![]() |
stelling: in de zomer ziet iedereen er "beter" uit
stelling: in de zomer ziet iedereen er beter en leuker uit..
Ik zeg Ja, ivm.. naja, je bent meestal beetje gekleurd, ziet er daardoor dus gezonder uit. Waardoor je er dus "leuker" uitziet |
klopt, ik vind een bruin huidje ook veel mooier dan zo bleek. en ik hou meer van zomerkleding.
|
Soms.
|
Ikzelf zie er in de winter beter uit. Vind ik zelf dan :D
|
Ik voel me wel lekkerder in de zomer, de zon heeft gewoon goeie invloed op mij en dat straal je dan weer uit
|
Ik vind ook dat je er in de zomer beter uitziet mits je natuurlijk wel een lekker bruin kleurtje hebt!
|
in de zomer ben je wa bruiner, vink altijd wel wa mooier!! maar in de winter heb ik leukere kleren (teminste naar mijn idee..) wat ik altijd zo vaut vind aan de zomer: korte broeken!! jaggg!! (n) (maar gelukkig dat je da al bijna nie meer ziet behalve dan bij oudere mensen)
|
ja en nee (heb t over mijzelf)
ja ik zie er beter uit omdat ik blij ben en omdat zomerse kleding draag en me daar soweiso vaak beter in voel en mooier (zomerkleding betekent voor mij wel nog steeds lange broek:)) nee, ik zie er slecht uit omdat ik constant knalrood ben, ik ben in nederland in de zomer al in 15 minuten verbrand:S |
Hellootjes!!!
Ik vind dat de mensen er aan de ene kant in de zomer wel beter uitzien... Mooie bruine huid en kleding met leuke kleurtjes!!! ('(y)') Maar aan de andere kant: Als je ziet hoe sommige mensen er op de camping bijlopen in de zomer: à la: oud joggingpak, versleten schoenen en niet zo verzorgd als normaal... ('(n)') Duz ya.. het is maar hoe je het wilt bekijken!!! xxx diamonde |
hmmz misschien door het gezonde kleurtje wel..
maar ik zie er toch echt beter uit in een broek en dikke trui dan in bikini of zo :p |
ik heb liever bleek dan een "kleurtje" en heb liever dat het wat kouder wordt :(
|
mwah, in de zomer ben (ik dan) je wel vaak knalrood van de hitte en bezweet, wat ik wat minder charmant vind, daarnaast gebruikt men in de zomer toch wel minder make-up volgens mij...
ik vind een wat bleker, (opgemaakt (mits het mooi is)) koppie mooier dan een bruin/rood bezweet hoofd... al heeft de zomer wel weer een vrolijke invloed op je uitstraling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens.
In de zomer (mits het niet te warm is) is iedereen veel leuker gekleed, niet van die onflateuze truien enzo. Nadeel is wel dat als het boven de 20 graden is, alle mensen met korte broeken en hemden in de stad gaan lopen... En dan verbaasd zijn als je in een trui loopt :confused: |
ja, bijna elk meisje lijkt mooier..
|
Nee, ik vind mensen in de winter aantrekkelijker. Meer stijlvoller, daar houd ik wel van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje een gebruinde teint is natuurlijk wel heel erg mooi, alleen ik vind een korte broek, slippers en een hempje niet echt aangenaam om tegenaan te kijken...
|
Citaat:
In de vakantie is het toch allemaal wat relaxer en besteed ik minder tijd aan kleding. Aan de andere kant wel weer meer aan het verzorgen van mijn huid en dergelijke. |
Ik vind mijn zomerkleding leuker dan mijn winterkleding, voor zover ik dat heb dan. Dan doel ik eigelijk dus op truien en daar heb ik het persoonlijk niet zo op. Ik draag sowieso geen korte broeken. In het opzicht van kleding vind ik mezelf er dus leuker uitzien.
Een beetje gebruind vind ik trouwens ook niet verkeerd |
Ik zie er liever een beetje bleek uit, dan een kleurtje. En de temperatuur bevalt me ook niet zo. Van warm weer krijg ik gewoon koppijn en wordt ik nogal chagrijnig. Nee, dan heb ik liever de winter. :(
|
nee, ik houd niet zo van een bruine huid, geef mij maar een oerhollandse blekere huid :)
en tsja, qua kleding, ik vind het eigenlijk allebei even mooi/lelijk |
Jawel. Je hebt een lekker kleurtje, geen last van ongemakken zoals statisch haar, natgeregend hoofd etc.
Daarnaast sta ik wat vrolijker op, aangezien het lekker weer is. |
ik ben denk ik een echt zomermeisje (geboren in juli (y)) en ik vind mezelf altijd mooier in de zomer, de kleding die ik dan draag vind ik zelf ook mooier, in de winter heb ik het namelijk altijd koud en loop ik meestal in dikke kleren :p
verder word ik nog redelijk bruin en ben ik lekker vrolijk door het mooie weer! De zomer is (y) |
Ja, ik vind van wel, de meeste mensen zien er wel gezonder uit omdat de een kleurtje hebben en ik zie er zelf altijd uitgeruster uit in de zomer door de vakantie.
|
Och k erger me wel aan al die wat "oudere" mensen die rondlopen met een diaree bruine kop met van die vreselijke
rimpels die dan niet bruin zijn geworden *ril* Of mensen die te lang een t-shirt aan hebben gehad en dan maar half bruin zijn en toch gaan zwemmen ofzo.. jugh. Of "forse" mannen die in korte broek en een te klein wit t-shirt rondlopen (en dus TE veel laten zien) echt vreselijk. dus nee niet "iedereen" ziet er beter uit :p |
Op een koude dag in de zomer zie ik er t best uit...
Lekker bruin en chille herfst/winterkleren :D |
Citaat:
hoe verassend :D |
Citaat:
|
Citaat:
dat heb je met kakkers |
welke jongen houdt er nou niet van meiden in minder kledij?
|
Citaat:
|
neuh vind ik niet, in de winter is iedereen zo bleek + rode wangen van de kou (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt helemaal aan de persoon.... maar de meeste mensen zien er in de zomer gewoon beter uit...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik niet DUS |
ja absoluut! Ik draag nu ook geen make-up en al die vrolijke kleurtjes in de zomer maken dat je je ook veel beter voelt! Zomer is toppie!!
|
ik vind trouwens dat spierwit net zo mooi kan zijn als getint
|
Ik vind van niet.
Kleding maakt de man zeggen ze niet voor niets. 's zomers heb je veel minder keus wat kleding aan betrefd. (kan niet te warm zijn) zo vind ik bijvoorbeeld een t-shirt met longsleeve er onder veel mooier dan een t-shirt alleen enz. Ook vind ik jassen en jasjes mensen vaak mooi staan. (mits ze smaak hebben uiteraard) Uhm, waar het op neerkomt is dus dat ik vind dat je je 's winters beter kunt kleden. (te koud verhelp je al gouw met een warme jas) Wat het kleurtje aan betrefd ben ik niet van mening dat mensen een "mooier" kleurtje 's zomers hebben. Dat bruin hoefd van mij niet zo. (nouja spierwit is ook niet alles maar als je dat bent word je toch niet bruiner vaak) Ook vind ik het er altijd heel lomp uitzien als mensen bezweet zijn. Of als e een rood hoofd hebben van de warmte. Ook zie je vaak de wat minder mooie onderdelen van iemands lichaam 's zomers. doordat een meisje bijvoorbeeld een kort truitje aan heefd (buikje) Of lelijke benen, of haar onder de oksels. Nouja, ik denk dat ik me wel duidelijk heb gemaakt. :) |
Het nadeel van zomer in nederland is dat je of wegdrijft in het zweet omdat het te warm is of je drijft de straat uit omdat het maar niet ophoud met regenen. (allebij niet zo charmant)
Owja en kleurtjes kun je toch net zo goed in de winter dragen? Doe ik tenminste altijd wel. :D Ik denk dat mensen er in de lente er mischien wel het beste uit zien. Niet te warm niet te koud, en van lente schijnenen mensjes vrolijk te worden. Zomer's lijkt het eigenlijk alsof iedereen lam is vind ik. |
Citaat:
DUS |
zomer roelt op dat gebied :D
ben het er dus mee eens :) |
Dr zijn ook mensen die van wintersport terug komen en die zien er dan niet bepaald bleek uit :) :P
|
Ik kan bijna nooit leuke zomerkleren vinden (voor als het écht warm is), dus ik vind bij mezelf dat ik er in de winter beter uitzie, maar dat is per persoon verschillend..
|
Ik vind iedereen, welk jaargetijde dan ook, lelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |