dat was echt geweldig! Daarnaast was het ook nog eens goedkoper dan wat wij nu hebben. Destijds betaalde ik 1 euro voor een tosti, nu moet je daar 1,60 euro voor betalen...

Ooooh, jaaaaaa! <3
Omnomnom enzo.

Jehebtmelief 26-01-2010 15:07

Citaat:

Arachnia schreef: (Bericht 30128508)
Ooooh, jaaaaaa! <3
Omnomnom enzo.

Och, ik mis dat wel hoor. Echt, die vent maakte PRACHTIGE tosti's en broodjes met een dikke laag sla met roomkaas. Hmmmm...:(

Micromensje 26-01-2010 15:17

Patat natuurlijk.

arPos 26-01-2010 16:01

hmm alles van appels en bami tot stokbroodjes met beleg, pizza, losse broodjes los beleg en soep is te krijgen in onze kantine...

het enige wat ik mis is vriendelijk personeel.

YumYum 27-01-2010 18:38

Wij hebben ook alles, van ontbijt, naar toetjes, naar soep, naar chips, naar avond eten, naar koffie/thee... Dus ik mis eigenlijk niets.

Grapig 27-01-2010 20:04

Citaat:

Jehebtmelief schreef: (Bericht 30128506)

pinkapple 02-02-2010 15:42

een school kantine

jeroentje1232 02-02-2010 16:09

energy-drink!(L)(A)

Mr.Mark 02-02-2010 19:48

puddingbroodjes :D

silentbob 02-02-2010 21:28

enige wat ik er mis is internet...
is de enige plek op school waar het draadloze netwerk er niet is
dus als je eruit gestuurd word en vervolgens ook uit het bijgebouw(waar de ophokuren zijn) gestuurd word omdat je geen ophokuur hebt en officieel 1 of ander er-uit-gestuurd-briefje moet halen, moet je wel naar de super de boer gaan om je niet te vervelen
en is lullig als je om een of andere reden in de kantine bent(in de pauze) en erachter komt dat je een proefwerk hebt het volgende uur waarvan de leerstof op internet staat
en voor de rest kom ik al een paar jaar amper meer in de kantine, alles is toch goedkoper bij de super de boer:p (gaat iedereen heen in de pauzes btw, is goed te merken als het een keer regent, dan zitten ineens de kantine en alle gangen vol)

Micromensje 03-02-2010 15:13

Ik moet zeggen dat onze broodjes Gezond heerlijk zijn.
En die liggen al kant en klaar in de kantine.

silentbob 03-02-2010 17:58

lol, bij ons zijn er geloof ik alleen saucijzenbroodjes en pizzabroodjes
ook nog vup-a-soup en een racistische frisdrankautomaat(neemt alleen nederlandse munten aan) en een snoepautomaat

dus blijkbaar is onze school niet zo gefocust op gezond eten :p

Micromensje 03-02-2010 18:20

Wij hebben pizza op donderdag en dan zeuren ze dat de kantine gezonder moet

:facepalm:

silentbob 03-02-2010 18:56

lol
nou ja, wie bij ons gezond wil gaat wel naar de super(hoewel ik nog nooit iemand(van onze school) daar iets heb zien kopen dat doorgaat als gezond, behalve mezelf toen ik een keer een mango kocht(wou ff uitproberen of het klopt dat je stoneder word als je eerst een mango eet)

en wie dat niet wil gaat ook naar de super:p

meest gekochte is denk ik energy drank(hoewel de verse croissantjes het ook altijd wel goed doen volgens mij)

Sorry.x 07-02-2010 11:12

Ik mis de gezondere dingen. Als je bij mij op school de kantine inloopt, wordt je wel dood gegooid met snoep/koek/dikmakende automaten. Als je iets gezonds wilt hebben, moet je ruim 10 minuten in de rij staan.
Ik vind dat er meer keus moet zijn qua broodjes gezond, fruit en drinken.
Er is nu voornamelijk chips, koek, snoep, chocolade en frisdrank.

BORED 10-02-2010 20:06

wij hebben al alles aan omgezond food op school.
ik zou meer aan gezond willen :D

Batave 10-02-2010 20:15

Citaat:

pinkapple schreef: (Bericht 30153765)
een school kantine

Micromensje 12-02-2010 18:02

Citaat:

Sorry.x schreef: (Bericht 30169975)
Ik mis de gezondere dingen. Als je bij mij op school de kantine inloopt, wordt je wel dood gegooid met snoep/koek/dikmakende automaten. Als je iets gezonds wilt hebben, moet je ruim 10 minuten in de rij staan.
Ik vind dat er meer keus moet zijn qua broodjes gezond, fruit en drinken.
Er is nu voornamelijk chips, koek, snoep, chocolade en frisdrank.

Maar denk je serieus dat mensen fruit gaan eten?
Bij ons staat er een bak met appels in de kantine, maar niemand die ik ermee heb zien lopen. De broodjes gezond daarentegen zijn erg lekker en daarom populair.

Batave 12-02-2010 18:11

Ik zou een appel eten, mits het niet tegen een te hoge prijs is.

silentbob 12-02-2010 22:25

ik niet tenzijn ze gratis zijn :p
en zelfs dan zal ik er niet vaak 1 nemen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.