![]() |
Belasaaitingtopic #924
Martiño 50
N00dles 42 Sarah 35 fizzle-fluffy 34 Mean 34 Kazet Nagorra 32 grl 25 Quis 23 Sigmund 20 *Miekje* 20 JasperJD 20 Pippeloen 19 sann 16 ecnelis 15 Philosophy 15 White Trash 14 Lucky Luciano 14 Rivka* 10 Etmakas 9 Trimm Trabb 8 Katje 6 Archont 6 Commendatore 5 Paranoide 4 Jaeger 4 Abzg 4 Havock 3 Vlindertje 3 Tink* 3 Absinthe 2 Stefenootje 2 MiBe 1 Severus 1 JJoosje 1 Dark Phoenix 1 |
Hi!
|
Citaat:
Citaat:
|
het lijkt mij dat ik dan pas weer in juni iets over 2010 moet invullen, omdat dan de huur weer wordt verhoogd.
|
mits ik dat wil wijzigen.
|
Woehoe! Obama heeft de hervormingen van het zorgstelsel erdoor gekregen! *O*
|
Wat gaaf :)
|
@pip ik heb een keer 7x achter elkaar naar een helpdesk gebeld over iets dat een stuk makkelijker was dan belastingen, dus een 2e x bellen kan best :)
|
Nog meer koffie, nomnom.
|
Citaat:
|
ik probeer al 20 minuten om de minuut de huisarts te bellen, maar het is steeds in gesprek :bob: en je kunt maar tot 12:00 bellen
|
Ik hou van bieslook. Het enige 'plantje' dat elk jaar weer trouw (uit zichzelf) terugkomt in de plantenbakken op ons dakterras <3
|
Volgens mijn glazen bol hoef ik alleen iets over 2009 in te vullen en ik laat de mening van elmer links liggen.
|
@Quis wie is de 'we' in je post over nacht doorhalen in vorige topic? :o :)
|
Citaat:
|
ik heb een 3.7 op engels, heerlijk om te horen
|
Citaat:
|
ik wil ook een tuintje vol groenten en kruiden <3 de kruiden in potjes in mijn keukenvensterbank hebben de neiging jong te sterven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ken Leeeeeeeeeee (8) tulibu dibu douchooooooo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D nice. |
Citaat:
|
Citaat:
stepping stones is chiller (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hadden ook turboweek, bedenk ik me nu. Dat vind ik ook een <3 middelbare school term. Edit: het was turborooster. |
Hmm, bij nader onderzoek blijkt mijn theeglas meer zo'n dingske voor koffiemelk te zijn. Vandáár dat ik de hele tijd thee over me heen giet, er zit zo'n schenkhoekje in de rand.
|
Nou echt wel een beetj, toen ik steppingstones deed was het makkelijker leren en haalde ik alleen negens en achten
dit go for it geval, leert niet handig geen woorden opgave lijst, andere woorden en dit is VMBO en steppingstones HAVO :vonfused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Philsophy naamzoek
uhuhuh ik ben heel dom daarom solliciteer ik naar vakkenvuller bij de ap :y:) edit: ik vraag me alleen af waar jij het op basseert dat ik dom bent, c'mon mijn posts zijn niet altijd serieus en iemand dom vinden vind ik ook een beetje apart :') maar iederer zijn eigen waarheid en waarden ;) |
Citaat:
|
nou, eindelijk doorgekomen en nu heb ik een afspraak bij een huisarts in opleiding. woensdagochtend pas -o-
|
balen, waarom heb je een afspraak dan?
|
Voor mn knieën die nu al 10 dagen pijn doen. En ik ga vrijdag naar 90's now dus dan moeten ze beter zijn :'(
|
Citaat:
Afwas- en studeertime. Bye. |
Oei ik sta bovenaan.
Nou, snel mn spullen pakken en naar de trein. :) |
Dag Quis :)
Ik heb een dilemma. Ik heb 3 maand geleden een nieuwe pc gekocht. De eerste 90 dagen heb je dan gratis 'garantie' om te laten repareren. Na 3 maand kun je dan 3 jaar garantie bijkopen voor 179 euro, anders moet je zelf betalen als er iets stuk gaat. Nou is dit onzin, want consumentenkoop en als ie binnen nu en x tijd kapot gaat is het gewoon een ondeugdelijk product en moeten ze 't toch voor me fixen (even juridisch kort door de bocht) maar ik weet dat Apple daar heel moeilijk over doet en dat dat veel gezeur gaat opleveren. Dus nu twijfel ik toch of ik niet gewoon die garantie bij moet kopen. Maar ik vind 179 euro veel te veel geld voor iets wat éigenlijk niet nodig is. Bweh, what to do. (ik had 3 maand geleden al besloten dat ik dat sowieso niet ging doen en dat ik wel lekker ging vechten met apple als er iets mis was, maar nu voelt het zo van OEEEHH als ie nu stuk gaat heb ik 'niks' meer -O-) |
Fuck het maar. Ik ga het mooi niet doen. Als niemand er iets tegen doet blijft apple zulke stomme voorwaarden stellen.
*voorvechter van betere wereld modus* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |