Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2010, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mensen, komt dat zien, de uitslag van de ARTistiekwedstrijd!

Op de eerste plaats: Het schilderij van de buitenkat! Met een indrukwekkend puntenaantal van 105 punten!
Op de tweede plaats: Het Gebed, met 65 punten.
Op de derde plaats komt werk 7, zonder titel, met 40 punten.
Medailles gaan naar:
Werk 6 met 30 punten
werk 3 met 20 punten
werk 1 met 10 punten.

Gefeliciteerd!

Van wie was wat?
Spoiler

Laatst gewijzigd op 09-04-2010 om 23:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2010, 12:27
Verwijderd
Zo nu kan ik er eindelijk over praten . Ik had er geen uitleg bij gegooid omdat ik interpretaties wou, en ik vond die van de vruchtbaarheid van de vrouw die naar buiten komt, heel erg leuk. Het idee was eigenlijk: Buitenwereld zit binnen in het lichaam en kruipt naar buiten = Buitenstebinnen + mijn binnenwereld, mijn gedachten, mijn leven (vogels) kruipt naar buiten uit mijn eigen lichaam (binnenstebuiten).

En het is dus geschilderd naar mijn eigen lichaam Alleen kreeg mijn pc een toeval en was ik mijn referentiefoto's kwijt en blijkbaar heb ik mezelf een borstverkleining gegeven Maar beter ook, want anders had ik het waarschijnlijk zelf te overdreven gevonden. Pluspunt is dat ik naar mijn lichaam heb leren kijken en nu helemaal weet waarom ik wil afvallen

Maar daar had ik dus moeite mee: ik ben geen realistische schilder, hoe zet ik dat lichaam toch een beetje echt neer.

Ik ben er zelf heel tevreden mee en ik ben blij dat ik de inspiratie na al die tijd heb gevonden om dit mee te doen <3 Bedankt voor de punten!

En winnaars gefeliciteerd natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 12:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik mag er ook over praten!
Expres had ik er geen interpretatie bij gezet zodat mensen dat zelf konden bedenken en ik ben wel trots dat ik het zo goed heb neergezet dat mensen ook precies snapten wat het thema is. Het gebed, het ultieme naar binnen keren (maar juist ook naar een grote macht buiten je), terwijl ze buiten zit en nog op een open heuvel ook. (Het is trouwens een grafheuvel maar dat was meer voor het lugubere buiten en het contrast met het zachte licht en het naar binnen keren).

Bedankt voor de punten, een tweede plaats! Super ^^

En iedereen natuurlijk bedankt voor het meedoen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 13:12
Verwijderd
Hohoho

Ik had trouwens wel een interpretatie gePM'd, maar het was helemaal niet de bedoeling dat die er daadwerkelijk bij zou komen te staan Maar goed, dat is op zich niet erg.

En verder houd ik van pijlen. En was ik bijzonder tevreden over dat speldje en het kattenbelletje, op de een of andere manier kwamen die heel realistisch uit m'n handen rollen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 14:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb nog in de openingspost gezet dat je moest pmmen als ik iets moest aanpassen maar ik kreeg geen bericht dat de uitleg er niet bij moest. wel doen dan he!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 14:11
flyaway
flyaway is offline
Gefeliciteerd! Leuke inzendingen

Bedankt voor alle eervolle vermeldingen en punten

De bedoeling was dat het er sketcherig uit zou zien, ik heb zoveel mogelijk namelijk ongedraaid. Je kan zien dat het schilderij er realistisch uitziet, en de kamer juist getekend.

Cool dat jullie de blaadjes/kussentjes herkenden

Laatst gewijzigd op 09-04-2010 om 14:20.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog in de openingspost gezet dat je moest pmmen als ik iets moest aanpassen maar ik kreeg geen bericht dat de uitleg er niet bij moest. wel doen dan he!
Oh! Daar heb ik dan overheen gelezen, of ik vond het onnodig, want op zich vond ik de uitleg ook niet echt misstaan. Ik had alleen niet verwacht dat 'ie erbij zou komen, hij was meer bedoeld als begeleidend PM-praatje voor jou en Cherry Springs.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 16:41
Verwijderd
Gefeliciteerd top 3!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 23:30
Verwijderd
N00dles is 7

Felicaan aan de top 3!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 23:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dacht ik wel, maar ik wist het niet zeker meer. *aanpas*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 12:28
Verwijderd
Jeuj, 3e plek! Ik vind het niet jammer om te verliezen van de nummer 1 en 2, want die zijn gewoon tof

Ik heb lang gepiekerd over wat ik zou maken, maar toen besloot ik maar gewoon wat expressief te gaan aanklooien en te kijken waar ik uitkwam. Dus verstand op nul en 'schilderen' maar. Het werd uiteindelijk een persoon zonder huid die in agonie het diepste van zijn ziel naar buiten schreeuwt in een vage lege wereld die de leegheid van zijn bestaan moet voorstellen. Slaat niet direct op het thema, maar heeft er wel raakvlakken mee, als je ver zoekt. Omdat de deadline naderde en ik haastig heb gewerkt, voelt het werk voor mij niet echt af, maar dat heeft misschien ook weer zijn charme, I guess?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 17:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had van te voren al gegokt bij wie welke werken zouden horen, en ik had het allemaal goed .

Anyway, gefeliciteerd iedereen .
Oud 10-04-2010, 18:08
Verwijderd
Ja die van mij was niet zo moeilijk Vogels he. En Noodles had ik goed en Rode Panda en Fizzle en Ieke wist ik stiekem al...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 18:21
Verwijderd
Ik dacht dat Fizzles werk van Rasmusje was
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik mag er ook over praten!
Expres had ik er geen interpretatie bij gezet zodat mensen dat zelf konden bedenken en ik ben wel trots dat ik het zo goed heb neergezet dat mensen ook precies snapten wat het thema is. Het gebed, het ultieme naar binnen keren (maar juist ook naar een grote macht buiten je), terwijl ze buiten zit en nog op een open heuvel ook. (Het is trouwens een grafheuvel maar dat was meer voor het lugubere buiten en het contrast met het zachte licht en het naar binnen keren).

Bedankt voor de punten, een tweede plaats! Super ^^

En iedereen natuurlijk bedankt voor het meedoen.
Oh hej ik interpreteerde 't goed!

Citaat:
Dacht ik ook, in eerste instantie!

Gefeliciteerd allemaal! Voor herhaling vatbaar, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 18:37
Ieke
Ieke is offline
Gefeliciteerd! Er zaten echt hele fijne werken bij Ik moet het zelf duidelijk houden bij het mensen beter maken
Oud 10-04-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Nee fizzle heeft meer van die dingen, zoals die foto die ze is aan het schilderen!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 00:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou volgensmij mag ik dat wel als compliment opvatten he, dat jullie dachten dat mijn werk van rasmus was?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 22:35
Verwijderd
Ja fizzles vond ik ook het mooiste. jammer dat ik niet meer kon stemmen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:04
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Ja fizzles vond ik ook het mooiste.
Idem
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nou volgensmij mag ik dat wel als compliment opvatten he, dat jullie dachten dat mijn werk van rasmus was?
Ja tuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 23:02
Verwijderd
dat jullie dat door de war halen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten