![]() |
|
Ik had eerder al - maar toen eigenlijk veel te laat om het in te voeren - gevraagd om een subforum aan te maken binnen N&A dat zich richt op de (EU) verkiezingen.
Er zijn heel wat scholieren en ex-scholieren op dit forum die mogen stemmen ![]() Ik heb het natuurlijk over de komende Tweede Kamerverkiezingen in juni en niet over de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. Ik gooi het muntje nog een keer op, omdat ik denk dat ik nu wel op tijd ben ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan praten over de strategie van een bepaalde partij. Je kan praten over verkiezingsdebatten die op televisie zijn geweest. Je kan praten over de verkiezingskoorts in het algemeen. Lijkt me genoeg stof ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Het ziet er naar uit dat de meesten die gereageerd hebben wel wat zien in een wisselforum. Wat mij betreft kan die z.s.m. erop. Noem het wisselforum dan gewoon verkiezingen en dan kunnen de gemeenteraadsverkiezingen er ook in meegenomen worden (1 topic "gemeenteraadsverkiezingen" bv.). Dat zakt dan vanzelf wel naar beneden als die voorbij zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Geweldig!
Kan deze http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1793315 daar alvast in gezet worden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[N&A] Spoed: Europese verkiezingen Gatara | 14 | 06-06-2009 14:04 | |
Beleidszaken |
Mogelijk nieuw subforum N&A, geef je mening, maak je keus! Rollo Tomasi | 27 | 21-09-2004 16:56 |