![]() |
Verkiezingen subforum N&A
Ik had eerder al - maar toen eigenlijk veel te laat om het in te voeren - gevraagd om een subforum aan te maken binnen N&A dat zich richt op de (EU) verkiezingen.
Er zijn heel wat scholieren en ex-scholieren op dit forum die mogen stemmen :) En zij die dat nog niet mogen, willen vast ook meediscussieren over verkiezingen. Ik heb het natuurlijk over de komende Tweede Kamerverkiezingen in juni en niet over de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. Ik gooi het muntje nog een keer op, omdat ik denk dat ik nu wel op tijd ben :D Komt er een subforum? |
Volledig mee eens. Maar dan moet er ook een mening kunnen worden gegeven door iedereen en niet bij elk woord dat de regulars van N&A ''bron!'' roepen.
|
Citaat:
|
Het valt toch gewoon te proberen? Opzich is het wel een leuk idee en iig overzichterlijker dan als het in 1 topic moet.
|
Misschien ook wel een idee om het als wisselforum te doen? Dan trekt het meteen wat meer de aandacht.
|
Citaat:
Je kan praten over de strategie van een bepaalde partij. Je kan praten over verkiezingsdebatten die op televisie zijn geweest. Je kan praten over de verkiezingskoorts in het algemeen. Lijkt me genoeg stof :) |
Citaat:
|
Elke partij die noemenswaardig is een apart topic?
|
Citaat:
|
Ik ben ook voor een wisselforum, "als het goed is" trekken verkiezingen ook aandacht van mensen die normaa niks met politiek hebben.
|
Ik vind een wisselforum een goed idee.
|
klinkt leuk! (y)
|
Goed idee, zeker nu er ook nog Kamerverkiezingen bij zijn gekomen. (y)
|
Goed idee. (Y)
|
Wisselforum dan idd (y)
|
Het ziet er naar uit dat de meesten die gereageerd hebben wel wat zien in een wisselforum. Wat mij betreft kan die z.s.m. erop. Noem het wisselforum dan gewoon verkiezingen en dan kunnen de gemeenteraadsverkiezingen er ook in meegenomen worden (1 topic "gemeenteraadsverkiezingen" bv.). Dat zakt dan vanzelf wel naar beneden als die voorbij zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wilde net zeggen. Gaan we er eerst een paar maanden over praten of gewoon doen?
|
Het lijkt de politiek wel ;) :P
Nog maar 3 dagen..... |
Wordt aan gewerkt!
|
Woensdag!
|
Oh wacht -o-
|
Citaat:
Maar het forum staat er, netjes bovenaan. |
Geweldig!
Kan deze http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1793315 daar alvast in gezet worden. |
Citaat:
edit: op de tienjarige verjaardag van het forum nog wel! *o* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |