Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   HALO: Reach (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1801401)

Choke 04-05-2010 19:17

HALO: Reach

Sinds vannacht.. (eigenlijk gister maar dat ging niet door) is het nieuwe spel HALO:Reach te spelen via ODST. Wie van jullie is hier mee aan de slag gegaan en wat vinden jullie ervan?

Ikzelf heb vanmorgen even gekeken en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben. Nieuwe profielen die je kunt kiezen tijdens het spelen met ieder zijn eigen specialiteit en een paar nieuwe wapens. Het is gewoon in de HALO sfeer gebleven alleen met een paar (goede) toevoegingen!

Wat vinden jullie?

:mosh: 04-05-2010 20:50

Oh dit ga ik dadelijk eens proberen! (y)

Robo 05-05-2010 14:45

Ik heb niks met Halo...

Alpha_Omega 05-05-2010 18:03

Halo is in mijn mening Bocht sinds halo2, maar dit ziet er wel beter uit dan 3.

Niet dat ik het ga spelen.

JaJijMetJeHoofd 06-05-2010 14:07

Teleurstellend, een paar uurtjes met de Reach beta bezig geweest en het is nóg noob-vriendelijker gemaakt dan halo 3. De DMR en pistol clips zijn te klein en de wapens (h2 en h3 br en h1 pistol) die halo juist competitief (MLG) maakten hebben te weinig impact, wat resulteert in dat iedereen maar wat rond sprayed met zijn AR. Hitboxen zijn ook te klein, granaten hebben teveel impact en de classes (jetpack, armorlock, sprint en invis) zijn overbodig en maken de multiplayer nog onevenwichtiger. Daarnaast is de halo sfeer totaal verpest. Reach is meer een mix (rip-off) van elementen van andere games zoals COD, Gears of War, Shadowrun en Battlefield). Enige pluspuntje zijn de iets verbeterde graphics, customizable armor en wat nieuwe animaties.

:mosh: 06-05-2010 17:47

Gisteren een uurtje gespeeld en ik heb me er best mee vermaakt. Vanavond eens wat verder mee gaan :o

Pimoes 06-05-2010 23:22

Citaat:

JaJijMetJeHoofd schreef: (Bericht 30470653)
Teleurstellend, een paar uurtjes met de Reach beta bezig geweest en het is nóg noob-vriendelijker gemaakt dan halo 3. De DMR en pistol clips zijn te klein en de wapens (h2 en h3 br en h1 pistol) die halo juist competitief (MLG) maakten hebben te weinig impact, wat resulteert in dat iedereen maar wat rond sprayed met zijn AR. Hitboxen zijn ook te klein, granaten hebben teveel impact en de classes (jetpack, armorlock, sprint en invis) zijn overbodig en maken de multiplayer nog onevenwichtiger. Daarnaast is de halo sfeer totaal verpest. Reach is meer een mix (rip-off) van elementen van andere games zoals COD, Gears of War, Shadowrun en Battlefield). Enige pluspuntje zijn de iets verbeterde graphics, customizable armor en wat nieuwe animaties.

Je vergeet dat het een beta is. In de definitieve versie is dat er wss allemaal uigehaald, juist omdat mensen zich er nu aan irriteren

Btw, ik haat mezelf voor het doorverkopen van mijn odst copy:facepalm: Anders zat ik nu ook als een malle te gamen:|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.