Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   1 april (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1797611)

Missy 01-04-2010 08:15

1 april

Zijn er mensen vandaag nog in de maling genomen? Vind je het allemaal maar flauw? Wat voor goede grap heb je ooit op 1 april uitgehaald?

Skilly 01-04-2010 09:37

Nee ik ga over dik halfuur me klasgenoten in de maling nemen. Nee ik vind 1 april fantastisch. Ik heb geen goede grappen ik hou me meestal bij de flauwe grappen.

Missy 01-04-2010 10:12

Hoe ga je je klasgenoten in de maling nemen?

Issun 01-04-2010 11:42

Ik had gisteren toevallig een ontzettend flauwe grap gevonden en die heb ik vandaag twee keer verteld. Verder niks. :P
Hij ging als volgt:

'Hee, heb je die grap al gehoord die ze niet aan sukkels/idioten/etc. vertellen?'
'Nee.'

En dan wachten tot ze 'm snappen. Ja, heel flauw, maar daar is 1 april nou eenmaal voor.

Azèche_oud 01-04-2010 12:57

Dit vind ik echt de leukste dag van het jaar :D
K: "M, wat zit je haar leuk!"
M, gevleid, voelt aan haar en lacht.
K: "ÉÉN APRIL!!!!!!!!!!!" hahahahahahaha
Waarbij ik natuurlijk K ben eh :D

N00dles 01-04-2010 12:58

Wat is de 1-april grap op het forum vandaag? Dat er geen grap is?

Absinthe 01-04-2010 13:01

Ik ga vanavond een making-of-filmpje maken met mijn groep in Eindhoven. Op dat filmpje doen we alsof ik een heks van een regisseuse ben die echt bizarre regieaanwijzingen geeft en dat we een ontzettend vaag stuk maken. De spelers gaan hun tekst als kippen doen en ik roep steeds van de kant 'Ik voel het niet! Ik voel niks! Meer vanuit je flanken spelen!' en dan loopt er misschien eens iemand huilend weg. We zien wel wat het wordt. :)
Misschien niet per se een 1 april-grap, want we waren het sowieso al van plan om te gaan maken en het kon toevallig vanavond.

Medeia 01-04-2010 14:12

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30351510)
Ik ga vanavond een making-of-filmpje maken met mijn groep in Eindhoven. Op dat filmpje doen we alsof ik een heks van een regisseuse ben die echt bizarre regieaanwijzingen geeft en dat we een ontzettend vaag stuk maken. De spelers gaan hun tekst als kippen doen en ik roep steeds van de kant 'Ik voel het niet! Ik voel niks! Meer vanuit je flanken spelen!' en dan loopt er misschien eens iemand huilend weg. We zien wel wat het wordt. :)
Misschien niet per se een 1 april-grap, want we waren het sowieso al van plan om te gaan maken en het kon toevallig vanavond.

Cool. :D En aan wie ga je dat dan laten zien? Na de voorstelling of zo?

Absinthe 01-04-2010 14:13

We gaan het op de site zetten. En we zullen het wel in het repetitieweekend laten zien ook.
En misschien post ik hem hier ook nog wel. :o Maar dat weet ik nog niet zeker. :p

Medeia 01-04-2010 14:14

Ik wil wel een link, in elk geval!

Absinthe 01-04-2010 14:15

Ik denk het niet, maar wie weet... is ie zaterdag al af. Dan kan ik je hem persoonlijk laten zien :) (y)

MiBe 01-04-2010 14:33

Mijn teamleider riep vandaag de hele dag 'schildpad' terwijl hij naar de grond wees. Op een gegeven deed hij dat dus bij een van mijn collega's en die gaat 10 sec rond zitten zoeken; "Waar dan?"

1 april... wat een dag zeg :P

Trimm Trabb 01-04-2010 18:15

Ik heb nog niks 1 aprillerigs meegemaakt.
Maar ik heb dan ook voornamelijk alleen thuis gezeten.

fizzle-fluffy 01-04-2010 18:34

Citaat:

ooh vet leuk :D:D (Y)

Trimm Trabb 01-04-2010 18:41

Oh, ik las net dit op de gezichtsboek van een collega:

Starbucks Listens to Customer Request for More Sizes

http://assets.starbucks.com/assets/B...639AC57617.jpg

SEATTLE, April 1, 2010 –Starbucks announced today the introduction of two new beverage sizes in stores in the U. S. and Canada this Fall. The announcement follows a year of research and direct customer feedback through MyStarbucksIdea.com requesting even more choice in beverage size.

“Whether customers are looking for a large or small size, the Plenta and the Micra satisfy all U.S. and Canada customers’ needs for more and less coffee,” said Hugh Mungis, Starbucks VP of Volume. “Our size selection is now plentiful.”

http://assets.starbucks.com/assets/4...9C1AECA273.jpg

Plenta™ (128 fl oz) and Micra™ (2 fl oz) cups arrive in Starbucks stores this Fall. Derived from Italian word for plentiful or small, the Plenta™ delivers coffee lovers record amounts of the world’s finest coffee beverages while the Micra™ delivers a quick and satisfying morsel of goodness.

Recognizing the potential impact the Plenta™ presents for municipal waste collection, Starbucks is also suggesting several subsequent uses for the Plenta™ cup post coffee enjoyment. Suggested usage options include popcorn receptacle, rain hat, perennial planter, lampshade or yoga block. The Micra also serves as a convenient milk dish for kittens, soft boiled egg cup or paper clip holder.

http://assets.starbucks.com/assets/F...9794F17EE4.jpg
http://www.starbucks.com/blog/10113/...ore-sizes.aspx

fizzle-fluffy 01-04-2010 20:06

:D die starbucks

Ik heb trouwens mijn moeder vandaag wijsgemaakt dat ik zwanger ben. Mijn vader nog niet, moest ik ook maar doen. Dat is leuk :cool:

Commando 01-04-2010 20:17

In een of ander slap-ouwehoeren verhaal tijdens bier zuipen. N heeft toevallig een groen t-shirt aan met witte pijlen erop.

N: 'Nee, je kunt aan me kleren zien dat ik geld en smaak heb. Kijk dan!'
D: 'Ja, je hebt een groen gerecycled t-shirt aan'.

Trimm Trabb 01-04-2010 21:24

Tekstversies van youtube filmpjes om kosten te besparen:

http://www.youtube.com/watch?v=YnM1Ee_H2As&textp=fool

Stefenootje 01-04-2010 21:55

Citaat:

Dat is wel heel grappig ja :D

"Ik voel het niet' :D

Cherry Springs 02-04-2010 08:42

Ik heb weinig echte een april grappen meegemaakt. Ik zat wel een ijsje op de bank te eten met m'n vriendje ernaast en toen wees hij naar de televisie met een bloedserieus hoofd dus ik kijken. *Chomp* Opeens is m;n hoorntje weg. :D
Ik vind het wel tof dat The Sun mensen heeft wijsgemaakt dat de krant smaak-papier had ontwikkeld en mensen in de metro opeens aan hun krant begonnen te likken. (Y)

Nona 02-04-2010 10:09

Ik kreeg een sms (waarschijnlijk vanuit Den Haag, terwijl ik in Utrecht zat) dat mijn veter los zat. Maar ik had mijn mobiel thuis gelaten.

Henck 02-04-2010 16:35

Gelukkig geen last gehad van die onzin.

Azèche_oud 03-04-2010 14:39

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 30353385)
:D die starbucks

Ik heb trouwens mijn moeder vandaag wijsgemaakt dat ik zwanger ben. Mijn vader nog niet, moest ik ook maar doen. Dat is leuk :cool:

<3 :D

dat heb ik ook een keer gedaan, vlak voordat ik vertelde dat ik op meisjes val. Om de schok wat te verkleinen :)

Miekepieke 03-04-2010 14:44

Een vriendinnetje belde me op toen ik in de dierentuin was, met een bloedserieuze stem:
'mieke, waar ben jij nu?' 'eh, in de dierentuin, hoezo?' 'nou eh, ik keek net tv en toen werd de uitzending onderbroken omdat er dus een enorme bommelding schijnt te zijn in Utrecht en ik weet nou ook niet precies hoe lang dat gaat duren enzo..' 'oh jeetje..' en toen zei ze 'en ook wel toevallig dat dit dan weer op 1 april moet zijn..' en toen dacht ik eerst dat het een grap van de NS was, maar het was dus een grapje van haar en ik tuin overal in, zo goedgelovig als ik ben.

galaxy007 22-03-2012 10:00

1 april zit er alweer aan te komen.. En ik ben nog op zoek naar een goede grap voor een huisgenootje van mij. Iemand een goed idee?

Ik zit zelf misschien te denken aan een 'Staatsloterij grap'. Die staat hier bovenaan uitgelegd: http://hobby-en-overige.infonu.nl/ho...l-grappen.html

Aldan 22-03-2012 10:02

Oh omg ja mijn favoriete feestdag is weer bijna. :cool:

freezer 22-03-2012 15:38

Het is nooit een feestdag voor mij :o. Gelukkig is het in het weekend want op school wordt ik altijd ZO in de zeik genomen. Niet normaal af en toe.

fizzle-fluffy 22-03-2012 20:38

OMG ik ga op mijn werk allemaal mensen bellen 'hallo met hollands next top model we willen jou uitnodigen voor ons programma' 'ECHT!?!!' 'nee grapje maar we zijn wel een modellenbureau dus schrijf je in en alles kusjes'

HomoSignificans 22-03-2012 22:48

Citaat:

galaxy007 schreef: (Bericht 32432655)
1 april zit er alweer aan te komen.. En ik ben nog op zoek naar een goede grap voor een huisgenootje van mij. Iemand een goed idee?

Ik zit zelf misschien te denken aan een 'Staatsloterij grap'. Die staat hier bovenaan uitgelegd: http://hobby-en-overige.infonu.nl/ho...l-grappen.html

De staatloterijgrap: schrijf je huisgenoot een brief met de tekst: "U BENT DE MOGELIJKE WINNAAR VAN 1.000.000 EURO ------------------ DIT IS GEEN GRAPJE"

fizzle-fluffy 23-03-2012 07:42

Zulke brieven krijg je non-stop, ook als het geen april is.

Martiño 23-03-2012 15:52

Plus dat zo'n grap puur om leedvermaak draait, je probeert iemand lekker te maken met een enorme prijs om vervolgens te lachen om het feit dat de ander triest is omdat hij niks heeft gewonnen (als ze er al intrappen overigens...).

1 aprilgrappen zijn leuk als het een originele, onverwachte grap of streek is, waar je beiden om kunt lachen omdat iemand goedgelovig is of even niet goed oplet (want je bent al de hele dag alert op dat soort grappen), niet als het vooropgezette ingewikkelde plannen zijn waarbij je iemand uitvoerig misleidt om vervolgens om zijn/haar teleurstelling te lachen.

Sarah 23-03-2012 16:37

Confetti in de paraplu vind ik altijd een mooie, maar dan moet het wel regenen op 1 april.

freezer 23-03-2012 17:42

Bij mij deden ze altijd zout in mn drinken op school :|.

Spoiler-Dude 23-03-2012 17:57

iemand belde me toen ik 13 was op en zei, je dokters uitslagen zijn binnen gekomen,m je hebt bloedkanker 1 APRILL later vertelde ik ze dat ik op dat moment 'echt kanker had, nou toen waren ze stil!

Martiño 23-03-2012 17:59

Dat zijn nare grappen en eigenlijk dus niet echt grappig

freezer 23-03-2012 19:51

Idd, niet echt leuk. Moet je niet mee spotten ook.

Mc Kauw 24-03-2012 00:21

Ach joh het valt op een zondag..

Jammer, wou anders wel de hele dag harkenpoppetjes gaan maken op school.
"Nieuwe roeping"

Noedelhap 24-03-2012 00:28

Ik vind 1 april eigenlijk best wel KUT.

HomoSignificans 24-03-2012 00:58

Hé Noedelhap, je veter zit los!

Hihihihi

Havock 24-03-2012 01:18

Fuck 1 April.

Ik moest werken op 1 April, een collega gaf aan dat hij die dienst graag wou ruilen.
Ik was wantrouwend.

Geel 25-03-2012 15:20

Offtopic: Ik dacht, 'hè, een nieuwe Missy-topic!'. Maar, nee. Het was een up :(

Rainbowsheep 25-03-2012 21:26

Wordt dit ook gezien als een april grap? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.