Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-03-2010 om 10:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Philsophy naamzoek
uhuhuh ik ben heel dom daarom solliciteer ik naar vakkenvuller bij de ap ![]() ![]() edit: ik vraag me alleen af waar jij het op basseert dat ik dom bent, c'mon mijn posts zijn niet altijd serieus en iemand dom vinden vind ik ook een beetje apart :') maar iederer zijn eigen waarheid en waarden ![]() Laatst gewijzigd op 22-03-2010 om 11:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dag Quis
![]() Ik heb een dilemma. Ik heb 3 maand geleden een nieuwe pc gekocht. De eerste 90 dagen heb je dan gratis 'garantie' om te laten repareren. Na 3 maand kun je dan 3 jaar garantie bijkopen voor 179 euro, anders moet je zelf betalen als er iets stuk gaat. Nou is dit onzin, want consumentenkoop en als ie binnen nu en x tijd kapot gaat is het gewoon een ondeugdelijk product en moeten ze 't toch voor me fixen (even juridisch kort door de bocht) maar ik weet dat Apple daar heel moeilijk over doet en dat dat veel gezeur gaat opleveren. Dus nu twijfel ik toch of ik niet gewoon die garantie bij moet kopen. Maar ik vind 179 euro veel te veel geld voor iets wat éigenlijk niet nodig is. Bweh, what to do. (ik had 3 maand geleden al besloten dat ik dat sowieso niet ging doen en dat ik wel lekker ging vechten met apple als er iets mis was, maar nu voelt het zo van OEEEHH als ie nu stuk gaat heb ik 'niks' meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|