Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Praat vaker met dat meisje, neem het initiatief. Je zegt dat je geen emoties hebt, dan zul je vast ook niets voelen als je een blauwtje oploopt.
|
![]() |
metal ik had laatste tijd ook een beetje de vraag bij mezelf of ik nog wel emotie heb. vroeger had ik (volgens mij) altijd als iemand zegt dat je iets goed hebt gedaan ofzo een goed gevoel van binnen, maar de laatste tijd lijkt dat verdwenen. ik kan op het moment geen andere voorbeelden bedenken maar ik zal deze topic blijven volgen..
|
![]() |
|
Ik heb hier ook last van gehad. Ik heb het er met mijn psycholoog over gehad en die zei dat als je een langere periode continue word geconfronteerd met negatieve emoties, je jezelf soms "afvlakt" om te voorkomen dat het lichamelijke stress veroorzaakt. Wat dus betekent dat je het onbewust uit zelfverdediging doet. Ik weet niet hoe dit bij jou zit, maar bij mij hield het om lekker de tijd te nemen die ik nodig had, en vooral dingen doen die ik leuk vond.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] In de war met zuur-base berekeningen Chris-Verhoeckx | 1 | 24-09-2011 15:05 | |
Liefde & Relatie |
in de war over ex-vriend waves | 14 | 05-10-2007 19:31 | |
Liefde & Relatie |
In de war... blurred | 21 | 15-07-2004 17:54 | |
Psychologie |
nogal in de war Verwijderd | 2 | 29-04-2002 08:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizeling, in de war en misselijk... Verwijderd | 5 | 16-02-2002 10:01 | |
Psychologie |
in de war,weggelopen tiktoktak | 1 | 05-02-2002 17:49 |