Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier op de hogeschool zijn er eigenlijk zowiezo nauwelijks kledingcodes. Als ik echt zou willen, kan ik gerust afkomen met corpsepaint, een lange leren jas en een kogelriem aan. Af te raden weliswaar, maar er is hier geen reglement die het zou verbieden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Slippers vind ik mooier dan sandalen en dan vooral bij jongens. Op mijn nieuwe opleiding zou het lopen op slippers wel kunnen. Ik moet zelf meer op blote voeten lopen op advies van dokter. Op slippers naar school kan volgens de meerderheid hier dus wel. Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit gedaan, deze lente/zomer bij mooi weer dat dan toch maar eens doen. En ach zo erg is het niet want heel erg veel mensen doen dit. In de warme landen zou iedereen je voor gek verklaren wanneer je niet op slippers zou lopen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb dat succes toegeschreven aan het gebrek aan steun van blote voeten en slippers, waardoor je de spieren van je voet meer gebruikt. Maar misschien doen slippers dat wel helemaal niet, of gebeurt dat zowiezo niet! Maar daarnaast loop ik nog altijd graag op die slippers als het warmer weer is^^ |
![]() |
|
Slippers geven je voet geen moment steun en zorgen alleen maar voor een grotere klap op de grond. Met blote voeten 'weten' je voeten tenminste nog wat voor contact ze met de grond hebben. Maar dit is vast slecht uitgelegd.
|
Het ligt er ongetwijfeld ook aan wat voor slippers je draagt. Als ik birckenstock slippers draag is dat vast beter voor m'n voeten dan wanneer ik op van die plastic slippers van twee euro loop. Ik heb zelf steunzolen en kan geen hele dag op schoenen lopen zonder m'n zooltjes maar heb vorige zomer wel een groot deel van de tijd zonder problemen op van die birckenstockslippers gelopen.
||
Citaat:
Toevallig heb ik net slippers gekocht. Niet als mode item, maar omdat het verplicht is in de dojo waar ik net lid ben geworden, buiten de mat. Ik vind slippers verder prima staan, maar trek ze niet zo snel aan omdat ze toch echt niet lekker zitten, ik voel me er gewoon niet zo beweeglijk op. Misschien ooit, zodra de strandvakantie me weer beter in de oren gaat klinken. En eventueel naar mijn werk als het weer szo gruwelijk warm wordt, maar dan trek ik ze binnen waarschijnlijk uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hele dag als een fishstick liggen branden in een kankerverwekkende zon? en dat ook nog eens vlak voor een sterk vervuilde zee waar 20 km verderop de riolering in uitkomt? Nee dankje! Nee. Voor mij is vakantie eens een goede wandeling maken door antieke bossen (of wat ervan overblijft) en vooral het Europees historische erfgoed (waar ookal niet veel meer van overbijft ![]() En zo'n activiteit vereist wel wat steviger schoeisel. ![]() Draag overigens zowiezo nooit slippers. Krijg daar koude voeten van. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik snap niet zo goed waarom jongens niet op teenslippers kunnen lopen. Sandalen vind ik dan zelf echt weer niet kunnen bij een jongen. Maar een sportieve slipper vind ik helemaal niet raar. Vezorgde voeten in slippers vind ik bij zowel meisjes als bij jongens belangrijk. Voeten vol eelt vind ik lelijk eruit zien.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Triest kerstverhaal Hans Berger | 4 | 07-12-2008 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 26-01-2006 01:21 | |
Lifestyle |
Blote voeten op straat elise84 | 129 | 26-05-2005 00:12 | |
Lifestyle |
teenslippers bij heren/mannen/jongens? aznrijstkorrel | 69 | 05-06-2003 14:54 |