![]() |
Meivakantie.
Wat zijn jouw plannen voor de meivakantie?
|
Ik heb een date:o
|
-> Eropuit! ;)
Ik heb geen specifieke plannen. Ik weet zelfs niet eens wanneer het precies is, come to think of it. :p |
louter arbeit.
|
Gewoon werken zoals altijd.
|
Citaat:
op Eropuit! kan je wel een topic maken: Waar ga je héén, maar dit is wat ga je dóen :) |
Citaat:
@DP: wat Dingaantouwtje zegt. Verjaardag vieren van zusje, werken en hopelijk een paar dagen van het weer en vriend genieten. |
neuken
|
In de zon zitten en verder zie ik wel!
|
Citaat:
|
ik heb geen meivakantie
|
Citaat:
|
Kamperen in Frankrijk en bij mijn zusje langs in Lyon.
|
Meer info Jasper!
Ik heb geen meivakantie. |
Ik heb twee weken meivakantie *o**o**o*.
Ik ga heel veel slapen en films kijken, en verder ga ik ook nog een keer bij Fizzle slapen. |
Koninginedag weet ik nog niet, 4 daagjes Parijs, dan 5 mei nog vrij met ik denk niet zo heel veel plannen en dan weer werken.
|
Meer info is top secret:o
|
Ik ga werken, denk ik.
|
Naar chick, bevrijdingsfestival, werken, niks doen. Enzo.
|
Ik heb geen meivakantie.
|
Citaat:
|
Bruin worden, uitgaaaaan en creatief bezig zijn.
|
Volgende week heb ik m'n laatste hoorcollege, dus m'n meivakantie duurt tot 1 september :cool:. Helemaal vrij heb ik niet hoor (vier tentamens + bachelor thesis).
|
wat is meivakantie? :D
|
Frankrijk, Utrecht, roeien *O*
|
Examens leren. :O
|
Werken :@.
|
Hard arbeiten aan m'n thesis
|
Werken. En dat is mooi klote, want mijn ouders boden ons een gratis vakantie aan. Ze vonden huisjes voor vier personen en kwamen tot de conclusie dat wij dan wel mee konden op hun kosten. Maar ik heb geen tijd om vakantie op te nemen. :mad:
|
Werken, leren voor m'n tentamen, socializen en in de zon liggen.
|
Colleges, paper schrijven, feestje hier feestje daar, zon, etc!
|
Gewoon het dagelijkse leven?! feestje hier en feestje daar, college en veel les volgen:D
|
Ik heb niet echt meivakantie. Ik ga morgen een week op vakantie naar Kroatië omdat er een aantal dagen vrij zijn in die week, maar daarna gaan mijn colleges gewoon weer door.
|
Nou, dan heb je toch gewoon net zoveel vakantie als mensen die wél meivakantie hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
werken/afstuderen
|
Op vakantie naar Limburg en leren voor de examens.
|
Studeren, werkstuk (hopelijk) afschrijven, verjaardagen, onderzoek doen in RKD, en hopelijk genieten van mooi weer.
|
Werken, essays schrijven, 4 mei naar LCD Soundsystem, 5 mei mss naar wageningen of andere plek met bandjes, en op alle andere vrije middagen hopelijk met lekker weer picknicken in de Hortus en rondhangen met m'n matties.
|
Heeft iemand nog tips voor mij?
|
Citaat:
|
ik wil zeker een keer naar het strand, en een keer naar een museum en en naar een optreden van een band gaan. En ook nog een keer uitgaan!
oh en daten, ofcourse:bloos: |
Vakantie :D.
Ik ga in de vakantie 5 dagen naar Spanje, Madrid ^^. Wordt wel leuk denk ik :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |