![]() |
Mientje heeft een baby in haar saaimoeder! #946
:)
|
En nu moet ik weg! Daag *kusje*
|
Daag :)
|
Dag, kusje aan alle forumertjes
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten JasperJD 76 sann 73 Xochiquetzal 51 Medeia 37 Rode Panda 37 Mean 33 Etmakas 27 Carn 25 Rationeel 23 Kazet Nagorra 22 ecnelis 13 Archont 11 White Trash 11 Little Phoebe 10 grl 8 Pippeloen 7 Sarah 5 *Miekje* 5 Martiño 5 Lucky Luciano 4 ggcy8 4 Stefenootje 3 Trimm Trabb 3 Paranoide 2 N00dles 2 fizzle-fluffy 2 Absinthe 1 Moz 1 Its been a long way eindelijk weer eerste:P |
laat het een les voor je zijn!!!!
|
zal ik nog een smsje sturen dat ik het echt lullig vind, of is dat not done?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...__.html?p=18,1 :facepalm::facepalm:
|
wacht even, je had zeven oproepen van hun kant gemist en dan vind je dat smsje lullig?
|
Citaat:
|
ja 7 zie ik nu in een sms, platte gemiste oproepen staat 2 maar dat is volgens mij ook nog wat ik gisteren heb ontvangen
Maar ik vind het nu wel minder lullig, alleen toen ik het kreeg snap je het nog? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja toen je het kreeg voelde het kut omdat je dacht 'oeps hij is boos' maar intussen heb je bedacht dat je zelf ook boos zou zijn. Ik kan dat snappen :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha ja, ik schrok een beetje van de boze ondertoon in het smsje
Maar ik begrijp wel dat het voor die jongen ook kut is als hij voor jan lulletjes naar het station is gegaan omdat hij er ook gewoon van uiitging dat ik gewoon zou komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mmm ik stap maar eens op de fiets later mensen en succes Sann!!
|
Ciao jas
|
Succes jasper!
|
Citaat:
|
jezus, een kwartier na het tijdstip van een afspraak een SMSJE sturen dat je niet komt.... je kan dan net zo goed HAHA SUKKEL, DAAR STA JE DAN EN IK BEN ER LEKKER NIET! sturen. allemaal hetzelfde.
en het dan zelf nog raar vinden dat de ander enigszins boos is :facepalm: |
Ik hoop trouwens dat mijn tentamen zo lijkt op de oude (oefententamens) dan kom ik met blablablaaaa makkelijk tot een voldoende <3.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou evengoed boos zijn geweest ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent gelukkig niet zwakbegaafd ;););)
|
Bij mij op dansles was een niet al te slim meisje, niet eens bloedmooi maar ze zag er zeker leuk uit, en die had met haar moeder afgesproken dat ze alleen zou zoenen met jongens met wie ze verkering had. Dus een heel stel knulletjes die nog nooit gezoend hadden gingen een voor een verkering vragen, dan zoenen, en het dan twee dagen later uitmaken :facepalm: en ze moest elke keer huilen als het uit was.
(het gaat hier om veertien/vijftien/zestienjarigen) |
Citaat:
|
sad sad world :'(
|
En als zo'n jongen weer verkering had gevraagd en we zeiden tegen haar 'wacht nou een week voor je wat doet want misschien meent hij het wel niet' dan werd ze boos omdat we 'zaten te stoken' en 'gewoon jaloers waren'. Want ze geloofde elke keer echt dat zo'n jongen verliefd was. Ze was er ook wel weer snel overheen, maar toch.
|
ahhhh eigenlijk best sneu dan
|
jaa mannen zijn honden :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo ik heb al een was gedaan, een vaat en de boodschappen *O* nu nog stomme artikelen lezen, de schriftelijke opdracht afmaken, het eerste deel van de mondelinge presentatie voorbereiden (:'()
gelukkig kan ik alles thuis doen en is het lekker weer en heb ik een lief kleurig bloempjeshippiehempje aan *O* |
Ik twijfel of ik wettenbundels mee moet nemen naar mijn tentamen. Het is een theoretisch vak, hele blok geen wetbundel nodig gehad, maar dan zul je zien dat ze toch iets m.b.t. een bepaald artikel vragen.
Wetbundels zijn zo zwaar :( |
het wetboek der wonderen heb ik laatst gezien
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |