Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 15:39
Mousse
Mousse is offline
Hoe vrijen jullie? Met de gordijnen open of juist dicht, en met lamp aan of juist uit?

Ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk heel vaak gewoon de gordijnen open heb. Nou lig ik wel onder een schuine muur en is het onmogelijk om vanaf buiten te zien wat er gebeurd in mijn kamer, maar eigenlijk is het niet heel gezellig.
Licht ook meestal gewoon aan 's avonds.

En jullie?
Oud 03-04-2006, 15:41
Verwijderd
Gordijnen open, lamp uit vanwege overbodigheid, het liefst. Ik vind zonlicht sexy en mijn raam kijkt uit op een plein met een vijver, zonder verrekijker kan niemand me zien. Als het avond is maakt het mij niet uit of het licht aan of uit is, maar mijn vriend heeft het liever aan.
Oud 03-04-2006, 15:44
Mousse
Mousse is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-04-2006 @ 16:41 :
Gordijnen open, lamp uit vanwege overbodigheid, het liefst. Ik vind zonlicht sexy en mijn raam kijkt uit op een plein met een vijver, zonder verrekijker kan niemand me zien. Als het avond is maakt het mij niet uit of het licht aan of uit is, maar mijn vriend heeft het liever aan.
zonlicht is idd heeerlijk<3 Warme billen door de zon<3
Maar meestal begint bij mij de seks gewoon zittend op bed, wat overgaat op zoenen etc. Dus gewoon nooit zin om de gordijnen dicht te trekken.
Oud 03-04-2006, 15:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Heel wisselend. Ik heb mijn gordijnen voor het overgrote deel van de tijd hoe dan ook al dicht zitten, maar als ze open staan? Prima, dan staan ze gewoon open.
Na het uitgaan hebben we nooit geen lampen aan, ook niet als we bij elkaar blijven slapen. En aangezien seks bij ons altijd vrij spontaan komt worden er dus ook zelden kaarsjes aangestoken of lampen gedimt. Vorige week zelfs seks gehad voor een raam in zijn nieuwe huisje, waar heel wat mensen voorbij lopen. Maargoed, dat boeit ons geen van beide echt, gelukkig.

"Lieverd ik heb zin in seks, maar als we nou even snel een lamellen kopen, en jij die dan even snel ophangt dan liggen we niet zo in het zicht".
Oud 03-04-2006, 15:53
zeep007
zeep007 is offline
gordijnen dicht. Omdat we aan een hele drukke weg wonen op de begane grond, er vaak verkeer voor stilstaat en voetgangers voorbij lopen. Niet meer dan logisch.
Licht aan. Donker vind ik niet leuk, dan zie ik hem niet zo goed
Oud 03-04-2006, 15:56
Thee Muts
Thee Muts is offline
Verschilt eigenlijk per keer, net in wat voor stemming we zijn en hoe spontaan de seks is eigenlijk. De gordijnen in de slaapkamer zitten wel altijd (half) dicht, omdat je vanaf de huizen aan de overkant heel makkelijk bij ons naar binnen kijkt. De gordijnen in de huiskamer zijn overdag gewoon open en blijven dan ook open. Denk niet dat er vanaf daar heel veel te zien is, alhoewel we wel een echte doorzonwoning hebben

Overdag gaat er verder geen licht aan, de gordijnen in de slaapkamer zijn erg lichtdoorlatend, dus dat is verder prima. Als het donker is hebben we meestel wel een nachtlampje aan, ik vind het erg geil om zijn gezicht te zien tijdens de seks. En de spiegel boven het bed komt dan ook wat meer tot zijn recht. Verder is het ook gewoon een praktische overweging, omdat de katten ons erg interessant vinden als we seks hebben, dus die zijn dan ook een beetje in de gaten te houden... Een enkele keer houden we het trouwens ook gewoon lekker donker, verschilt dus best wel...

Jeetje, dat ik daar zo'n verhaal over kan typen...
Oud 03-04-2006, 16:12
Mara
Mara is offline
Overdag en 's avonds als we 't licht aanhebben bij mij de gordijnen dicht. Vrij druk daarachter, kan iedereen meegenieten
Licht aan/uit verschilt, net wat we dán toevallig hebben.

Bij hem hoeven de gordijnen niet dicht.
Oud 03-04-2006, 17:13
Verwijderd
Gordijnen dicht. Ik heb hele grote ramen en de buren kijken zo naar binnen want het staat hier dicht op elkaar. Opzich wel leuk voor de overbuurman natuurlijk .

Bij mijn moeder doe ik de gordijnen toch meestal ook wel dicht omdat daar de buren ook goed naar binnen kunnen kijken (maar daar is het wel wat minder belangrijk dan hier op mijn kamer!).

Verder lichtje aan of uit hoe het uit komt. Meestal ga ik toch voor het lampje uit. Maar ook vaak is de lamp nog aan, nou ja dat is ook leuk toch .
Oud 03-04-2006, 17:20
Flip!
Flip! is offline
Het liefste gordijnen dicht en lamp uit. Wel een beetje licht zodat we elkaars gezicht nog kunnen zien en niet per ongeluk elkaars neusgat kussen ipv elkaars nek ofzo.
Oud 03-04-2006, 17:49
BleuEyes
BleuEyes is offline
Meestal dicht. Gewoonweg omdat er recht mijn kamer ingekeken kan worden, en ik langs een drukke weg slaap. Bij mijn vriend blijven ze lekker open staan! Voorbijgangers kijken maar de andere kant op.

De lamp... Tja. Meestal als ik/hij blijf(t) slapen bij mij (vriend) gaan ze uit. Soms nemen we nog geen eens de moeite om die lampen aan te zetten of te dimmen.

Och, het maakt me niet zoveel uit. Tis allebei wel leuk.
Oud 03-04-2006, 17:50
BleuEyes
BleuEyes is offline
= mij ( n )
Oud 03-04-2006, 18:19
Verwijderd
Gordijnen dus niet open, hč Dan kijkt de hele flat bij mij naar binnen. Licht aan/uit maakt me eigenlijk niks uit, hoewel het wel knusser is als het licht gedimd is...
Oud 03-04-2006, 18:42
Nona
Nona is offline
Aan de gordijnen doen we niets, we laten ze gewoon zoals ze zijn. We hebben allebei een schuin raam waar je nooit doorheen zou kunnen kijken van buiten.
Het licht: in het stikdonker is niet prettig, maar ik heb wel graag gedimd licht. Hij hoeft niet alles met allle details te kunnen zien.
Oud 03-04-2006, 20:36
Nuck
Nuck is offline
Gordijnen wel altijd dicht, anders kan de hele buurt meegenieten en daar ben ik toch niet zo'n fan van. Licht aan of uit maakt me niet uit.
Oud 03-04-2006, 20:45
M'ne
M'ne is offline
Kaarsen! Niet te licht, maar toch genoeg om hem te kunnen zien. Gordijnen open, niet zo prettig dan ben uk te bang dat 'de overkant' ons kan zien en kan ik me niet genoeg concentreren.
Oud 03-04-2006, 20:49
Ymir
Ymir is offline
Bij mij kunnen de gordijnen open blijven, valt toch amper naar binnen te kijken. Bij haar wel altijd dicht.
Ik heb liever wel iets van verlichting zodat ik haar kan zien, maar niet teveel of te fel.
Sfeerverlichting is ook wel fijn, kaarsjes
Oud 04-04-2006, 00:29
Verwijderd
In de woonkamer doen we de gordijnen dicht. Seks met z'n tweeën vinden we heerlijk, maar dat moet ook zo blijven. Dus de hele buurt laten meegenieten vinden we niet helemaal je van het. Al moet ik zeggen dat we die soms in de heat of the moment wel eens vergeten.
Licht aan, uit, met of zonder kaarsen maakt eigenlijk niet uit. Ligt eraan of we er aan dat moment toevallig aan denken, maar doorgaands gaan we gewoon door met hoe de situatie op dat moment is.
Oud 04-04-2006, 07:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wij doen het meestal overdags dus een lamp is overbodig Gordijnen uhm ja... die vangen niet zoveel licht dus dat maakt niet zoveel uit. Je kunt bij mij en bij mijn vriend niets zien als de gordijnen open zijn.

Verder vind ik t in het licht leuker neuken dan in het donker.
Oud 04-04-2006, 09:26
gurl19
gurl19 is offline
Wij hebben vaak seks als we in bed liggen voordat we gaan slapen dan is de lamp uit en gordijnen dicht. We zien elkaar eigenlijk nooit overdag dus meestal is het wel donker en zijn de gordijnen dicht. Maar het maakt me eigenlijk helemaal niets uit. Ik vind het juist wel spannend als het lijkt alsof iemand ons kan zien!

Maar het risico van binnenkomende ouders heb ik wel weer gezien
Oud 04-04-2006, 10:49
Konijn
Konijn is offline
Gordijnen eigenlijk altijd dicht, heb erniet oveel behoefte aan dat anderen kunnen meegenieten, ook al is die kans vrij klein.
Lamp is bijna altijd aan, ik (en hij ook) wil wel kunnen zien waar ik mee bezig ben.
Oud 05-04-2006, 09:51
tripple
tripple is offline
bij mij meestal ook gordijnen dicht, licht meestal uit
Oud 05-04-2006, 09:58
Qimm
Qimm is offline
Zoals het is als de zin toeslaat, soms licht aan soms uit, gordijnen maken in de slaapkamer niet uit (geen overburen *juigt*, echter heeft onze woonkamer geen fatsoenlijke gordijnen die dicht kunnen. maar als het buiten donker is en alle lampen zijn uit ziet niemand wat
Verder kunnen we vanaf de straat nergens in ons huisje gezien worden

[edit] helemaal donker vind ik niet leuk, ik wil graag zijn gezicht zien, zijn uitdrukkingen, zijn mooie, lieve ogen <3
Oud 05-04-2006, 10:20
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Dat ligt nogal aan de persoon waarmee.
En aan hoe ik me voel.
Maar op het moment kan het me niet echt schelen hoeveel licht waar op valt.
En ik vind het sowieso wel geil om de ander te kunnen zien.
Oud 05-04-2006, 15:57
Mephisto
Mephisto is offline
mijn gordijnen zijn sowieso altijd dicht en lampen zijn meestal uit

ik ben een nachtdier
Oud 05-04-2006, 16:19
Estar
Estar is offline
Zoals de situatie is.

Als ik zin heb ga ik niet eerst de gordijnen dicht doen en/ of het lamp uitzetten.
Oud 05-04-2006, 16:51
groovy
groovy is offline
Als het donker is, doen we altijd een lampje aan voordat we beginnen
Mijn vriend wilt me graag kunnen zien en eerlijk gezegd wil ik hem ook zien genieten
Al is het behoorlijk kut als je net wakker bent en hij klikt zijn te felle lampje aan omdat hij je gezicht zo graag wilt zien..krijg mijn ogen amper open en zie eruit alsof er een bus over me heen is gereden

Overdag laten we lekker alles open, hij heeft geen overburen en ik heb mijn overburen vrij ver van me afliggen .

Maar we doen het nooit in het donker, altijd sfeerverlichting of kaarsjes aan
Oud 05-04-2006, 18:17
underthabridge
underthabridge is offline
Hm... als ik haar maar kan zien. 's Avonds als ik weet dat ze blijft slapen of dat we nog even naar boven gaan dan steek ik vaak even een kaarsje (staat altijd naast mijn bed incl. aansteker) aan, dat licht is altijd wel mooi. Over het algemeen denken we er verder niet over na.
Oud 05-04-2006, 18:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh, en momenteel helemaal zonder gordijnen, omdat de katten die weer eens met plug en al uit de muur hebben getrokken....
Oud 05-04-2006, 23:44
mugenpower16v
mugenpower16v is offline
nou 1 ding.. als ik in een kamer kom met een leuke meid en ze doet het licht uit. 1e wat ik doe is licht weer aan..

oogcontact en elkaar kunnen zien is een behoorlijke extra stimulans en voorziet de vrijpartij van veel toegevoegde waarde. Wat is er nou geiler om de samengeknepen oogjes en gezichtstrekken te zien van je partner die intens geniet??

Ben geen type van pottenkijkers dus gordijnen mogen wel dicht.. kan me niet focussen op me partner als ik het gevoel heb dat er iemand meekijkt.. 1x sex gehad tijdens een bios voorstelling TIJDENS de film tussen de rijen in.. niet voor herhaling vatbaar
Oud 06-04-2006, 09:24
Verwijderd
Boeit me niet zo. Het is vaker savonds dus dan ist wat donkerder (heb niet constant alle lampen aan).

Al vind ik het soms wel geil om te zien hoe ik erin ga of om haar te zien pijpen.
Oud 06-04-2006, 09:35
snoopy
snoopy is offline
we vrijen gewoon zoals de situatie op dat moment is. We gaan niet de gordijnen sluiten of juist open doen. Hetzelfde geldt voor het licht.
Oud 06-04-2006, 13:42
Poeperd
Poeperd is offline
Gordijnen dicht. Hoef geen gekke buren die meekijken. Licht soms aan, maar dan roep ik meestal 'UIT! UIT!'
Oud 07-04-2006, 17:11
lieve
lieve is offline
Tja, als we beide al gezellig onder de lakens liggen dan kan het zijn dat het lichtje al uit is... maar soms zijn die ook nog aan.

En de gordijnen... in wiens kamer we ook zijn... er kan nooit iemand iets zien doorheen het raam. Dus dat maakt niet echt uit... is te zien hoe die zijn op dat moment.

Groetjes Lieve, xxx
Oud 09-04-2006, 14:32
juno
juno is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-04-2006 @ 19:26 :
Oh, en momenteel helemaal zonder gordijnen, omdat de katten die weer eens met plug en al uit de muur hebben getrokken....
Die waren toch geholpen? Daar worden ze geacht een hoog theemutsgehalte van te krijgen. Bij ons gaat dat allemaal goed.

Of wij hebben betere pluggen, dat kan ook.
Oud 09-04-2006, 18:30
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
gordijnen open natuurlijk !
Oud 10-04-2006, 10:52
Snuitermans
Snuitermans is offline
Lamp uit, gordijn dicht, ogen dicht.
Oud 10-04-2006, 17:22
Optima
Optima is offline
de laatste keer was met lamp aan, en dan een erg felle lamp, mareh meestal in kaars- of dimlicht ( van mn lichtslang boven mn bed)
Oud 10-04-2006, 18:17
Rata
Rata is offline
Gordijnen dicht, lamp uit, evt kaars aan, ogen dicht
Oud 11-04-2006, 20:01
AngelLena
AngelLena is offline
Gordijnen/luxaflex dicht, lamp: liefst sfeerlichtje natuurlijk, maar als de lamp gewoon vol open staat, boeiend.
Oud 11-04-2006, 21:47
tuttebel
tuttebel is offline
daar denk ik op dat moment eerlijk gezegd niet heel erg aan.

maar als er een groot raam is en de ouders zijn buiten in de tuin, dan zou ik wel de gordijnen even snel dichttrekken.
Oud 11-04-2006, 21:58
Yolcu
Yolcu is offline
We zorgen wel dat we niet in het zicht liggen.. dus vaak ff de gordijnen dicht en 's avonds het grote licht uit (want anders kan de hele straat onze silhouetten zien). Meestal is er wel een klein lampje aan maar soms, vlak voor we gaan slapen, niet. Onze eerste keer was in het donker omdat het licht uitgevallen was. Ik vind dat erg spannend, het geeft toch een extra dimensie. Maar het is idd ook wel fijn om naar hem te kunnen kijken. Al heeft hij er een hekel aan als ik naar hem kijk wanneer hij klaarkomt
Oud 19-04-2006, 10:10
Sprinkle
Sprinkle is offline
Bij het vrijen heb ik liever de gordijnen dicht aangezien we in een buurt wonen waar we veel mensen kennen, op de begane grond wonen en het bed pal naast het raam staat. Als we er zin in hebben dat mensen komen kijken, versturen we wel een uitnodiging.
Het licht maakt mij niet zoveel uit, liever aan. Kan je elkaar goed zien en dat is sexy
Oud 21-05-2008, 08:13
Verwijderd
Citaat:
raam open en als een leuke meid het ziet doet ze maar mee
Wat ben je aan t uppen gozer.
Topic gesloten

Regels voor berichten