Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   nou meiden wat moet een jongen voor jullie betekenen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1799265)

Marten49 15-04-2010 20:34

nou meiden wat moet een jongen voor jullie betekenen?

hoe moet een jongen zijn volgens jullie?
en waarneer ben je volgens jullie te ... (bv. te lief, te stoer, te nep, te slijmbal, te ... enz)

ik wou eigenlijk een heel verhaal maken maar dit is het enige wat er uit kwam kort en krachtig*O*

Sargeant sarcsm 15-04-2010 21:29

Als jij op het moment de aandacht van een meisje probeert te trekken (waarschijnlijk), wees dan gewoon jezelf. (Dat vinden ze leuk.)

Daboman 15-04-2010 22:07

Dat verschilt natuurlijk per meisje :p

Marten49 16-04-2010 18:08

ik ben inderdaad op iemand ja maar als ik bij haar ben word ik opeens heel pesterig hoe moet je dat afleren of moet ik dat niet doen wel toch?:confused:
en als ik alleen met haar ben weet ik nooit wat ik moet zeggen ): (vast wel een topic over gemaakt maarja)

en wanneer ipv
Citaat:

Marten49 schreef: (Bericht 30402925)
en waarneer ben

Sargeant sarcsm 17-04-2010 11:25

Wat bedoel je precies met pesterig?

En als je niet veel te zeggen hebt moet je gewoon een keer met haar naar de bioscoop gaan.

Volk 17-04-2010 13:37

Tja, meisjes plagen is kusjes vragen;)

Als je alleen met haar bent zou je je excuses aan kunnen bieden voor je gepest/geplaag. Dat werkt vast beter dan alleen pesterig zijn en stil zijn. Houd op met het pesterige gedrag. Ik weet niet wat je verwacht als je vraagt hoe je het moet afleren. Maar het niet doen helpt over het algemeen wel. Denk na over je acties en de consequenties.

Alpha_Omega 17-04-2010 14:56

Zelfvertrouwen zonder arrogant te zijn.

Dat is sowieso aantrekkelijk voor beide kanten.

KingKong 18-04-2010 23:15

Jezelf zijn, spontaan, geïnteresseerd en zelfvertrouwen hebben net zoals omega zei. Als jij tegen haar gaat zeggen van,
hé ik vind mezelf echt stom, ik vind mezelf echt lelijk denkt zij waarschijnlijk ook van: wat moet ik hiermee nou aan?

Zwimber 20-04-2010 14:37

Citaat:

KingKong schreef: (Bericht 30412538)
Jezelf zijn, spontaan, geïnteresseerd en zelfvertrouwen hebben net zoals omega zei. Als jij tegen haar gaat zeggen van,
hé ik vind mezelf echt stom, ik vind mezelf echt lelijk denkt zij waarschijnlijk ook van: wat moet ik hiermee nou aan?

Wat een zelfvertrouwen zeg (Ik vind mezelf lelijk -.- ) en ik neem aan dat alleen 'pesterig' doet als er andere mensen bij zijn ? Vrienden oid ? Ga anders een x samen ergens heen ^^

Dutchess. 02-05-2010 23:40

Wees gewoon jezelf & vraag haar een keer uit of ga naar een disco of schoolfeest waar zij ook naartoe gaat en vraag of ze wilt dansen.

Dutchess 04-05-2010 22:04

Ik schrok helemaal! Ik heb toch niet echt wil, met een t geschreven?
Maar dat was ik ook niet, pfieuw

Wees gewoon je leuke zelf, houd op met dat kinderachtige geplaag en zorg dat je veel tijd met er doorbrengt en met er lacht. Stel dan voor om wat leuks te doen, iets waarbij je lekker bezig bent, dan heb je vanzelf wat om over te praten als je een beetje verlegen om woorden zit.

janagoesfamous 11-05-2010 21:05

Een meisje apprecieert het enorm aan een jongen als hij eerlijk en spontaan is.

Zwimber 11-05-2010 21:24

David Deangelo + torrent, fantastische man uitermate leuk om naar te luisteren ook heel boeiend als je geinteresseerd bent in menselijke evolutie van emoties, waar lachen vandaan komt en andere emoties enz.

Cocky comedy and other conversations skills heet het volgensmij,

maar het houdt in vrouwen verleiden

Bright Blue 13-05-2010 14:15

Een jongen moet gewoon 100% zichzelf zijn. Ik kan nu wel mijn droomjongen gaan opnoemen, maar 1. dat verschilt voor iedereen en 2. wanneer een jongen zich in gaat houden, zich anders gaat voordoen, iemand anders gaat spelen, dan gaat het echt helemaal mis, geloof me. :P

Sneeuwwitje 15-05-2010 14:38

humor, liever niet over haar en zeker niet spottend.

Micromensje 15-05-2010 15:20

Hij moet grappig zijn, mag best spottende grappen maken en als hij gelooft wil ik daardoor niet beperkt worden in mijn doen en laten. En hij moet snappen dat de vrouw niet is geschapen om het huishouden te doen.

MisSunshine 15-05-2010 18:27

Kijk voor de lol eens de film : the ugly truth.
Niet dat je er erg veel aan hebt, maar het schetst wel een beeld ;).
Ik denk dat een man/jongens goed zal 'scoren' bij het meisje wanneer hij naar haar luisters, interesse toont, grapjes maakt, lacht. Laat zien wie jij bent, wij meiden voelen vaak echt wel aan of het echt is of dat jij je alleen maar voordoet als een gentleman! Eerlijkheid, zelfvertrouwen (geeeeen arrogantie ;)). Iemand die van initiatief nemen houd maar ook kan genieten van even niksen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.