![]() |
|
Verwijderd
|
Tot nu toe is het nog steeds spannend genoeg, we zien elkaar niet zoveel..
Dus dan is het iedere keer nog leuk ![]() Hij doet ongelovelijk z'n best om het mij zo aangenaam te maken ![]() Dus ik mag absoluut niet klagen. Als er een beetje een sleur in zou komen, dan zouden er wat toys bij komen denk ik! Van handboeien, (Die hij overgins ook gekocht had, omdat dat ooit eens een fantastie van mij was).tot vibrators? I don't know, tot nu toe nog nooit hoeven gebruiken, maar ik sluit het absoluut niet uit! |
![]() |
|
Nu ik er zo over nadenk, ik heb drie jaar een relatie gehad, maar in het begin waren we meer bezig met 'spannende' dingen (buiten en op gekke plaatsen seks hebben, nieuwe, extreme dingen uitproberen) dan op het eind. Op het eind hadden we denk ik een routine ontwikkeld waar we ons allebei in konden vinden.
|
![]() |
|
![]() |
je kan erover praten, om het sexleven iets op te spicen een jongen zou sneller ja zeggen dan een meisje. dus dat is mazzel. Kijk naar kamasutra standjes. Of zoen hem opeens in zijn nek. Gebruik slagroom, andere plekjes of buiten iets dat het spannender maakt. Als je alles al hebt gehad kun je proberen om wat woorden of zinnetjes te zeggen tegen elkaar als die persoon daarvoor in is. zoals ik ben stout geweest hahaha super grappig maarja kan ook sexy zijn he. Je kan ook nog pakjes gebruiken glijmiddel of speeltjes.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er is natuurlijk wel een landelijk gemiddelde (iets van 2 of 3 x per week toch?) maar dan houden ze er idd helemaal geen rekening mee of een stel al 40 jaar bij elkaar is of juist maar 4 maand, of ze 20 zijn of 60, of ze ziek zijn of stiekem homofiel of seksverslaafd of zwanger... oftewel, heb je niks aan
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
"Het zomert in appartementstad" Gleipnur | 10 | 20-07-2003 22:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |