Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   in de war (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1790135)

metalheadje 29-01-2010 21:11

in de war

ok om meet e beginnen zou ik dit ook misschien bij liefde en realtie kunnen zetten maar aangezien dit wel meer betreft als dat dacht ik toch maar van niet

ik ben afgelopen tijd nogal verliefd geweest op een meid bij mij in de klas maar ik ben dus meer in de war als verliefd omdat zijzelf ook nogal "vaag" deed de afgelopen paar weken zoals afe en toe naar me kijken en lief lachen vind ze me nou leuk of niet
en als ze dan toevallig hoi tegen me zegt zeg ik wel hoi trug maar dan ook niks anders misschien kan dit ook komen dat ik het tegenovergestelde ben van over emotioneel dat ik dus eigenlijk vrij weinig emotie heb en op de momenten dat ik ze wel heb zijn ze snel verdwenen zelfs bij het overlijden van een naaste voe ik in feite niks de enige reden om naar die begraafnis te gaan is zeg maar om mensen te steunen die mij nodig hebben al dit bij elkaar heeft een hele boel vragen bij mij opgeroepen zoals komt dit vaker voor en wat kan ik hieraan doen en hoe zit het daarmee met de kansen in de liefde en kan iemand mij helpen :S:S:S ???

Sabje 30-01-2010 10:36

Interpunctie.

metalheadje 30-01-2010 13:15

heeh wattes?

Arachnia 30-01-2010 13:16

Vra-gen.
Of je kast induiken en je moves afstoffen.

Batave 30-01-2010 13:19

Citaat:

metalheadje schreef: (Bericht 30142321)
heeh wattes?

Ze bedoelt dat je meer komma's en punten moet gebruiken om je verhaal duidelijker te maken. Maar goed, er is natuurlijk altijd een kans dat ze je leuk vindt. Ga eens een gesprek met haar aan, maak half-flirterige opmerkingen en kijk hoe ze reageert. Als ze positief reageert en ook terugflirt kan je haar mee uit vragen ;)

Geel 30-01-2010 13:40

Citaat:

Sabje schreef: (Bericht 30141813)
Interpunctie.

Het is één grote vraag. Te zien aan de vraagtekens aan het einde. ;)

Ontopic: Praat vaker met dat meisje, neem het initiatief. Je zegt dat je geen emoties hebt, dan zul je vast ook niets voelen als je een blauwtje oploopt.

evil inside 30-01-2010 21:50

begin maar gewoon meer contact te zoeken. je kan pas echt dingen inschatten als je vaker met die persoon omgaat.

ik ben anoniem 03-02-2010 22:08

metal ik had laatste tijd ook een beetje de vraag bij mezelf of ik nog wel emotie heb. vroeger had ik (volgens mij) altijd als iemand zegt dat je iets goed hebt gedaan ofzo een goed gevoel van binnen, maar de laatste tijd lijkt dat verdwenen. ik kan op het moment geen andere voorbeelden bedenken maar ik zal deze topic blijven volgen..

Dingaantouwtje 03-02-2010 22:16

Ik heb hier ook last van gehad. Ik heb het er met mijn psycholoog over gehad en die zei dat als je een langere periode continue word geconfronteerd met negatieve emoties, je jezelf soms "afvlakt" om te voorkomen dat het lichamelijke stress veroorzaakt. Wat dus betekent dat je het onbewust uit zelfverdediging doet. Ik weet niet hoe dit bij jou zit, maar bij mij hield het om lekker de tijd te nemen die ik nodig had, en vooral dingen doen die ik leuk vond.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.