Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 11:48
Verwijderd
Dus.

Fizzle, als ik je kende én je me uitgenodigd had, zou ik wel komen.
Advertentie
Oud 03-02-2010, 11:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is niet lief, mijn feestjes zijn helemaal niet saai
Oud 03-02-2010, 11:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-02-2010, 11:49
Verwijderd
Ik gaf alleen maar mijn mening Fizzle. Ik hoop dat je een leuk en gezellig feestje hebt

Ik vond het alleen heel raar. Ik ken niet zulke mensen
Oud 03-02-2010, 11:49
Verwijderd
Oh, ik was te laat en deze is beter en toepasselijker
Oud 03-02-2010, 11:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Samen van blad spelen en muziek maken is echt veel leuker dan op de bank hangen en bier drinken. Maar dat vind ik omdat ik muzikant ben en ik ben blij dat mijn vrienden dat ook zijn
Oud 03-02-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet lief, mijn feestjes zijn helemaal niet saai
Je moet eens afleren je alles zo persoonlijk aan te trekken! Vrije associatie was het!

+ zie Edit in eerste post.
Oud 03-02-2010, 11:50
Verwijderd
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Absinthe 62
JasperJD 61
fizzle-fluffy 52
Archont 42
Barabas 29
Martiño 26
Batave 26
Dark Phoenix 22
Quis 22
Rationeel 21
Trimm Trabb 19
White Trash 17
Sarah 14
imène 13
Katje 12
Rivka* 11
N00dles 7
Commendatore 6
Jaeger 6
ggcy8 6
Missy 6
kopmuntkip 5
Tink* 4
Rode Panda 3
Kazet Nagorra 3
Yukari-sensei 2
Stefenootje 2
Dittrich 1
Repelsteeltjuh 1
Toon topic & sluit venster
Oud 03-02-2010, 11:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik gaf alleen maar mijn mening Fizzle. Ik hoop dat je een leuk en gezellig feestje hebt

Ik vond het alleen heel raar. Ik ken niet zulke mensen
Ja maar je zei het niet zo lief, je gaf niet alleen maar je mening, je zat mijn feestje keihard af te kraken van wat een saai kutfeest enzo. Dat is wat anders dan alleen je mening geven en mij een leuke verjaardag wensen
Oud 03-02-2010, 11:50
Verwijderd
En @Martin; beroepenestafette, voor groep 3/4. De grap is dat ik de helft van de briefjes zelf voor mag gaan lezen omdat er veel nog niet echt kunnen lezen
Maar ze moeten dan zo snel mogelijk een beroep uitbeelden voor hun groepje, en het team met de snelste tijd heeft gewonnnen
Oud 03-02-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Samen van blad spelen en muziek maken is echt veel leuker dan op de bank hangen en bier drinken. Maar dat vind ik omdat ik muzikant ben en ik ben blij dat mijn vrienden dat ook zijn
Denk je dat bij onze feestje er alleen maar op de bank gehangen wordt en bier gedronken?
Oud 03-02-2010, 11:50
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Don't kiss and tell (8)
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 11:51
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ooh lekker nu is er ook nog bijkpijn bij gekomen
Oud 03-02-2010, 11:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je moet eens afleren je alles zo persoonlijk aan te trekken! Vrije associatie was het!
Weet ik wel!

Maar ik ben ook helemaal niet boos of verdrietig over wat hier in het topic gezegd wordt, zolang mijn eigen vrienden niet gaan roepen WAT EEN SAAI KUTFEEST ofzo en het gewoon net zo leuk wordt als de bedoeling is zal het me een worst wezen wat andere mensen ervan vinden.

Behalve de buren, ik moet misschien twee sets oordopjes aan ze doneren want het is wel een zondagavond
Oud 03-02-2010, 11:51
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ooh lekker nu is er ook nog bijkpijn bij gekomen
Gaat lekker vandaag (
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
kutfeest
Ik vind het niet normaal hoor! Je hoeft niet meteen te schelden!

Citaat:
Ja maar je zei het niet zo lief, je gaf niet alleen maar je mening, je zat mijn feestje keihard af te kraken van wat een saai kutfeest enzo. Dat is wat anders dan alleen je mening geven en mij een leuke verjaardag wensen
Ik ben meestal slecht in een genuanceerde mening te geven Maar ik wens je wel een leuke verjaardag toe en een topfeest!
Oud 03-02-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Samen van blad spelen en muziek maken is echt veel leuker dan op de bank hangen en bier drinken. Maar dat vind ik omdat ik muzikant ben en ik ben blij dat mijn vrienden dat ook zijn
Pff whahaha. Hm, nou, ik zal wel een ander 'slag' muzikanten kennen, want die ik ken, hangen maar wát graag op de bank met bier op feestjes. Evt. met een gitaar. En ik zit er graag naast en zing een liedje mee.
Oud 03-02-2010, 11:52
Verwijderd
Ik zou wel eens een feestje willen waar íedereen danst. Dat het daar om gaat, zegmaar.
Ads door Google
Oud 03-02-2010, 11:52
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Absinthe 62
JasperJD 61
fizzle-fluffy 52
Archont 42
Barabas 29
Martiño 26
Batave 26
Dark Phoenix 22
Quis 22
Rationeel 21
Trimm Trabb 19
White Trash 17
Sarah 14
imène 13
Katje 12
Rivka* 11
N00dles 7
Commendatore 6
Jaeger 6
ggcy8 6
Missy 6
kopmuntkip 5
Tink* 4
Rode Panda 3
Kazet Nagorra 3
Yukari-sensei 2
Stefenootje 2
Dittrich 1
Repelsteeltjuh 1
Toon topic & sluit venster
Close!
__________________
Yoloswag 420
Oud 03-02-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel eens een feestje willen waar íedereen danst. Dat het daar om gaat, zegmaar.
9 van de 10 feestje waar ik kom dansne mensen wel veel Maar dat is niet het ''thema'' ofzo.
Oud 03-02-2010, 11:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Denk je dat bij onze feestje er alleen maar op de bank gehangen wordt en bier gedronken?
Dat zeg ik toch niet?

Maar dat is wel het geval op de feestjes van mijn vriendjes vrienden.
Nouja er wordt ook gerookt.

Ik heb trouwens niks tegen roken hoor, als ik geen klassieke zang zou studeren zou ik ook gaan roken, al was het maar in de hoop dat ik mijn stiefmoeder dan hartproblemen zou bezorgen van de stress
Citaat:
Ooh lekker nu is er ook nog bijkpijn bij gekomen
aww
Oud 03-02-2010, 11:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En @Martin; beroepenestafette, voor groep 3/4. De grap is dat ik de helft van de briefjes zelf voor mag gaan lezen omdat er veel nog niet echt kunnen lezen
Maar ze moeten dan zo snel mogelijk een beroep uitbeelden voor hun groepje, en het team met de snelste tijd heeft gewonnnen
Oh leuk! Welke beroepen heb je opgeschreven?
__________________
you're not my demographic
Oud 03-02-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
9 van de 10 feestje waar ik kom dansne mensen wel veel Maar dat is niet het ''thema'' ofzo.
Ik weet niet waar het aan ligt, maar de meeste feestje waar ik tot nu toe ben geweest (als in: verjaardagsfeestjes, feestjes in de stad of zo is natuurlijk een ander verhaal) waren van het typen hangen, zuipen en lullen. Ook leuk, maar niet zó leuk.
Oud 03-02-2010, 11:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb trouwens niks tegen roken hoor, als ik geen klassieke zang zou studeren zou ik ook gaan roken, al was het maar in de hoop dat ik mijn stiefmoeder dan hartproblemen zou bezorgen van de stress
Dan moet je haar juist aan het roken krijgen!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-02-2010, 11:55
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb wel eens gepokerd met 20 man op een feestje
Advertentie
Oud 03-02-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel eens een feestje willen waar íedereen danst. Dat het daar om gaat, zegmaar.
ja dat lijkt mij ook wel wat. Ik heb dat een paar keer geprobeerd maar dan kwam het er op neer dat ik in mijn eentje stond te dansen en dat iedereen zat te kijken van 'huh wat doet zij nou'.
Oud 03-02-2010, 11:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het niet normaal hoor! Je hoeft niet meteen te schelden!



Ik ben meestal slecht in een genuanceerde mening te geven Maar ik wens je wel een leuke verjaardag toe en een topfeest!
Dankjewel

Citaat:
Pff whahaha. Hm, nou, ik zal wel een ander 'slag' muzikanten kennen, want die ik ken, hangen maar wát graag op de bank met bier op feestjes. Evt. met een gitaar. En ik zit er graag naast en zing een liedje mee.
Je weet dat ik klassieke zang studeer he?
En dat het voor klassiekemuziekstudenten zo goed als not done is om met lichtemuziekstudenten om te gaan?
De meesten zijn violisten, er zit een pianist bij, en een gitarist, ik ben zangeres. Geen bankhangbierdrinktypes. Behalve de gitarist en de pianist dus
Oud 03-02-2010, 11:55
Verwijderd
Nog niks.

Maar het wordt sowieso bakker, schrijver, politieagent, brandweerman, buschauffeur, zanger, kassajuffrouw, kok, voetballer, dokter... ehmm... nog meer tips?
Oud 03-02-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens niks tegen roken hoor, als ik geen klassieke zang zou studeren zou ik ook gaan roken, al was het maar in de hoop dat ik mijn stiefmoeder dan hartproblemen zou bezorgen van de stress

Het schokeffect als mensen niet weten dat je rookt en je het dan ineens zien doen, machtig.
Oud 03-02-2010, 11:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou wel eens een feestje willen waar íedereen danst. Dat het daar om gaat, zegmaar.
Ja dat maak ik weinig mee inderdaad!

In veel huiskamers is dat ook wel lastig.
Oud 03-02-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel



Je weet dat ik klassieke zang studeer he?
En dat het voor klassiekemuziekstudenten zo goed als not done is om met lichtemuziekstudenten om te gaan?
De meesten zijn violisten, er zit een pianist bij, en een gitarist, ik ben zangeres. Geen bankhangbierdrinktypes. Behalve de gitarist en de pianist dus
Dat eerste wist ik wel, dat laatste niet. Wat een arrogante types dan
Oud 03-02-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Nog niks.

Maar het wordt sowieso bakker, schrijver, politieagent, brandweerman, buschauffeur, zanger, kassajuffrouw, kok, voetballer, dokter... ehmm... nog meer tips?
leraar? astronaut of piloot is misschien realistischer. Marktverkoper. Bouwvakker.
Oud 03-02-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Nog niks.

Maar het wordt sowieso bakker, schrijver, politieagent, brandweerman, buschauffeur, zanger, kassajuffrouw, kok, voetballer, dokter... ehmm... nog meer tips?
rechter/advocaat, architect, schoonmaak(st)er, rockster, vuilnisman, astronaut.
Oud 03-02-2010, 11:58
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nog niks.

Maar het wordt sowieso bakker, schrijver, politieagent, brandweerman, buschauffeur, zanger, kassajuffrouw, kok, voetballer, dokter... ehmm... nog meer tips?
Leraar, astrofysicus
__________________
Yoloswag 420
Oud 03-02-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
leraar? astronaut
hmm... groep 3/4. Leraar is moeilijk uit te beelden, maar zou evt,. kunnen. Astronaut is wel pittig, denk ik.
Oud 03-02-2010, 11:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Het schokeffect als mensen niet weten dat je rookt en je het dan ineens zien doen, machtig.
Jahe

Alleen daarom al zou ik het eens doen.


Of als ze even naar de wc is op mijn verjaardag een spiegel neerleggen met wat lijntjes bloem en er omheen zitten en dan heel stiekem gaan zitten doen als ze de kamer inkomt

Wnt ik heb haar laatst verteld dat op mijn school cocaine een probleem was omdat het een vrij rijke buurt was enzo en ze was echt in shock. Zou wel mooi zijn
Ads door Google
Oud 03-02-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
En dat het voor klassiekemuziekstudenten zo goed als not done is om met lichtemuziekstudenten om te gaan?
Wat snobistisch.
Oud 03-02-2010, 11:58
Verwijderd
Schoonmaakster en vuilnisman zijn goed
Oud 03-02-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat ik klassieke zang studeer he?
En dat het voor klassiekemuziekstudenten zo goed als not done is om met lichtemuziekstudenten om te gaan?
De meesten zijn violisten, er zit een pianist bij, en een gitarist, ik ben zangeres. Geen bankhangbierdrinktypes. Behalve de gitarist en de pianist dus
Arrogantie ten top. Jullie voelen je ook beter en slimmer? En kunnen natuurlijk beter muziek maken..
Oud 03-02-2010, 11:59
Verwijderd
Schilder natuurlijk ook!
Oud 03-02-2010, 12:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat eerste wist ik wel, dat laatste niet. Wat een arrogante types dan
Waar slaat arrogant nou weer op?

Dat lichte muziek en klassieke muziek niet met elkaar mengt (dat komt dus van twee kanten he) betekent niet dat klassieke muziek meteen arrogant is
Oud 03-02-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Wat een arrogante types dan
Citaat:
Wat snobistisch.
Citaat:
Arrogantie ten top. Jullie voelen je ook beter en slimmer? En kunnen natuurlijk beter muziek maken..
Zo zie je maar Fizzle!
Oud 03-02-2010, 12:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat snobistisch.
Citaat:
Arrogantie ten top. Jullie voelen je ook beter en slimmer? En kunnen natuurlijk beter muziek maken..
Citaat:
Waar slaat arrogant nou weer op?

Dat lichte muziek en klassieke muziek niet met elkaar mengt (dat komt dus van twee kanten he) betekent niet dat klassieke muziek meteen arrogant is
Oud 03-02-2010, 12:00
Verwijderd
Schilder!
Oud 03-02-2010, 12:00
Verwijderd
bonjour!
Oud 03-02-2010, 12:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zo zie je maar Fizzle!
Zo zie ik maar weer wat
Oud 03-02-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Waar slaat arrogant nou weer op?

Dat lichte muziek en klassieke muziek niet met elkaar mengt (dat komt dus van twee kanten he) betekent niet dat klassieke muziek meteen arrogant is
Je zegt dat het voor klassieke muziek mensen ''not done'' is. En ik heb nog nooit een ''lichte'' muziekmuzikant dit horen zeggen.

Oftewel ik vind de arrogantie van jullie kant komen. En nogmaals jullie zijn natuurlijk slimmer en beter en maken zeker betere muziek..
Oud 03-02-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Waar slaat arrogant nou weer op?

Dat lichte muziek en klassieke muziek niet met elkaar mengt (dat komt dus van twee kanten he) betekent niet dat klassieke muziek meteen arrogant is
Nou, volgens mij komt het heelmaal niet van twee kanten hoor
Oud 03-02-2010, 12:01
Verwijderd
Je zegt zelf dat het ''not done'' is, dat getuigd van arrogantie. Als staats- en bestuursrechtjurist ga ik toch ook niet ineens weigeren me te mengen met mensen die van privaatrecht houden?
Oud 03-02-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Schilder!
Ik was je net voor
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.