![]() |
||
Citaat:
Wij hebben vaak het licht uit, omdat het fijn is om alles puur op gevoel te doen, zonder alles tot in detail goed te kunnen zien. Bedoel we gaan ook rustig samen in bad, en als het echt heel erg licht is buiten ga ik niet speciaal mn gordijnen dicht doen.. maar uit is gewoon ook fijn ^^
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tis trouwens wel zo dat wij beiden niet echt een donkere kamer hebben, dus ook midden in de nacht kunnen wij elkaar nog redelijk zien XP
en uit eigen ervaring is sex beter als je je goed voelt over jezelf, want steeds onzeker zijn over je lichaam en andere dingen leid gewoon af van de hele ervaring van sex :/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind zelf donker fijner, maar dit heeft dan weer niets te maken met onzekerheid. Ik kan de hele dag naakt rondlopen zonder onzeker te zijn, maar tijdens seks vind ik (fel) licht echt een afknapper. Misschien nachtlampjes of kaarsen, maar in ieder geval geen complete verlichting.
Maar seks kan wel op ieder moment van de dag ofzo, dus het is niet dat ik alleen 's nachts seks wil. Wat een tegenstrijdig antwoord, lol. |
![]() |
|
![]() |
Klein lampje, sowieso beter dan die plafond lamp. Gebeurt er niks, kun jer ook mee in slaap vallen. Gebeurt er wel wat, kun je elkaar zien. Kan je ook makkelijk ff naar de badkamer, wie maar wil (mijn mannetje duzz), tussen klaar-wezen en soezen.
Maar dan, midden in de nacht, als een van ons twee-en actief wordt ? Licht uit, heel andere sensatie - lepeltje en zo, oei ![]() ![]() |
![]() |
|
Grote licht uit, liefst klein lampje aan zodat je nog wat kan zien. Mijn ex vondt altijd prettig om kaarsjes aan te doen, maar daarmee heeft ze mijn tv in de fik gezet, dus daar ben ik vanaf gestapt.
|
Licht. Waarom? Omdat je dan wat meer ziet wat de seks a: fijner maakt b: persoonlijker maakt en c: tissues/condooms etc. makkelijker vindbaar zijn! Seks in het donker is moeilijker/lastiger. Seks in het donker is in mijn ogen alleen handig als er meer dan 2 personen in de ruimte aanwezig zijn waarvan er 2 intiem willen zijn.
![]()
|
Licht uit. Onze slaapkamers zijn toch niet heel erg donker dus dan zie je altijd wel genoeg met licht van buiten nog. En 's ochtends is het vaak al een beetje licht. Ik vind het niet fijn als het heel erg licht is, vind het veel fijner als het een beetje schemerig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|