![]() |
[Seks] Licht aan of uit?
tijdens Seks Licht aan of uit?
waarom ? |
Aan, in het donker zie je niks
|
Citaat:
|
Uit, in het donker zie je niks. :o
|
Alsof je ooit lekkere seks kunt hebben als je niet eens je lichaam durft te laten zien.
|
uit, want het is vaak nog (lang) niet donker!*O*
en anders kaarsjes of een tafellampje aan.. ik hoef toch ook weer geen tl-bak boven m'n witte benen. |
care
|
Liefde & Relatie --> Seksualiteit :)
|
als het licht aan is blijft het aan en als het licht uit is blijft het uit :o Ik ga daar echt niet voor naar het lichtknopje lopen :p
|
Citaat:
Helemaal mee eens _O_ |
Citaat:
Hoewel kaarslicht wel te doen is. Ik wil eigenlijk alleen licht als het buiten licht is, sowieso geen kunstlicht (behalve kaarslicht dus). Ik ben veel geremder als het licht aan is. |
Het maakt trouwens nogal uit of dit met mijn (ex)vriendje is of met zomaar iemand. Met mijn vriendje vond ik het op een gegeven moment juist leuk als het licht was enzo, maar anders niet, bah. :n
|
Hm, groot licht uit, maar een klein lampje aan. Zo kun je elkaar wel zien en is het ook nog sfeervol. Kaarsen ook leuk, maar dat is weer zo'n gedoe met uitdoen enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van het licht aan. Ik kijk graag naar hem en oogcontact ftw bij intense seks |
Uit, maar het liefst wel een klein lampje aan als een nachtlampje of kaarsje.
|
Uit, liever een lampje of dat het helemaal donker is.
|
Heb zelf het liefst nachtlampje aan, plafondlamp uit, maar soms laten we de plafondlamp gewoon aan, als we al in bed zijn en niet weer op willen staan om hem uit te doen.
|
soms aan soms uit.
Als je eenmaal bezig bent maakt het echt niet meer uit. Tenzij je partner zo lelijk als de nacht is natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het liefst gewoon een klein lampje aan, of de tv met geluid uit ofzo, maar overdag ga ik de gordijnen er echt niet voor dicht doen.
|
Citaat:
Wij hebben vaak het licht uit, omdat het fijn is om alles puur op gevoel te doen, zonder alles tot in detail goed te kunnen zien. Bedoel we gaan ook rustig samen in bad, en als het echt heel erg licht is buiten ga ik niet speciaal mn gordijnen dicht doen.. maar uit is gewoon ook fijn ^^ |
AAN en UIT
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In reactie op ts trouwens: /care, net afhankelijk van hoe het is als we beginnen :P Hoewel we wel eens het licht weer hebben aangedaan trouwens, toch fijn om elkaar aan te kijken.
|
tis trouwens wel zo dat wij beiden niet echt een donkere kamer hebben, dus ook midden in de nacht kunnen wij elkaar nog redelijk zien XP
en uit eigen ervaring is sex beter als je je goed voelt over jezelf, want steeds onzeker zijn over je lichaam en andere dingen leid gewoon af van de hele ervaring van sex :/ |
Citaat:
|
Groot licht uit, bedlampje aan. Ik hoef geen seks badend in licht hoor :N. Maar het is wel handig als je wat ziet natuurlijk.
|
Ik vind zelf donker fijner, maar dit heeft dan weer niets te maken met onzekerheid. Ik kan de hele dag naakt rondlopen zonder onzeker te zijn, maar tijdens seks vind ik (fel) licht echt een afknapper. Misschien nachtlampjes of kaarsen, maar in ieder geval geen complete verlichting.
Maar seks kan wel op ieder moment van de dag ofzo, dus het is niet dat ik alleen 's nachts seks wil. Wat een tegenstrijdig antwoord, lol. |
Klein lampje, sowieso beter dan die plafond lamp. Gebeurt er niks, kun jer ook mee in slaap vallen. Gebeurt er wel wat, kun je elkaar zien. Kan je ook makkelijk ff naar de badkamer, wie maar wil (mijn mannetje duzz), tussen klaar-wezen en soezen.
Maar dan, midden in de nacht, als een van ons twee-en actief wordt ? Licht uit, heel andere sensatie - lepeltje en zo, oei :p . Half in je slaap klaar komen, fantastisch - geen licht bij nodig _O_ |
Grote licht uit, liefst klein lampje aan zodat je nog wat kan zien. Mijn ex vondt altijd prettig om kaarsjes aan te doen, maar daarmee heeft ze mijn tv in de fik gezet, dus daar ben ik vanaf gestapt.
|
Beetje sfeerlicht, voor mij hoeft het allemaal niet zo in het felle licht ofzo!
Overdag tsja dan is het al fel genoeg he!, En in het donker kan het ook fijn wezen. |
Licht. Waarom? Omdat je dan wat meer ziet wat de seks a: fijner maakt b: persoonlijker maakt en c: tissues/condooms etc. makkelijker vindbaar zijn! Seks in het donker is moeilijker/lastiger. Seks in het donker is in mijn ogen alleen handig als er meer dan 2 personen in de ruimte aanwezig zijn waarvan er 2 intiem willen zijn.(y)
|
Ik ben trouwens wel zoiemand die het sfeerlicht aandoet en daarna geblindoekt wil worden. Dat vind ik heel anders dan in het donker rotzooien.
|
aan, anders zit er straks een nachtlampje in je kut
|
Licht uit, kaarsjes aan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Licht uit. Onze slaapkamers zijn toch niet heel erg donker dus dan zie je altijd wel genoeg met licht van buiten nog. En 's ochtends is het vaak al een beetje licht. Ik vind het niet fijn als het heel erg licht is, vind het veel fijner als het een beetje schemerig is.
|
Citaat:
|
als je nou gewoon een romantische avond hebt, filmpje, wijntje, kaarsjes. oeh vozen!
verder vind ik het ook te omslachtig hoor :P |
ja okee, ik ga uit van 2 a 3x per week seks, dan heb je toch niet altijd kaarsjes aan, en om ze dan aan te gaan zetten :P Maar goed.
|
Citaat:
|
neem een knipperlicht!!! :D
|
Ook als het licht uit is is het hier nog schemerdonker. Combinatie van lantaarnpalen en waardeloze gordijnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |