![]() |
Saaie beroepen #923
NIEMAND? :eek:
|
als iemand een betere titel weet, ik kan nog 4 minuten wijzigen :p ik wist niets maar niemand anders opende een topic!
|
Succestopic.
|
ja he
|
ik heb voor 0,99 21 foto's besteld *O* nu kan ik alle zes jaar oude foto's uit de fotolijstjes halen.
|
:)
|
hmm ik heb sinds elf uur vanmorgen geen drinken meer gehad
'zou het daardoor komen dat ik hoofdpijn heb :bloos: |
vorige topic:
Gebruikersnaam Berichten Sarah 52 Kazet Nagorra 45 Pippeloen 36 grl 34 Archont 32 sann 28 Katje 27 Lucky Luciano 23 Paranoide 22 Absinthe 22 fizzle-fluffy 20 Mean 19 Sigmund 18 Philosophy 17 ecnelis 16 White Trash 16 JasperJD 13 Laisve 11 Micromensje 9 Martiño 8 Rivka* 6 Uice 6 Tink* 5 Missy 5 Trimm Trabb 3 Commendatore 3 Stefenootje 1 N00dles 1 bear,x1 1 Vlindertje 1 Dark Phoenix 1 |
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Sarah 52 Kazet Nagorra 45 Pippeloen 36 grl 34 Archont 32 sann 28 Katje 27 Lucky Luciano 23 Paranoide 22 Absinthe 22 fizzle-fluffy 20 Mean 19 Sigmund 18 Philosophy 17 ecnelis 16 White Trash 16 JasperJD 13 Laisve 11 Micromensje 9 Martiño 8 Rivka* 6 Uice 6 Tink* 5 Missy 5 Trimm Trabb 3 Commendatore 3 Stefenootje 1 N00dles 1 Vlindertje 1 Dark Phoenix 1 Toon topic & sluit venster |
Die van jou klopt niet.
|
ik had 'm nét gevonden :P
wat klopt er niet aan dan? ze zijn toch hetzelfde? |
Het aantal posts.
|
Tit0l
|
Citaat:
Het enige verschil is dat jij het hele venstertje hebt gecopypaste, en dat ik de bovenste twee regels en de onderste regel niet heb meegenomen. |
Citaat:
|
1 openingspost en 500 reacties :p
|
onzin!
|
Je bent zelf onzin.
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
iemand nog muziektips? het moet geschikt zijn voor hardlopen, beetje activerend dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is wel activerend inderdaad :Y
|
ik was ook wat top40 aan het luisteren en kwam dit tegen
http://www.youtube.com/watch?v=1t7fiQwCiWQ ik ken dat liedje en zijn versie is niet slecht maar jammerrrr van dat dikke Nederlandse accent En als je op youtube een liedje zoekt dat tik tok heet en je typt per ongeluk tiik en dan is de eerste suggestie die hij geeft toch dat liedje, dan weet je al dat je het niet moet luisteren :N en ik kan geen animaniacs mp3's vinden :( ha! toch. Maar zonder Nations of the World. Aw! toch niet, het downloaden faalt. |
Hehe mijn moeder was zwaar aangeschoten op een verjaardag:D
|
Jezus waar is de nachtploeg?:eek:
|
Citaat:
Ik ken niet veel nummers die een grote menigte mensen zó kan activeren. |
Ik ben er nog!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister nooit muziek tijdens het hardlopen, eigenlijk.
|
Zo ik heb een fantastische CD voor mijn vader samengesteld. Nu mag ik zometeen wel slapen.
|
Citaat:
|
Nja ik loop sowieso nooit alleen. En oortjes vallen uit enzo.
|
Citaat:
2. AC/DC - Whole lotta Rosie 3. Agent Steel - 144.000 gone 4. Agent Steel - Agents of steel 5. Alice Cooper - Poison 6. Midnight Oil - Beds are burning 7. Helloween - I want out 8. Iron Maiden - Aces high 9. Iron Maiden - Wasted years 10. Killing Joke - Love like blood 11. Metallica - Mama said 12. Scatman John - Scatman's world 13. Scatman John - I'm a scatman 14. The Cranberries - Zombie 15. Van den Berg - Burning heart 16. ZZ Top - Sharp dressed man :cool: Ook al is dit denk ik geen hardloopmuziek. |
Scatman john:cool:
|
Citaat:
En ik heb een koptelefoon:o |
Ja erg hè. :cool:
Er is nu een liedje op tmf en telkens als hij begint denk ik: 'Vet! Pendulum.' Maar dan valt het telkens tegen en zijn het een paar chickies met een riedeltje. |
Hmmm. Ik zocht hem net op youtube en die begint toch anders. :confused: Hoe kom ik er dan in hemelsnaam bij.
|
Avond! Ik ga zo maar ook is slapen. Hard gewerkt net.
|
Godver waarom krijg ik nou net een sms dat ik echt iets mis:(
Hoevaak heb ik nu al gezegd dat ik het niet wou missen!!!:O |
Missen wat?
|
Je kan niet overal bij zijn Jasper...
|
Nope is dope @ de linde. Maar mijn oom werd 50 dus ik kon niet:(
|
Ah joh, vette feestjes komen er nog zat, maar 50ste verjaardagen vier je maar 1 keer.
Trouwens, ik heb ineens massive veel trek in worstenbroodjes, dus die ga ik bakken. Nomnomnomnom.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En gister ook nog door iedereen afgebeld voor Vato en Hardwell. Maar de verjaardag was wel gezellig(Y) Ik ben er achter gekomen dat de vrouw van een neef van mijn vader is vreemdgegaan met een andere neef van mijn vader:eek:
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |