Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2010, 22:32
supergirl#1
supergirl#1 is offline
tijdens Seks Licht aan of uit?

waarom ?
Oud 15-04-2010, 22:35
Volk
Volk is offline
Aan, in het donker zie je niks
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 22:41
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Aan, in het donker zie je niks
Oud 15-04-2010, 22:51
miekmuis
miekmuis is offline
Uit, in het donker zie je niks.
Oud 15-04-2010, 22:56
Verwijderd
Alsof je ooit lekkere seks kunt hebben als je niet eens je lichaam durft te laten zien.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 00:08
Verwijderd
uit, want het is vaak nog (lang) niet donker!
en anders kaarsjes of een tafellampje aan.. ik hoef toch ook weer geen tl-bak boven m'n witte benen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 05:01
Verwijderd
care
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 05:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Liefde & Relatie --> Seksualiteit
Oud 16-04-2010, 08:04
Verwijderd
als het licht aan is blijft het aan en als het licht uit is blijft het uit Ik ga daar echt niet voor naar het lichtknopje lopen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 09:58
Harjax
Harjax is offline
Citaat:
als het licht aan is blijft het aan en als het licht uit is blijft het uit Ik ga daar echt niet voor naar het lichtknopje lopen

Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 10:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
qft

Hoewel kaarslicht wel te doen is. Ik wil eigenlijk alleen licht als het buiten licht is, sowieso geen kunstlicht (behalve kaarslicht dus).

Ik ben veel geremder als het licht aan is.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 10:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het maakt trouwens nogal uit of dit met mijn (ex)vriendje is of met zomaar iemand. Met mijn vriendje vond ik het op een gegeven moment juist leuk als het licht was enzo, maar anders niet, bah.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 14:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, groot licht uit, maar een klein lampje aan. Zo kun je elkaar wel zien en is het ook nog sfeervol. Kaarsen ook leuk, maar dat is weer zo'n gedoe met uitdoen enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 15:34
WAT
WAT is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 15:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ik heb zo'n touw boven het bed voor het licht maar dan is het ook wel meteen erg licht, nachtlampje hoef ik ook alleen maar mijn arm voor uit te steken.

Ik hou van het licht aan. Ik kijk graag naar hem en oogcontact ftw bij intense seks
Oud 16-04-2010, 16:14
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Uit, maar het liefst wel een klein lampje aan als een nachtlampje of kaarsje.
Oud 16-04-2010, 16:24
gurl19
gurl19 is offline
Uit, liever een lampje of dat het helemaal donker is.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 16:30
Breg
Breg is offline
Heb zelf het liefst nachtlampje aan, plafondlamp uit, maar soms laten we de plafondlamp gewoon aan, als we al in bed zijn en niet weer op willen staan om hem uit te doen.
Oud 16-04-2010, 18:13
extreem-rechts
extreem-rechts is offline
soms aan soms uit.
Als je eenmaal bezig bent maakt het echt niet meer uit.
Tenzij je partner zo lelijk als de nacht is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 20:56
Giles
Giles is offline
Citaat:
Alsof je ooit lekkere seks kunt hebben als je niet eens je lichaam durft te laten zien.
Wat een nonsense.
Oud 17-04-2010, 06:40
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat een nonsense.
Als je je lichaam durft te laten zien zul je wel vrijere en dus lekkerdere seks hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 10:41
Lotte^^
Lotte^^ is offline
ik heb het liefst gewoon een klein lampje aan, of de tv met geluid uit ofzo, maar overdag ga ik de gordijnen er echt niet voor dicht doen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 10:53
Dott
Dott is offline
Citaat:
Als je je lichaam durft te laten zien zul je wel vrijere en dus lekkerdere seks hebben.
In mijn geval heeft het licht uit echt geen zak te maken met lichaam al dan niet te durven laten zien.
Wij hebben vaak het licht uit, omdat het fijn is om alles puur op gevoel te doen, zonder alles tot in detail goed te kunnen zien.
Bedoel we gaan ook rustig samen in bad, en als het echt heel erg licht is buiten ga ik niet speciaal mn gordijnen dicht doen.. maar uit is gewoon ook fijn ^^
Oud 17-04-2010, 16:11
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
AAN en UIT
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 19:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In mijn geval heeft het licht uit echt geen zak te maken met lichaam al dan niet te durven laten zien.
Wij hebben vaak het licht uit, omdat het fijn is om alles puur op gevoel te doen, zonder alles tot in detail goed te kunnen zien.
Bedoel we gaan ook rustig samen in bad, en als het echt heel erg licht is buiten ga ik niet speciaal mn gordijnen dicht doen.. maar uit is gewoon ook fijn ^^
Inderdaad, in het donker is het veel intiemer!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 20:36
Giles
Giles is offline
Citaat:
Ik vind het raar hoe jullie lichaam niet laten zien aan graag zonder licht willen vrijen kunnen koppelen. Nou ja, wel logisch, maar ook wel erg rechtlijnig.
Oud 17-04-2010, 22:02
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vind het raar hoe jullie lichaam niet laten zien aan graag zonder licht willen vrijen kunnen koppelen. Nou ja, wel logisch, maar ook wel erg rechtlijnig.
We hebben nooit gezegd dat dat voor iedereen geld hoor. Het was maar een opmerking. En er zijn veel vrouwen die alleen in het donker seks willen omdat ze hun lichaam niet willen laten zien. Niet meer dan logisch dat het fijner is als je je wel bloot kunt geven en je op je gemak kunt voelen met je lichaam.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 10:21
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
hahaha, no idea why maar dit vond ik toch wel heel grappig xD
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Gezien de smiley ga ik er vanuit dat dat is omdat je óf je partner zo onaantrekkelijk vindt dat je hem/haar niet wilt zien, óf, wat logischer is, dat je zo onzeker over jezelf bent dat je er geen licht bij aan wilt of het in ieder geval prettiger vindt zonder dat je partner jou in alle details kan zien. En dan is seks nooit echt ontspannen en dus ook nooit écht lekker.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:56
Verwijderd
In reactie op ts trouwens: /care, net afhankelijk van hoe het is als we beginnen Hoewel we wel eens het licht weer hebben aangedaan trouwens, toch fijn om elkaar aan te kijken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:59
WAT
WAT is offline
tis trouwens wel zo dat wij beiden niet echt een donkere kamer hebben, dus ook midden in de nacht kunnen wij elkaar nog redelijk zien XP

en uit eigen ervaring is sex beter als je je goed voelt over jezelf, want steeds onzeker zijn over je lichaam en andere dingen leid gewoon af van de hele ervaring van sex :/
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 12:27
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Oud 18-04-2010, 14:49
Miekje*
Miekje* is offline
Groot licht uit, bedlampje aan. Ik hoef geen seks badend in licht hoor . Maar het is wel handig als je wat ziet natuurlijk.
Oud 18-04-2010, 17:36
Verwijderd
Ik vind zelf donker fijner, maar dit heeft dan weer niets te maken met onzekerheid. Ik kan de hele dag naakt rondlopen zonder onzeker te zijn, maar tijdens seks vind ik (fel) licht echt een afknapper. Misschien nachtlampjes of kaarsen, maar in ieder geval geen complete verlichting.

Maar seks kan wel op ieder moment van de dag ofzo, dus het is niet dat ik alleen 's nachts seks wil.

Wat een tegenstrijdig antwoord, lol.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 17:51
serac
serac is offline
Klein lampje, sowieso beter dan die plafond lamp. Gebeurt er niks, kun jer ook mee in slaap vallen. Gebeurt er wel wat, kun je elkaar zien. Kan je ook makkelijk ff naar de badkamer, wie maar wil (mijn mannetje duzz), tussen klaar-wezen en soezen.
Maar dan, midden in de nacht, als een van ons twee-en actief wordt ? Licht uit, heel andere sensatie - lepeltje en zo, oei . Half in je slaap klaar komen, fantastisch - geen licht bij nodig
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 20:14
Akhlys
Akhlys is offline
Grote licht uit, liefst klein lampje aan zodat je nog wat kan zien. Mijn ex vondt altijd prettig om kaarsjes aan te doen, maar daarmee heeft ze mijn tv in de fik gezet, dus daar ben ik vanaf gestapt.
Oud 20-04-2010, 15:40
Verwijderd
Beetje sfeerlicht, voor mij hoeft het allemaal niet zo in het felle licht ofzo!
Overdag tsja dan is het al fel genoeg he!, En in het donker kan het ook fijn wezen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 16:11
Young Predator
Young Predator is offline
Licht. Waarom? Omdat je dan wat meer ziet wat de seks a: fijner maakt b: persoonlijker maakt en c: tissues/condooms etc. makkelijker vindbaar zijn! Seks in het donker is moeilijker/lastiger. Seks in het donker is in mijn ogen alleen handig als er meer dan 2 personen in de ruimte aanwezig zijn waarvan er 2 intiem willen zijn.
Oud 21-04-2010, 09:22
Volk
Volk is offline
Ik ben trouwens wel zoiemand die het sfeerlicht aandoet en daarna geblindoekt wil worden. Dat vind ik heel anders dan in het donker rotzooien.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 16:49
Verwijderd
aan, anders zit er straks een nachtlampje in je kut
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 11:17
nick1980
nick1980 is offline
Licht uit, kaarsjes aan
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Licht uit, kaarsjes aan
Ik snap dat nooit, dan ben je aan het vozen en dan is het, "wacht even schat, we moeten nog sfeer creëren", en dan ga je kaarsjes aansteken in je blote kont?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 12:04
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Ik snap dat nooit, dan ben je aan het vozen en dan is het, "wacht even schat, we moeten nog sfeer creëren", en dan ga je kaarsjes aansteken in je blote kont?
Op die manier wel ja.. tenzij je het van tevoren doet..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 22:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Licht uit. Onze slaapkamers zijn toch niet heel erg donker dus dan zie je altijd wel genoeg met licht van buiten nog. En 's ochtends is het vaak al een beetje licht. Ik vind het niet fijn als het heel erg licht is, vind het veel fijner als het een beetje schemerig is.
Oud 23-04-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Op die manier wel ja.. tenzij je het van tevoren doet..
Van tevoren is toch ook niets, zo van "oh even kaarsjes aansteken dan kunnen we vervolgens lekekr seksen?" Of heb je dag in dag uit kaarsjes aanstaan ofzo? Ik vind het echt totaal onromantisch als ik het me zo allemaal voorstel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 22:46
Qimm
Qimm is offline
als je nou gewoon een romantische avond hebt, filmpje, wijntje, kaarsjes. oeh vozen!

verder vind ik het ook te omslachtig hoor
Oud 23-04-2010, 22:48
Verwijderd
ja okee, ik ga uit van 2 a 3x per week seks, dan heb je toch niet altijd kaarsjes aan, en om ze dan aan te gaan zetten Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 08:34
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Van tevoren is toch ook niets, zo van "oh even kaarsjes aansteken dan kunnen we vervolgens lekekr seksen?" Of heb je dag in dag uit kaarsjes aanstaan ofzo? Ik vind het echt totaal onromantisch als ik het me zo allemaal voorstel
Tja je kunt dat natuurlijk zo moeilijk maken als je het wil.. maar t is heeeel simpel. Gewoon even een kaarsje aansteken.. misschien eens proberen? Ik vind het in ieder geval extra sfeer geven dus soms is het fijn (vooral in de winter). Ik hoef jou niet te overtuigen en je hoeft het niet met me eens te zijn :-)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 23:42
Dutchess.
Dutchess. is offline
neem een knipperlicht!!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 00:21
Mephisto
Mephisto is offline
Ook als het licht uit is is het hier nog schemerdonker. Combinatie van lantaarnpalen en waardeloze gordijnen.
Reageren

Regels voor berichten