Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
In de vakantie is het toch allemaal wat relaxer en besteed ik minder tijd aan kleding. Aan de andere kant wel weer meer aan het verzorgen van mijn huid en dergelijke. |
![]() |
|
Ik vind mijn zomerkleding leuker dan mijn winterkleding, voor zover ik dat heb dan. Dan doel ik eigelijk dus op truien en daar heb ik het persoonlijk niet zo op. Ik draag sowieso geen korte broeken. In het opzicht van kleding vind ik mezelf er dus leuker uitzien.
Een beetje gebruind vind ik trouwens ook niet verkeerd
|
ik ben denk ik een echt zomermeisje (geboren in juli
![]() ![]() verder word ik nog redelijk bruin en ben ik lekker vrolijk door het mooie weer! De zomer is ![]()
|
Och k erger me wel aan al die wat "oudere" mensen die rondlopen met een diaree bruine kop met van die vreselijke
rimpels die dan niet bruin zijn geworden *ril* Of mensen die te lang een t-shirt aan hebben gehad en dan maar half bruin zijn en toch gaan zwemmen ofzo.. jugh. Of "forse" mannen die in korte broek en een te klein wit t-shirt rondlopen (en dus TE veel laten zien) echt vreselijk. dus nee niet "iedereen" ziet er beter uit ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind van niet.
Kleding maakt de man zeggen ze niet voor niets. 's zomers heb je veel minder keus wat kleding aan betrefd. (kan niet te warm zijn) zo vind ik bijvoorbeeld een t-shirt met longsleeve er onder veel mooier dan een t-shirt alleen enz. Ook vind ik jassen en jasjes mensen vaak mooi staan. (mits ze smaak hebben uiteraard) Uhm, waar het op neerkomt is dus dat ik vind dat je je 's winters beter kunt kleden. (te koud verhelp je al gouw met een warme jas) Wat het kleurtje aan betrefd ben ik niet van mening dat mensen een "mooier" kleurtje 's zomers hebben. Dat bruin hoefd van mij niet zo. (nouja spierwit is ook niet alles maar als je dat bent word je toch niet bruiner vaak) Ook vind ik het er altijd heel lomp uitzien als mensen bezweet zijn. Of als e een rood hoofd hebben van de warmte. Ook zie je vaak de wat minder mooie onderdelen van iemands lichaam 's zomers. doordat een meisje bijvoorbeeld een kort truitje aan heefd (buikje) Of lelijke benen, of haar onder de oksels. Nouja, ik denk dat ik me wel duidelijk heb gemaakt. ![]()
|
Het nadeel van zomer in nederland is dat je of wegdrijft in het zweet omdat het te warm is of je drijft de straat uit omdat het maar niet ophoud met regenen. (allebij niet zo charmant)
Owja en kleurtjes kun je toch net zo goed in de winter dragen? Doe ik tenminste altijd wel. ![]() Ik denk dat mensen er in de lente er mischien wel het beste uit zien. Niet te warm niet te koud, en van lente schijnenen mensjes vrolijk te worden. Zomer's lijkt het eigenlijk alsof iedereen lam is vind ik.
|
|