![]() |
Juultje again...
Losse woorden
Die bij mekaar hoorden Losse zinnen Die ergens zouden moeten beginnen Maar het is een mengeling Zonder einde of begin Het is een wazig raar verhaal Denk niet dat ik het vertaal Mijn verhaal, mijn woorden, mijn zinnen Ik snap ze zelf niet, weet niet wat ik bedoel Ik had je net zo goed een woordenboek kunnen geven Daar staat evenveel in…allemaal losse woorden ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Beelden Stemmen Mensen Weg moeten ze gaan Ik wil ze niet zien Ik wil ze niet horen Laat me met rust Laat me alleen Ik wil jullie niet Ik wil echte mensen Echte stemmen Niet die neppe daarboven Ik wil mensen die ik Vast kan pakken Als het nodig is Ik wil stemmen die me Kunnen helpen Als het nodig is En ik wil beelden Van DIE mensen Met DIE stemmen Verder niks. ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Aan de overkant van het water Staat een treurwilg heel alleen Alle bomen staan minstens met z’n twee Maar deze niet… Ik voel me aangetrokken tot de boom Hij is niet meer alleen Samen zijn we vriendjes Ik moet er toch eens heen Want aan de andere kant Ben ik nog nooit geweest Maar ik weet zeker dat hij Mijn gedachten leest En weet dat hij een vriendje heeft Samen zijn we niet alleen Samen kunnen we alles aan Samen zijn we met z’n twee (Ikke heb wel genoeg vriendjes, hoor. http://forum.scholieren.com/wink.gif http://forum.scholieren.com/smile.gif Voel me alleen soms wel alleen.) ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Ik weet niet of ik je mis Ik weet niet of ik JOU mis Dat ik iets mis is duidelijk Maar misschien dat ik me vergis Jij zou ook Jan kunnen zijn Of Klaas of Piet of Chris Het maakt niet uit wie Als er maar iemand is Iemand die van me houd En dat zal blijven doen Iemand die bij me blijft Iemand naar wie ik m’n kind vernoem ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Sprookje in dichtvorm Er was eens een meisje In een grote stad Hier ver vandaar En dat meisje dacht Dat ze vrienden had Vrienden die er waren Van kleins af aan En ze dacht, klein als ze was, Dat die altijd mee zouden gaan Maar al snel bleek Dit niet waar te zijn De vriendjes verdwenen En wat terug kwam was pijn Het meisje geloofde niet meer in vrienden Het meisje was liever alleen Eenzame jaren verstreken Zonder dat het meisje verder heeft gekeken En nu, het meisje is al bijna groot Komt ze plotseling mensen tegen Aardig en lieve mensen Mensen die echt om haar geven Langzaam begint ze weer erin te geloven Dat vrienden wel bestaan En dat deze vriendjes Haar niet zomaar laten staan Het lukt nog niet altijd even goed Het vertrouwen is er nog niet altijd Maar dat komt er vast wel aan Maar zo iets kost tijd Die tijd moeten we er dan maar voor maken Want die vrienden zijn tijd zeker waard Hopelijk wachten ze op het meisje En leefden ze samen nog lang en gelukkig ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ [Dit bericht is aangepast door Juliah (08-10-2001).] |
ik vind de laatste het beste, en ja ik denk dat ze wachten, weet het wel zeker http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Ja ok dit gaat heel vreemd klinken, maar:
Soms is het even nodig om gewoon een klein meisje, alleen op een paddestoeltje te zijn.. Plaatje in mijn hoofd. Weet je, soms kan je je zo ontzettend alleen voelen dat het lijkt of je alleen op de wereld bent. Maar.. Je hoeft alleen maar de telefoon te pakken en er is iemand voor je. (Heb je mijn nr eigenlijk?) *knuf* Sofie |
Citaat:
|
Citaat:
Kus, Anne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |