![]() |
Gitaristen!
Wie speelt hier allemaal nog meer gitaar? :)
Hoe lang speel je al? Welke gitaren heb je? Wat voor muziek speel je? Blues, metal, jazz? Wat vind jij het tofste nummer om te spelen? Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? Wie is de beste gitarist ooit? etc. http://www.luxurylaunches.com/entry_.../09/guitar.jpg |
TS begint
Ik speel zelf sinds ik iets van 6 of 7 jaar ben, toen ben ik begonnen met akoestisch en ben ik later op elektrisch overgegaan. Ik speel voornamelijk rock en blues. Ik kan bijna alles van Muse spelen wat er te spelen valt, omdat bijna elk nummer wel een vette gitaarpartij heeft. Verder speel ik ook Jimi Hendrix, Red Hot Chili Peppers etc. en improviseer ik zelf gewoon heel veel. Dan zet ik een reverb op m'n gitaar en zit ik een uur lang gewoon alleen te improviseren (dat is echt het leukste om te doen, imo). Ik heb twee elektrische gitaren, een Squier Stratocaster en een Ibanez Artist AM-205 (verder speel ik ook basgitaar, maar daar is geloof ik al een ander topic voor). De gitaar die ik zou willen hebben is deze (niet per se in het rood): http://www.mansonguitars.co.uk/Muse%...%20Glitter.jpg Die Kaoss pad is echt awesome. :) |
Ah die had Matt Bellamy van Muse ook?
|
Hoe lang speel je al? 4 jaar ofzo?
Welke gitaren heb je?komtie fender stratocaster(ja heel orignineel) en een begginnersgitaartje zon namaak stratocaster van volcano Wat voor muziek speel je? Blues, metal, jazz?metal en poppunk Wat vind jij het tofste nummer om te spelen?brick by boring brick van paramore en scream aim fire van bullet for my valentine Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben?ja aha ik zou wel een WASHBURN WI595 FLAME TOBACCO SUNBURST willen hebben Wie is de beste gitarist ooit?josh farro en taylor york |
Citaat:
|
Hoe lang speel je al? 5 jaar akoustisch en net elektrisch
Welke gitaren heb je? een ibanez nog wat beginnersgitaartje Wat voor muziek speel je? Blues, metal, jazz? metal/rock Wat vind jij het tofste nummer om te spelen? flight of icarus van iron maiden Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? geen idee:rolleyes: Wie is de beste gitarist ooit? Kirk Hammet van Metallica of course ;) |
Hoe lang speel je al? 3 jaar elektrisch en akoestisch
Welke gitaren heb je? Een Gretsch en een Ibanez Wat voor muziek speel je? Metal, Hardrock, Klassiek Wat vindt jij he tofste nummer om te spelen? Master of Puppets en 99 ways to die (vanwege die mooie klassieke stukken) Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? Een eigen design met een mooi met goud belakt Floyd Rose systeem er op dat met zorg in elkaar is gezet Wie is de beste gitarist ooit? Yngie Malmsteen, John Petrucci en Dave Mustaine |
Hoe draait een lead gitarist een lamp in?
Spoiler
Wat is het verschil tussen god en een gitarist?
Spoiler
Hoe krijg je een gitarist zover dat 'ie zachter speelt?
Spoiler
En hoe krijg je 'm helemaal stil?
Spoiler
Wat gebruiken lead-gitaristen als anticonceptie?
Spoiler
Wat is de overeenkomst tussen een gitaarsolo en een voortijdige zaadlozing?
Spoiler
Wat gooi je achter een gitarist aan, als hij verdrinkt?
Spoiler
Wat is het bereik van een Gibson Les Paul?
Spoiler
Ik speel trouwens nu iets van 4 jaar gitaar op mn ibanez starterssetje, maar blijf in mn hart toch een drummer. |
Hoe lang speel je al? jaar of 6.
Welke gitaren heb je? Epiphone Les Paul Black Beauty Wat voor muziek speel je? jazz vooral. Wat vind jij het tofste nummer om te spelen? geen idee. Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? geen idee Wie is de beste gitarist ooit? wat een kutvraag. er is geen "beste". Ik vind Frank Zappa een goede gitarist. |
Citaat:
@Wake29 D'r zitten wel een paar goeie tussen, hehe. :) |
Hoe lang speel je al? ''begonnen'' toen ik 11 was en een half jaartje later opgebouden :( en vorig jaar weer echt begonnen :P
Welke gitaren heb je? een oude nylonsnaar van 25 jaar oud, een accoustische washburn waar je de greep van de hulk voor nodig hebt om een accord te zetten en een RG2550z van ibanez die speelt als een droom Wat voor muziek speel je? Blues, metal, jazz? ik speel een beetje blues een beetje cool jazz en wat metal :P Wat vind jij het tofste nummer om te spelen? sweet child o mine, ik weet t corny maar t heeft een enorme nostalgische waarde voor mij :P Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? hmmm, dat zijn er meerderen ik zou een gretsch willen, een ES een LP custom zonder gatenkaas crap, maar tot die tijd zou ik wel een PRS private stock/Modern eagle willen pic related http://www.sweetwater.com/guitargall...c/all/s157120/ Wie is de beste gitarist ooit? stevie ray vaughn ik wil niets horen, het is gewoon zo :p |
Hoe lang speel je al? 1,5 jaar
Welke gitaren heb je? akoestisch: stagg elektrisch:Westone (stratocaster) bass: Richwood Wat voor muziek speel je? Blues, metal, jazz? Tanz-Metal (Rammstein, bijna alle nummers) Wat vind jij het tofste nummer om te spelen?liebe ist für alle da, Ich tu dir weh, zwitter Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? ESP Eclipse II Wie is de beste gitarist ooit?Richard Z. Kruspe |
Citaat:
ik kan zien dat je nog niets van muziek afweer en een ESP is een standaard gitaar,niet ultraduur en ook geen supergitaar |
Citaat:
|
Citaat:
vandaar |
ohh oke:P, ik vind hem ook bestwel goed, maar t is zeker niet de beste
|
Hoe lang speel je al?
4 jaar ongeveer Welke gitaren heb je? ibanez destroyer , epiphone les paul zwarte , washburn , stagg acc. Wat voor muziek speel je? Blues, metal, jazz? paul gilbert style :D Wat vind jij het tofste nummer om te spelen? the gargoyle van paul gilbert Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? ibanez fireman Wie is de beste gitarist ooit? paul gilbert versterker: dikke marshall , vox ad30vt pedaalding : Boss GT-3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |