Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Broodjes die op het moment dat je erom vraagt worden gesmeerd, niet van die dingen die al klaar liggen vanaf het begin van de ochtend in plastic.
Wij hadden, voordat we een extern bedrijf kregen, een geweldige kantine. Je bestelde iets: tosti, broodje kroket, broodje roomkaas en dit werd voor je neus gemaakt/gesmeerd. Dat was echt geweldig! Daarnaast was het ook nog eens goedkoper dan wat wij nu hebben. Destijds betaalde ik 1 euro voor een tosti, nu moet je daar 1,60 euro voor betalen... Dus: 1) vers gemaakte broodjes 2) niet een te hoge prijs |
![]() |
||
Citaat:
Omnomnom enzo.
|
hmm alles van appels en bami tot stokbroodjes met beleg, pizza, losse broodjes los beleg en soep is te krijgen in onze kantine...
het enige wat ik mis is vriendelijk personeel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
enige wat ik er mis is internet...
is de enige plek op school waar het draadloze netwerk er niet is dus als je eruit gestuurd word en vervolgens ook uit het bijgebouw(waar de ophokuren zijn) gestuurd word omdat je geen ophokuur hebt en officieel 1 of ander er-uit-gestuurd-briefje moet halen, moet je wel naar de super de boer gaan om je niet te vervelen en is lullig als je om een of andere reden in de kantine bent(in de pauze) en erachter komt dat je een proefwerk hebt het volgende uur waarvan de leerstof op internet staat en voor de rest kom ik al een paar jaar amper meer in de kantine, alles is toch goedkoper bij de super de boer ![]() |
![]() |
|
![]() |
lol
nou ja, wie bij ons gezond wil gaat wel naar de super(hoewel ik nog nooit iemand(van onze school) daar iets heb zien kopen dat doorgaat als gezond, behalve mezelf toen ik een keer een mango kocht(wou ff uitproberen of het klopt dat je stoneder word als je eerst een mango eet) en wie dat niet wil gaat ook naar de super ![]() meest gekochte is denk ik energy drank(hoewel de verse croissantjes het ook altijd wel goed doen volgens mij) |
![]() |
|
Ik mis de gezondere dingen. Als je bij mij op school de kantine inloopt, wordt je wel dood gegooid met snoep/koek/dikmakende automaten. Als je iets gezonds wilt hebben, moet je ruim 10 minuten in de rij staan.
Ik vind dat er meer keus moet zijn qua broodjes gezond, fruit en drinken. Er is nu voornamelijk chips, koek, snoep, chocolade en frisdrank. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons staat er een bak met appels in de kantine, maar niemand die ik ermee heb zien lopen. De broodjes gezond daarentegen zijn erg lekker en daarom populair. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Wat doe je als je hem/haar mist? diaanbnaan | 11 | 07-01-2007 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik mis je zo DarkeyeTR | 2 | 19-09-2006 11:38 | |
Films, TV & Radio |
Wat mis je op de hedendaagse TV? marccc | 44 | 09-07-2006 21:53 | |
Psychologie |
Wat mis jij op het moment het ergst? -SoloWolf- | 500 | 05-08-2005 23:12 | |
Psychologie |
Wat mis jij absoluut niet (meer) in je leven? Stefanie | 51 | 16-07-2005 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat missen jullie nou het meest? *Fallen_Tear* | 35 | 07-09-2002 09:58 |