![]() |
Hoe houden jullie het spannend in bed?
Hallo allemaal,
ik had een vraag voor de mensen met een (wat langere) relatie. Hoe houden jullie het spannend in bed als de eerste verliefdheidskriebels voorbij zijn? Of doen jullie niks speciaals? |
Minder vaak sex hebben.. Dan zijn de keren dat je wel sex hebt wat boeiender. Na bijna 2 maanden geen sex bespring je elkaar zowat:P Verder wilde m'n toenmalige vriendin speeltjes enzo gaan gebruiken, maar dat heb ik afgezworen.. Dan maar minder sex.
|
Gewoon lol hebben in bed. Af en toe doen we vanzelf andere dingen dan normaal. Als we iets nieuws bedenken proberen we het. Het belangrijkste is gewoon er lol in hebben om op die manier met je vriend(in) bezig te zijn. Of een keer iets heel onverwachts doen en hem daarmee verrassen.
|
Nou, sinds het uit is heb ik heel veel zin om met hem te vrijen. Maar dat is niet aan te raden.
|
Wat is langer? Nu na een jaar gaat het nog steeds allemaal vanzelf :o
|
Hmm, verder dan een nieuw lingeriesetje kopen kwam ik niet. Hij hield het spannend door andere vrouwen te versieren...spannend voor hem dan, want ik mertke geen vooruitgang in de slaapkamer.
|
Citaat:
Ligt eraan hoever je ermee wil gaan.. je kunt speeltjes gebruiken (erg leuk), maar je kunt ook verder gaan door bv een keer anaal te proberen (sommigen hebben er niets mee, anderen vinden het na een keer proberen geweldig!). Sexy ondergoed e.d. ach er is zoveel :) |
probeer seks te hebben op andere plaatsen dan normaal.
|
op andere plaatsen werkt ook altijd leuk ja :)
vooral bij een hoog betrapgehalte |
klopt,
we kenden elkaar 4 jaar en toen zijn we gaan samenwonen, toen we zijn verhuisd zijn we de eerste dagen, toen er nog geen spullen waren , het in elke kamer gaan doen: keuken, badkamer, zolder, berghok, wc, schuur, erg grappig als ik er nou aan denk |
SuperGirl, hoe lang heb je nu al een relatie dan ? En hoe oud ben je (desnoods ongeveer) datsoort dingen hebben wel een beetje invloed op hoe en wat (A)
|
Tot nu toe is het nog steeds spannend genoeg, we zien elkaar niet zoveel..
Dus dan is het iedere keer nog leuk :) Hij doet ongelovelijk z'n best om het mij zo aangenaam te maken ;) Dus ik mag absoluut niet klagen. Als er een beetje een sleur in zou komen, dan zouden er wat toys bij komen denk ik! Van handboeien, (Die hij overgins ook gekocht had, omdat dat ooit eens een fantastie van mij was).tot vibrators? I don't know, tot nu toe nog nooit hoeven gebruiken, maar ik sluit het absoluut niet uit! |
Nu ik er zo over nadenk, ik heb drie jaar een relatie gehad, maar in het begin waren we meer bezig met 'spannende' dingen (buiten en op gekke plaatsen seks hebben, nieuwe, extreme dingen uitproberen) dan op het eind. Op het eind hadden we denk ik een routine ontwikkeld waar we ons allebei in konden vinden.
|
je kan erover praten, om het sexleven iets op te spicen een jongen zou sneller ja zeggen dan een meisje. dus dat is mazzel. Kijk naar kamasutra standjes. Of zoen hem opeens in zijn nek. Gebruik slagroom, andere plekjes of buiten iets dat het spannender maakt. Als je alles al hebt gehad kun je proberen om wat woorden of zinnetjes te zeggen tegen elkaar als die persoon daarvoor in is. zoals ik ben stout geweest hahaha super grappig maarja kan ook sexy zijn he. Je kan ook nog pakjes gebruiken glijmiddel of speeltjes.
|
Citaat:
|
hoe vaak in de week is eigenlijk normaal?
|
er is geen normaal, dat verschilt per stel, per wanneer je in je relatie zit, en bij ons hang het ook nog eens van mijn gesteldheid af :P
|
Citaat:
|
Er is natuurlijk wel een landelijk gemiddelde (iets van 2 of 3 x per week toch?) maar dan houden ze er idd helemaal geen rekening mee of een stel al 40 jaar bij elkaar is of juist maar 4 maand, of ze 20 zijn of 60, of ze ziek zijn of stiekem homofiel of seksverslaafd of zwanger... oftewel, heb je niks aan :P
|
o ja... das waar...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |