![]() |
[DE UITSLAG!!] Buitenstebinnen
Mensen, komt dat zien, de uitslag van de ARTistiekwedstrijd!
http://img710.imageshack.us/img710/1787/winners.jpg Op de eerste plaats: Het schilderij van de buitenkat! Met een indrukwekkend puntenaantal van 105 punten! Op de tweede plaats: Het Gebed, met 65 punten. Op de derde plaats komt werk 7, zonder titel, met 40 punten. Medailles gaan naar: Werk 6 met 30 punten werk 3 met 20 punten werk 1 met 10 punten. Gefeliciteerd! Van wie was wat?
Spoiler
|
Zo nu kan ik er eindelijk over praten :D. Ik had er geen uitleg bij gegooid omdat ik interpretaties wou, en ik vond die van de vruchtbaarheid van de vrouw die naar buiten komt, heel erg leuk. Het idee was eigenlijk: Buitenwereld zit binnen in het lichaam en kruipt naar buiten = Buitenstebinnen + mijn binnenwereld, mijn gedachten, mijn leven (vogels) kruipt naar buiten uit mijn eigen lichaam (binnenstebuiten).
En het is dus geschilderd naar mijn eigen lichaam :bloos: Alleen kreeg mijn pc een toeval en was ik mijn referentiefoto's kwijt en blijkbaar heb ik mezelf een borstverkleining gegeven ;) Maar beter ook, want anders had ik het waarschijnlijk zelf te overdreven gevonden. Pluspunt is dat ik naar mijn lichaam heb leren kijken en nu helemaal weet waarom ik wil afvallen :D Maar daar had ik dus moeite mee: ik ben geen realistische schilder, hoe zet ik dat lichaam toch een beetje echt neer. Ik ben er zelf heel tevreden mee en ik ben blij dat ik de inspiratie na al die tijd heb gevonden om dit mee te doen <3 Bedankt voor de punten! En winnaars gefeliciteerd natuurlijk! |
Nou, ik mag er ook over praten!
Expres had ik er geen interpretatie bij gezet zodat mensen dat zelf konden bedenken en ik ben wel trots dat ik het zo goed heb neergezet dat mensen ook precies snapten wat het thema is. Het gebed, het ultieme naar binnen keren (maar juist ook naar een grote macht buiten je), terwijl ze buiten zit en nog op een open heuvel ook. (Het is trouwens een grafheuvel maar dat was meer voor het lugubere buiten en het contrast met het zachte licht en het naar binnen keren). Bedankt voor de punten, een tweede plaats! Super ^^ En iedereen natuurlijk bedankt voor het meedoen. |
Hohoho :cool:
Ik had trouwens wel een interpretatie gePM'd, maar het was helemaal niet de bedoeling dat die er daadwerkelijk bij zou komen te staan :D Maar goed, dat is op zich niet erg. En verder houd ik van pijlen. En was ik bijzonder tevreden over dat speldje en het kattenbelletje, op de een of andere manier kwamen die heel realistisch uit m'n handen rollen :confused: |
Ik heb nog in de openingspost gezet dat je moest pmmen als ik iets moest aanpassen maar ik kreeg geen bericht dat de uitleg er niet bij moest. wel doen dan he!
|
Gefeliciteerd! Leuke inzendingen :)
Bedankt voor alle eervolle vermeldingen en punten :) De bedoeling was dat het er sketcherig uit zou zien, ik heb zoveel mogelijk namelijk ongedraaid. Je kan zien dat het schilderij er realistisch uitziet, en de kamer juist getekend. Cool dat jullie de blaadjes/kussentjes herkenden :D |
Citaat:
|
Gefeliciteerd top 3!
|
N00dles is 7 ;)
Felicaan aan de top 3! |
Dacht ik wel, maar ik wist het niet zeker meer. *aanpas*
|
Jeuj, 3e plek! :) *O* Ik vind het niet jammer om te verliezen van de nummer 1 en 2, want die zijn gewoon tof (y)
Ik heb lang gepiekerd over wat ik zou maken, maar toen besloot ik maar gewoon wat expressief te gaan aanklooien en te kijken waar ik uitkwam. Dus verstand op nul en 'schilderen' maar. Het werd uiteindelijk een persoon zonder huid die in agonie het diepste van zijn ziel naar buiten schreeuwt in een vage lege wereld die de leegheid van zijn bestaan moet voorstellen. Slaat niet direct op het thema, maar heeft er wel raakvlakken mee, als je ver zoekt. ;) Omdat de deadline naderde en ik haastig heb gewerkt, voelt het werk voor mij niet echt af, maar dat heeft misschien ook weer zijn charme, I guess? :P |
Ik had van te voren al gegokt bij wie welke werken zouden horen, en ik had het allemaal goed :D.
Anyway, gefeliciteerd iedereen (y)*O*. |
Ja die van mij was niet zo moeilijk :D Vogels he. En Noodles had ik goed en Rode Panda en Fizzle en Ieke wist ik stiekem al...
|
Ik dacht dat Fizzles werk van Rasmusje was :D
|
Citaat:
Citaat:
Gefeliciteerd allemaal! Voor herhaling vatbaar, lijkt me. *O* |
Gefeliciteerd! Er zaten echt hele fijne werken bij *o* Ik moet het zelf duidelijk houden bij het mensen beter maken :D
|
Citaat:
|
Nou volgensmij mag ik dat wel als compliment opvatten he, dat jullie dachten dat mijn werk van rasmus was? :bloos:
|
Ja fizzles vond ik ook het mooiste. jammer dat ik niet meer kon stemmen.
|
Citaat:
|
:bloos:
|
Citaat:
|
dat jullie dat door de war halen :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |