![]() |
To do to do to(ut) do(ucement)...
Een topic voor je to do-lijstjes!
*O* |
- Repetitie Moord op kale man voorbereiden. - Tekst leren. - Regisseren. - Naborrelen. - Wie is de mol kijken. :) |
|
- Kast opruimen
- Briefje voorjaarsvakantie inleveren bij AH - Oefenen voor toelatingsexamen Conservatorium - Vragen aan lerares Nederlands over duet bij "Groot Dictee" |
- Douchen
- Aankleden - Afwassen - Fondueset controlleren |
|
Up, want ik heb een spelfout in de titel gezet. :o
Het is niet tous doucement, maar tout doucement. Sufkut die ik ben (n) Ik zal er een liedje bij zetten voor de leuk :) (met fijne chocoladebeelden) |
- Verslag afmaken
Citaat:
|
Jaaa, thanks (y)
|
- Die ene recensie schrijven
- Basgitaarleraar mailen |
Citaat:
|
Today:
- Alle werkgroepopdrachten samenvatten - Oefentoets maken - Zes arresten doornemen - Jurisprudentie bijschrijven in bundel |
vandaag/morgen:
* Werk uitzoeken voor morgen en in map stoppen. * Spijkers, een hamer en plakzooi opzoeken, plus een schaar. * Dat velletje zien terug te vinden waarop staat hoe mijn tekeningen moeten komen te hangen. * Lokaal inrichten voor maandag. * Kijken of mijn filmpje nog op de computer op school staat en op USB zetten/foto maken. * Powerpoint in elkaar zetten. * Coconschilderij afmaken. * Sneeuwuil mee naar huis nemen en/of op school een degelijke foto maken. * Beltegoed opwaarderen. |
- tanden poetsen
- pyjama aantrekken - lezen - slapen maar nu nog niet! |
Citaat:
|
Klaar voor vandaag!
Braek, I wants it. |
Vandaag/morgenochtend voor 7 uur. :o
- - Leertaak biologie inleveren. - - - Done. Die leertaak is toch al te laat. |
Verslag:
- verzamelde artikelen lezen, - methodologie opzetten + uitwerken, - verslag schrijven, - klaar! |
Citaat:
Ik heb nog tien minuten voor die andere twee dingen, gaat niet lukken dus. |
Citaat:
edit: half 3 en ik heb m'n tekst er ook nog even in gestampt *O* |
- Essay van 2500 woorden schrijven voor Literatuur 3B
- Persuasion van Jane Austen lezen - Alle ongelezen boeken in m'n kast lezen - Beide series van I'm Alan Partridge kijken - Was opvouwen - M'n teringzooi opruimen |
Citaat:
|
-Naar de Fietsenmaker
|
Citaat:
En nu moet ik nog iets samenvatten :( |
Morgenochtend:
- Slapen, slapen en slapen. |
- verslag voor school schrijven
- was opvouwen |
- Bed verschonen - Was draaien - Vaat in vaatwasser - Kattenbak verschonen - Nog een was - Kabeltje vinden en muziek op iPod zetten - Half uur fietsen - Japans leren - Nieuwe wettekst en sheets voor week 1 printen - Boodschappen doen - 40 pagina's lezen/leren |
Oeh, leuk topic :)
Heb m'n to do list voor vandaag al af, maar dan hierbij een tvp :P |
Geschiedenis leren. Nu. Nee, straks, nu moet je bijna eten en je bent moe en weet ineens weer dat je ziek bent.
Etmakas, na het eten ga je je geschiedenis leren! :o |
- Chillen
- Een milf scoren |
-Naar de orthodontist
-School doorkomen -Aan meetkunde werken -Met mijn mentor praten -Een leuke film kijken ('s avonds) |
Citaat:
Dan morgenochtend maar. |
Thuis werken. :bloos:
- Instructies herzien - Plastic halen (niet gevonden) - Kaartjes lamineren (moeilijk zonder plastic) - Meneren van de kozijnen ontvangen en koffie voeren |
-niks doen
|
-Studeren piano -Studeren theorie -broek Raphael |
* Sarah in bad doen * vuilnis buiten zetten * tussen alles door voor Sarah zorgen |
-Daadwerkelijk iets doen |
Dan maar een nieuwe.
- Literatuur opdracht maken en inleveren. - 2 engelse boek-verslagen maken en inleveren. - Folders lopen. Als de regen ophoudt. - 10 uur naar bed! (Y) :P |
Niks! *O*
|
Citaat:
|
- Hoofdstuk 1 voor Introductie tot Vertaalwetenschap lezen
- Hoofdstuk 1+2 van Working Words At Work lezen - optijd naar bed gaan - me morgenochtend niet verslapen en gewoon college volgen - Beginnen in Mary Shelley's Frankenstein |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Behalve die broek, dat vind ik leuk dus dat wil ik doe als ik er echt helemaal zin an heb enzo |
-Spaans maken
-Leerplan schrijven -Gedichtenbundel uitzoeken -Aan profielwerkstuk werken |
* Sarah ophalen kdv (weer een uur lopen) * leuke dingen doen met Sarah * koken&eten * sporten |
laat ik maar een lijstje maken..
eten omkleden opruimen -> woonkamer frisse neus schilderen |
Alvast voor morgen:
- douchen - vrij vragen AH - boodschappen doen - koken/eten - repetitie Zouthuis voorbereiden - repetitie Kale Man voorbereiden - les 1 eerstejaars voorbereiden - tekst scène 1 leren - tekst scène 2 leren - naar de stad voor attributen/kostuums - overtocht Terschelling boeken - speler mailen - collega mailen - bed opmaken - de was - regisseren - naborrelen - Wie is de mol kijken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |