Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2010, 08:15
Missy
Missy is offline
Zijn er mensen vandaag nog in de maling genomen? Vind je het allemaal maar flauw? Wat voor goede grap heb je ooit op 1 april uitgehaald?
Oud 01-04-2010, 09:37
Skilly
Skilly is offline
Nee ik ga over dik halfuur me klasgenoten in de maling nemen. Nee ik vind 1 april fantastisch. Ik heb geen goede grappen ik hou me meestal bij de flauwe grappen.
Oud 01-04-2010, 10:12
Missy
Missy is offline
Hoe ga je je klasgenoten in de maling nemen?
Oud 01-04-2010, 11:42
Issun
Issun is offline
Ik had gisteren toevallig een ontzettend flauwe grap gevonden en die heb ik vandaag twee keer verteld. Verder niks.
Hij ging als volgt:

'Hee, heb je die grap al gehoord die ze niet aan sukkels/idioten/etc. vertellen?'
'Nee.'

En dan wachten tot ze 'm snappen. Ja, heel flauw, maar daar is 1 april nou eenmaal voor.
Oud 01-04-2010, 12:57
Verwijderd
Dit vind ik echt de leukste dag van het jaar
K: "M, wat zit je haar leuk!"
M, gevleid, voelt aan haar en lacht.
K: "ÉÉN APRIL!!!!!!!!!!!" hahahahahahaha
Waarbij ik natuurlijk K ben eh
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 12:58
Verwijderd
Wat is de 1-april grap op het forum vandaag? Dat er geen grap is?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 13:01
Verwijderd
Ik ga vanavond een making-of-filmpje maken met mijn groep in Eindhoven. Op dat filmpje doen we alsof ik een heks van een regisseuse ben die echt bizarre regieaanwijzingen geeft en dat we een ontzettend vaag stuk maken. De spelers gaan hun tekst als kippen doen en ik roep steeds van de kant 'Ik voel het niet! Ik voel niks! Meer vanuit je flanken spelen!' en dan loopt er misschien eens iemand huilend weg. We zien wel wat het wordt.
Misschien niet per se een 1 april-grap, want we waren het sowieso al van plan om te gaan maken en het kon toevallig vanavond.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vanavond een making-of-filmpje maken met mijn groep in Eindhoven. Op dat filmpje doen we alsof ik een heks van een regisseuse ben die echt bizarre regieaanwijzingen geeft en dat we een ontzettend vaag stuk maken. De spelers gaan hun tekst als kippen doen en ik roep steeds van de kant 'Ik voel het niet! Ik voel niks! Meer vanuit je flanken spelen!' en dan loopt er misschien eens iemand huilend weg. We zien wel wat het wordt.
Misschien niet per se een 1 april-grap, want we waren het sowieso al van plan om te gaan maken en het kon toevallig vanavond.
Cool. En aan wie ga je dat dan laten zien? Na de voorstelling of zo?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 14:13
Verwijderd
We gaan het op de site zetten. En we zullen het wel in het repetitieweekend laten zien ook.
En misschien post ik hem hier ook nog wel. Maar dat weet ik nog niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 14:14
Verwijderd
Ik wil wel een link, in elk geval!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 14:15
Verwijderd
Ik denk het niet, maar wie weet... is ie zaterdag al af. Dan kan ik je hem persoonlijk laten zien
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 14:33
MiBe
MiBe is offline
Mijn teamleider riep vandaag de hele dag 'schildpad' terwijl hij naar de grond wees. Op een gegeven deed hij dat dus bij een van mijn collega's en die gaat 10 sec rond zitten zoeken; "Waar dan?"

1 april... wat een dag zeg
Oud 01-04-2010, 18:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nog niks 1 aprillerigs meegemaakt.
Maar ik heb dan ook voornamelijk alleen thuis gezeten.
Oud 01-04-2010, 18:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ooh vet leuk
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 18:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, ik las net dit op de gezichtsboek van een collega:

Starbucks Listens to Customer Request for More Sizes

SEATTLE, April 1, 2010 –Starbucks announced today the introduction of two new beverage sizes in stores in the U. S. and Canada this Fall. The announcement follows a year of research and direct customer feedback through MyStarbucksIdea.com requesting even more choice in beverage size.

“Whether customers are looking for a large or small size, the Plenta and the Micra satisfy all U.S. and Canada customers’ needs for more and less coffee,” said Hugh Mungis, Starbucks VP of Volume. “Our size selection is now plentiful.”

Plenta™ (128 fl oz) and Micra™ (2 fl oz) cups arrive in Starbucks stores this Fall. Derived from Italian word for plentiful or small, the Plenta™ delivers coffee lovers record amounts of the world’s finest coffee beverages while the Micra™ delivers a quick and satisfying morsel of goodness.

Recognizing the potential impact the Plenta™ presents for municipal waste collection, Starbucks is also suggesting several subsequent uses for the Plenta™ cup post coffee enjoyment. Suggested usage options include popcorn receptacle, rain hat, perennial planter, lampshade or yoga block. The Micra also serves as a convenient milk dish for kittens, soft boiled egg cup or paper clip holder.

http://www.starbucks.com/blog/10113/...ore-sizes.aspx
Oud 01-04-2010, 20:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
die starbucks

Ik heb trouwens mijn moeder vandaag wijsgemaakt dat ik zwanger ben. Mijn vader nog niet, moest ik ook maar doen. Dat is leuk
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 20:17
Verwijderd
In een of ander slap-ouwehoeren verhaal tijdens bier zuipen. N heeft toevallig een groen t-shirt aan met witte pijlen erop.

N: 'Nee, je kunt aan me kleren zien dat ik geld en smaak heb. Kijk dan!'
D: 'Ja, je hebt een groen gerecycled t-shirt aan'.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tekstversies van youtube filmpjes om kosten te besparen:

http://www.youtube.com/watch?v=YnM1Ee_H2As&textp=fool
Oud 01-04-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heel grappig ja

"Ik voel het niet'
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 08:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb weinig echte een april grappen meegemaakt. Ik zat wel een ijsje op de bank te eten met m'n vriendje ernaast en toen wees hij naar de televisie met een bloedserieus hoofd dus ik kijken. *Chomp* Opeens is m;n hoorntje weg.
Ik vind het wel tof dat The Sun mensen heeft wijsgemaakt dat de krant smaak-papier had ontwikkeld en mensen in de metro opeens aan hun krant begonnen te likken.
Oud 02-04-2010, 10:09
Nona
Nona is offline
Ik kreeg een sms (waarschijnlijk vanuit Den Haag, terwijl ik in Utrecht zat) dat mijn veter los zat. Maar ik had mijn mobiel thuis gelaten.
Oud 02-04-2010, 16:35
Henck
Henck is offline
Gelukkig geen last gehad van die onzin.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
die starbucks

Ik heb trouwens mijn moeder vandaag wijsgemaakt dat ik zwanger ben. Mijn vader nog niet, moest ik ook maar doen. Dat is leuk
<3

dat heb ik ook een keer gedaan, vlak voordat ik vertelde dat ik op meisjes val. Om de schok wat te verkleinen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 14:44
Verwijderd
Een vriendinnetje belde me op toen ik in de dierentuin was, met een bloedserieuze stem:
'mieke, waar ben jij nu?' 'eh, in de dierentuin, hoezo?' 'nou eh, ik keek net tv en toen werd de uitzending onderbroken omdat er dus een enorme bommelding schijnt te zijn in Utrecht en ik weet nou ook niet precies hoe lang dat gaat duren enzo..' 'oh jeetje..' en toen zei ze 'en ook wel toevallig dat dit dan weer op 1 april moet zijn..' en toen dacht ik eerst dat het een grap van de NS was, maar het was dus een grapje van haar en ik tuin overal in, zo goedgelovig als ik ben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 10:00
galaxy007
galaxy007 is offline
1 april zit er alweer aan te komen.. En ik ben nog op zoek naar een goede grap voor een huisgenootje van mij. Iemand een goed idee?

Ik zit zelf misschien te denken aan een 'Staatsloterij grap'. Die staat hier bovenaan uitgelegd: http://hobby-en-overige.infonu.nl/ho...l-grappen.html
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2012, 10:02
Verwijderd
Oh omg ja mijn favoriete feestdag is weer bijna.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 15:38
freezer
freezer is offline
Het is nooit een feestdag voor mij . Gelukkig is het in het weekend want op school wordt ik altijd ZO in de zeik genomen. Niet normaal af en toe.
Oud 22-03-2012, 20:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG ik ga op mijn werk allemaal mensen bellen 'hallo met hollands next top model we willen jou uitnodigen voor ons programma' 'ECHT!?!!' 'nee grapje maar we zijn wel een modellenbureau dus schrijf je in en alles kusjes'
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 22:48
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
1 april zit er alweer aan te komen.. En ik ben nog op zoek naar een goede grap voor een huisgenootje van mij. Iemand een goed idee?

Ik zit zelf misschien te denken aan een 'Staatsloterij grap'. Die staat hier bovenaan uitgelegd: http://hobby-en-overige.infonu.nl/ho...l-grappen.html
De staatloterijgrap: schrijf je huisgenoot een brief met de tekst: "U BENT DE MOGELIJKE WINNAAR VAN 1.000.000 EURO ------------------ DIT IS GEEN GRAPJE"
Oud 23-03-2012, 07:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zulke brieven krijg je non-stop, ook als het geen april is.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 15:52
Martiño
Martiño is offline
Plus dat zo'n grap puur om leedvermaak draait, je probeert iemand lekker te maken met een enorme prijs om vervolgens te lachen om het feit dat de ander triest is omdat hij niks heeft gewonnen (als ze er al intrappen overigens...).

1 aprilgrappen zijn leuk als het een originele, onverwachte grap of streek is, waar je beiden om kunt lachen omdat iemand goedgelovig is of even niet goed oplet (want je bent al de hele dag alert op dat soort grappen), niet als het vooropgezette ingewikkelde plannen zijn waarbij je iemand uitvoerig misleidt om vervolgens om zijn/haar teleurstelling te lachen.
Oud 23-03-2012, 16:37
Verwijderd
Confetti in de paraplu vind ik altijd een mooie, maar dan moet het wel regenen op 1 april.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 17:42
freezer
freezer is offline
Bij mij deden ze altijd zout in mn drinken op school .
Oud 23-03-2012, 17:57
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
iemand belde me toen ik 13 was op en zei, je dokters uitslagen zijn binnen gekomen,m je hebt bloedkanker 1 APRILL later vertelde ik ze dat ik op dat moment 'echt kanker had, nou toen waren ze stil!
Oud 23-03-2012, 17:59
Martiño
Martiño is offline
Dat zijn nare grappen en eigenlijk dus niet echt grappig
Oud 23-03-2012, 19:51
freezer
freezer is offline
Idd, niet echt leuk. Moet je niet mee spotten ook.
Oud 24-03-2012, 00:21
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ach joh het valt op een zondag..

Jammer, wou anders wel de hele dag harkenpoppetjes gaan maken op school.
"Nieuwe roeping"
Oud 24-03-2012, 00:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind 1 april eigenlijk best wel KUT.
Oud 24-03-2012, 00:58
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Hé Noedelhap, je veter zit los!

Hihihihi
Oud 24-03-2012, 01:18
Verwijderd
Fuck 1 April.

Ik moest werken op 1 April, een collega gaf aan dat hij die dienst graag wou ruilen.
Ik was wantrouwend.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 15:20
Geel
Geel is offline
Offtopic: Ik dacht, 'hè, een nieuwe Missy-topic!'. Maar, nee. Het was een up
Oud 25-03-2012, 21:26
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline

Wordt dit ook gezien als een april grap?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten