Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe lang speel je al? ''begonnen'' toen ik 11 was en een half jaartje later opgebouden
![]() ![]() Welke gitaren heb je? een oude nylonsnaar van 25 jaar oud, een accoustische washburn waar je de greep van de hulk voor nodig hebt om een accord te zetten en een RG2550z van ibanez die speelt als een droom Wat voor muziek speel je? Blues, metal, jazz? ik speel een beetje blues een beetje cool jazz en wat metal ![]() Wat vind jij het tofste nummer om te spelen? sweet child o mine, ik weet t corny maar t heeft een enorme nostalgische waarde voor mij ![]() Welke dure ultra supergitaar zou jij willen hebben? hmmm, dat zijn er meerderen ik zou een gretsch willen, een ES een LP custom zonder gatenkaas crap, maar tot die tijd zou ik wel een PRS private stock/Modern eagle willen pic related http://www.sweetwater.com/guitargall...c/all/s157120/ Wie is de beste gitarist ooit? stevie ray vaughn ik wil niets horen, het is gewoon zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan zien dat je nog niets van muziek afweer en een ESP is een standaard gitaar,niet ultraduur en ook geen supergitaar |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitarist crazytown overleden lipglossnblack | 90 | 05-08-2008 12:36 | |
Muziek |
[Gez]Bassist/Gitarist/Zanger (grunge) Afwezig | 6 | 11-12-2006 22:50 | |