![]() |
Op slippers naar school
Binnenkort stijgen de temperaturen weer, eerst tot lenteachtige waarden en later tot zomerse waarden. Op school heb ik de afgelopen jaren veel mensen op teenslippers zien lopen.
Zijn er hier ook mensen die dat doen? Wat vind jij daarvan? Kan het of kan het niet? |
Ja ik draag af en toe mijn DKNY slippers of havainas, kan gewoon mits het weer er naar staat vind ik
|
Zolang de kledingvoorschriften het toestaan is het prima. Op mijn vorige opleiding was het de bedoeling dat je gekleed was zoals je later ook op je werk rond ging lopen. Als je daar aan kwam lopen in een kapotte spijkerbroek kreeg je daar wat van te horen. En als je dan ook nog een presentatie moest geven kreeg je een onvoldoende. Mijn huidige school staat alles toe zolang je gezicht zichtbaar is. Maar dan nog zou ik niet op slippers gaan, dan kies ik liever voor sandalen.
|
Ik doe het niet, want ik heb geen school maar stage en dan kan het niet, vind ik. Op school vind ik het wel kunnen.
Eerder ging ik trouwens ook nooit op slippers naar school, want dat fietst niet lekker. |
ik heb zelfs in super heet weer op blote voeten in de school gelopen, vooral als ik 's ochtens kisten aangetrokken had omdat het nog te koud was en het dan 's middags bloedheet is....
|
Tuurlijk kan het. Mensen die zeggen dat het niet kan zijn ook meestal onzekere pubers met zweetvoeten.
|
:D
|
Het kán niet! Je voeten ontploffen als je dat doet! Luister toch, voordat iedereens voeten opeens ontploffen! Het kán niet!
Maar ok, ik doe het, als het écht mooi weer is, dan ook weinig zin in iets anders hoor. |
Ja hoor. Lekker met je voetjes wapperen tijdens college:).
|
Ik deed het iig wel. Geen idee of dat op mijn huidige opleiding getolereerd wordt.
|
Jakkes :S
Vind het een afknapper, al helemaal als ze ook nog eens van die felle kleuren hebben... Op de meste katholieke scholen is het in ieder geval een NO NO NO In het vrij onderwijs is men wat opengeestiger. Maar blijft een afknapper ;) |
Toen ik nog studeerde deed ik het volgens mij zo af en toe maar meestal niet. Droeg ook eigenlijk altijd een lange broek. Nu ik werk doe ik het wel, het wordt gedoogd. Eigenlijk mag het volgens mij niet. Nadeel is wel dat we een inloopvriezer van -20 hebben en dat is niet zo lekker in je zomerse rokje met teenslippers ;) Het moet dus echt wel 25 graden zijn.
|
Zolang je geen dresscode hebt op school, zal ik het gewoon doen. Ik hield het bij sandalen, dat vind ik wat schoner. Niet te lang op slippers rondsloffen though, ze zijn zeer slecht voor je voeten.
|
En mooie sandaaltjes staat het wel heel stuk mooier dan oranje teensletzen natuurlijk.
Als ik naar dem eisjes zit te kijken, moet het van top tot teen in orde zijn he. ;) |
Citaat:
heerlijk fout, zwart met op het voetbed vlammen XP Vind ik veel beter dan echt 99% van de slippers XP |
het hangt van je opleiding af...
als jij rechten studeert kan ik het niet adviseren maar als jij een opleiding doet die het toelaat om wat meer ''casual'' rond te lopen....geen probleem toch ...TOCH?!:( |
Citaat:
Hier op de hogeschool zijn er eigenlijk zowiezo nauwelijks kledingcodes. Als ik echt zou willen, kan ik gerust afkomen met corpsepaint, een lange leren jas en een kogelriem aan. Af te raden weliswaar, maar er is hier geen reglement die het zou verbieden. ;) |
Citaat:
|
ik doe geen slippers aan naar school, zo kansloos en ik kan echt niet de hele dag op die dingen lopen en dan zijn ze weer kwijt enzo en rennen gaat er ook al niet mee
|
Als de straten niet overal vol met glasscherven en weggegooide drugsnaalden zouden liggen, denk ik dat de warmbloedigen onder ons nog beter af zouden zijn gewoon op blote voeten dat met die onpraktische ondingen aan.
;) |
Slippers zitten chill, je kunt er prima mee lopen.(y) Het is alleen kut als het opeens gaat regenen, lekker soppen(n)
|
Zolang het leuke slippers zijn die bij mn outfit passen prima, maar liever leuke open sandaaltjes als het kan!
|
Ik hou wel van slenteren in slippertjes. <3 ALS DE ZON MAAR SCHIJNT EH. ;)
|
Ik ken zo een hippie dude die gewoon op blote voeten gaat, dat is pas next-level lol
|
Op het strand loop ik ook het liefst met blote voeten. ;o
|
Ik ga met slippers onder de douche
|
Je deelt het met gore studenten?
|
Haha ik ga ook alleen met slippers douchen terwijl ik mijn douche wel proper hou:p
Maar slippers staan leuk bij skinny broeken. *O* |
Tenzij je dikke benen hebt! Maar dan moet je sowieso geen skinny dragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik kan niet lopen op slippers en ik vind ze vervelend zitten dus ik draag ze niet.
|
Op zich kan het wel, zolang je tenen er maar mooi/verzorgd uitzien.
|
Citaat:
|
Ik loop bijna de hele zomer op slippers! Of van die romeinsachtige sandalen! ook relaxed!
|
Ik heb eigenlijk niet eens slippers.
|
Ik vind het er niet uitzien.
|
Slippers vind ik mooier dan sandalen en dan vooral bij jongens. Op mijn nieuwe opleiding zou het lopen op slippers wel kunnen. Ik moet zelf meer op blote voeten lopen op advies van dokter. Op slippers naar school kan volgens de meerderheid hier dus wel. Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit gedaan, deze lente/zomer bij mooi weer dat dan toch maar eens doen. En ach zo erg is het niet want heel erg veel mensen doen dit. In de warme landen zou iedereen je voor gek verklaren wanneer je niet op slippers zou lopen.
|
Citaat:
Ik heb dat succes toegeschreven aan het gebrek aan steun van blote voeten en slippers, waardoor je de spieren van je voet meer gebruikt. Maar misschien doen slippers dat wel helemaal niet, of gebeurt dat zowiezo niet! Maar daarnaast loop ik nog altijd graag op die slippers als het warmer weer is^^ |
Slippers geven je voet geen moment steun en zorgen alleen maar voor een grotere klap op de grond. Met blote voeten 'weten' je voeten tenminste nog wat voor contact ze met de grond hebben. Maar dit is vast slecht uitgelegd.
|
Het ligt er ongetwijfeld ook aan wat voor slippers je draagt. Als ik birckenstock slippers draag is dat vast beter voor m'n voeten dan wanneer ik op van die plastic slippers van twee euro loop. Ik heb zelf steunzolen en kan geen hele dag op schoenen lopen zonder m'n zooltjes maar heb vorige zomer wel een groot deel van de tijd zonder problemen op van die birckenstockslippers gelopen.
|
Sorry hoor, maar die birckenstocks vind ik nog 10 keer lelijker dan flipflops.
Als ik een dame zie op zo'n schoeisel heb ik gelijk geen goesting meer nah :s http://www.thefader.com/wp-content/u...irkenstock.jpg Jak! |
Citaat:
Toevallig heb ik net slippers gekocht. Niet als mode item, maar omdat het verplicht is in de dojo waar ik net lid ben geworden, buiten de mat. Ik vind slippers verder prima staan, maar trek ze niet zo snel aan omdat ze toch echt niet lekker zitten, ik voel me er gewoon niet zo beweeglijk op. Misschien ooit, zodra de strandvakantie me weer beter in de oren gaat klinken. En eventueel naar mijn werk als het weer szo gruwelijk warm wordt, maar dan trek ik ze binnen waarschijnlijk uit. |
Citaat:
Hele dag als een fishstick liggen branden in een kankerverwekkende zon? en dat ook nog eens vlak voor een sterk vervuilde zee waar 20 km verderop de riolering in uitkomt? Nee dankje! Nee. Voor mij is vakantie eens een goede wandeling maken door antieke bossen (of wat ervan overblijft) en vooral het Europees historische erfgoed (waar ookal niet veel meer van overbijft :'() gaan bezichtigen. En zo'n activiteit vereist wel wat steviger schoeisel. ;) Draag overigens zowiezo nooit slippers. Krijg daar koude voeten van. :P |
meisje met slippers: (y)
jongen met slippers: (n) Een jongen met slippers is zo, ...mmm... soft zeg maar. |
Citaat:
|
Meisjes met teenslippers is normaal:) maar jongens met teenslippers vind ik er gewoon echt niet uitzien xd... Heb NOOIT teenslippers gedragen en ga het waarscheinlijk ook nooit doen :)
|
Citaat:
|
Ik snap niet zo goed waarom jongens niet op teenslippers kunnen lopen. Sandalen vind ik dan zelf echt weer niet kunnen bij een jongen. Maar een sportieve slipper vind ik helemaal niet raar. Vezorgde voeten in slippers vind ik bij zowel meisjes als bij jongens belangrijk. Voeten vol eelt vind ik lelijk eruit zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |