![]() |
Wat een saai feestje # 853
Dus.
Fizzle, als ik je kende én je me uitgenodigd had, zou ik wel komen. :y |
Dat is niet lief, mijn feestjes zijn helemaal niet saai :(
|
Ja.
|
Ik gaf alleen maar mijn mening Fizzle. Ik hoop dat je een leuk en gezellig feestje hebt :)
Ik vond het alleen heel raar. Ik ken niet zulke mensen :o |
Oh, ik was te laat en deze is beter en toepasselijker :p
|
Samen van blad spelen en muziek maken is echt veel leuker dan op de bank hangen en bier drinken. Maar dat vind ik omdat ik muzikant ben en ik ben blij dat mijn vrienden dat ook zijn :)
|
Citaat:
+ zie Edit in eerste post. |
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten Absinthe 62 JasperJD 61 fizzle-fluffy 52 Archont 42 Barabas 29 Martiño 26 Batave 26 Dark Phoenix 22 Quis 22 Rationeel 21 Trimm Trabb 19 White Trash 17 Sarah 14 imène 13 Katje 12 Rivka* 11 N00dles 7 Commendatore 6 Jaeger 6 ggcy8 6 Missy 6 kopmuntkip 5 Tink* 4 Rode Panda 3 Kazet Nagorra 3 Yukari-sensei 2 Stefenootje 2 Dittrich 1 Repelsteeltjuh 1 Toon topic & sluit venster |
Citaat:
|
En @Martin; beroepenestafette, voor groep 3/4. De grap is dat ik de helft van de briefjes zelf voor mag gaan lezen omdat er veel nog niet echt kunnen lezen ;)
Maar ze moeten dan zo snel mogelijk een beroep uitbeelden voor hun groepje, en het team met de snelste tijd heeft gewonnnen :) |
Citaat:
|
Don't kiss and tell (8)
|
Ooh lekker nu is er ook nog bijkpijn bij gekomen(y)
|
Citaat:
Maar ik ben ook helemaal niet boos of verdrietig over wat hier in het topic gezegd wordt, zolang mijn eigen vrienden niet gaan roepen WAT EEN SAAI KUTFEEST ofzo en het gewoon net zo leuk wordt als de bedoeling is zal het me een worst wezen wat andere mensen ervan vinden. Behalve de buren, ik moet misschien twee sets oordopjes aan ze doneren want het is wel een zondagavond :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou wel eens een feestje willen waar íedereen danst. Dat het daar om gaat, zegmaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is wel het geval op de feestjes van mijn vriendjes vrienden. Nouja er wordt ook gerookt. Ik heb trouwens niks tegen roken hoor, als ik geen klassieke zang zou studeren zou ik ook gaan roken, al was het maar in de hoop dat ik mijn stiefmoeder dan hartproblemen zou bezorgen van de stress :cool: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens gepokerd met 20 man op een feestje(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En dat het voor klassiekemuziekstudenten zo goed als not done is om met lichtemuziekstudenten om te gaan? De meesten zijn violisten, er zit een pianist bij, en een gitarist, ik ben zangeres. Geen bankhangbierdrinktypes. Behalve de gitarist en de pianist dus :D |
Nog niks. :o
Maar het wordt sowieso bakker, schrijver, politieagent, brandweerman, buschauffeur, zanger, kassajuffrouw, kok, voetballer, dokter... ehmm... nog meer tips? |
Citaat:
Het schokeffect als mensen niet weten dat je rookt en je het dan ineens zien doen, machtig. |
Citaat:
In veel huiskamers is dat ook wel lastig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen daarom al zou ik het eens doen. Of als ze even naar de wc is op mijn verjaardag een spiegel neerleggen met wat lijntjes bloem en er omheen zitten en dan heel stiekem gaan zitten doen als ze de kamer inkomt :D:D:D Wnt ik heb haar laatst verteld dat op mijn school cocaine een probleem was omdat het een vrij rijke buurt was enzo en ze was echt in shock. Zou wel mooi zijn :cool: |
Citaat:
|
Schoonmaakster en vuilnisman zijn goed (y)
|
Citaat:
|
Schilder natuurlijk ook!
|
Citaat:
Dat lichte muziek en klassieke muziek niet met elkaar mengt (dat komt dus van twee kanten he) betekent niet dat klassieke muziek meteen arrogant is :confused: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Schilder!
|
bonjour!
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel ik vind de arrogantie van jullie kant komen. En nogmaals jullie zijn natuurlijk slimmer en beter en maken zeker betere muziek.. (n) |
Citaat:
|
Je zegt zelf dat het ''not done'' is, dat getuigd van arrogantie. Als staats- en bestuursrechtjurist ga ik toch ook niet ineens weigeren me te mengen met mensen die van privaatrecht houden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |