Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2010, 21:11
metalheadje
metalheadje is offline
ok om meet e beginnen zou ik dit ook misschien bij liefde en realtie kunnen zetten maar aangezien dit wel meer betreft als dat dacht ik toch maar van niet

ik ben afgelopen tijd nogal verliefd geweest op een meid bij mij in de klas maar ik ben dus meer in de war als verliefd omdat zijzelf ook nogal "vaag" deed de afgelopen paar weken zoals afe en toe naar me kijken en lief lachen vind ze me nou leuk of niet
en als ze dan toevallig hoi tegen me zegt zeg ik wel hoi trug maar dan ook niks anders misschien kan dit ook komen dat ik het tegenovergestelde ben van over emotioneel dat ik dus eigenlijk vrij weinig emotie heb en op de momenten dat ik ze wel heb zijn ze snel verdwenen zelfs bij het overlijden van een naaste voe ik in feite niks de enige reden om naar die begraafnis te gaan is zeg maar om mensen te steunen die mij nodig hebben al dit bij elkaar heeft een hele boel vragen bij mij opgeroepen zoals komt dit vaker voor en wat kan ik hieraan doen en hoe zit het daarmee met de kansen in de liefde en kan iemand mij helpen ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2010, 10:36
Verwijderd
Interpunctie.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 13:15
metalheadje
metalheadje is offline
heeh wattes?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 13:16
Arachnia
Arachnia is offline
Vra-gen.
Of je kast induiken en je moves afstoffen.
Oud 30-01-2010, 13:19
Batave
Batave is offline
Citaat:
heeh wattes?
Ze bedoelt dat je meer komma's en punten moet gebruiken om je verhaal duidelijker te maken. Maar goed, er is natuurlijk altijd een kans dat ze je leuk vindt. Ga eens een gesprek met haar aan, maak half-flirterige opmerkingen en kijk hoe ze reageert. Als ze positief reageert en ook terugflirt kan je haar mee uit vragen
Oud 30-01-2010, 13:40
Geel
Geel is offline
Citaat:
Interpunctie.
Het is één grote vraag. Te zien aan de vraagtekens aan het einde.

Ontopic: Praat vaker met dat meisje, neem het initiatief. Je zegt dat je geen emoties hebt, dan zul je vast ook niets voelen als je een blauwtje oploopt.
Oud 30-01-2010, 21:50
evil inside
evil inside is offline
begin maar gewoon meer contact te zoeken. je kan pas echt dingen inschatten als je vaker met die persoon omgaat.
Oud 03-02-2010, 22:08
ik ben anoniem
ik ben anoniem is offline
metal ik had laatste tijd ook een beetje de vraag bij mezelf of ik nog wel emotie heb. vroeger had ik (volgens mij) altijd als iemand zegt dat je iets goed hebt gedaan ofzo een goed gevoel van binnen, maar de laatste tijd lijkt dat verdwenen. ik kan op het moment geen andere voorbeelden bedenken maar ik zal deze topic blijven volgen..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:16
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik heb hier ook last van gehad. Ik heb het er met mijn psycholoog over gehad en die zei dat als je een langere periode continue word geconfronteerd met negatieve emoties, je jezelf soms "afvlakt" om te voorkomen dat het lichamelijke stress veroorzaakt. Wat dus betekent dat je het onbewust uit zelfverdediging doet. Ik weet niet hoe dit bij jou zit, maar bij mij hield het om lekker de tijd te nemen die ik nodig had, en vooral dingen doen die ik leuk vond.
Reageren

Regels voor berichten