Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2010, 19:17
Choke
Choke is offline
Sinds vannacht.. (eigenlijk gister maar dat ging niet door) is het nieuwe spel HALO:Reach te spelen via ODST. Wie van jullie is hier mee aan de slag gegaan en wat vinden jullie ervan?

Ikzelf heb vanmorgen even gekeken en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben. Nieuwe profielen die je kunt kiezen tijdens het spelen met ieder zijn eigen specialiteit en een paar nieuwe wapens. Het is gewoon in de HALO sfeer gebleven alleen met een paar (goede) toevoegingen!

Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd op 04-05-2010 om 20:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2010, 20:50
:mosh:
:mosh: is offline
Oh dit ga ik dadelijk eens proberen!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 14:45
Verwijderd
Ik heb niks met Halo...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 18:03
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Halo is in mijn mening Bocht sinds halo2, maar dit ziet er wel beter uit dan 3.

Niet dat ik het ga spelen.
Oud 06-05-2010, 14:07
JaJijMetJeHoofd
JaJijMetJeHoofd is offline
Teleurstellend, een paar uurtjes met de Reach beta bezig geweest en het is nóg noob-vriendelijker gemaakt dan halo 3. De DMR en pistol clips zijn te klein en de wapens (h2 en h3 br en h1 pistol) die halo juist competitief (MLG) maakten hebben te weinig impact, wat resulteert in dat iedereen maar wat rond sprayed met zijn AR. Hitboxen zijn ook te klein, granaten hebben teveel impact en de classes (jetpack, armorlock, sprint en invis) zijn overbodig en maken de multiplayer nog onevenwichtiger. Daarnaast is de halo sfeer totaal verpest. Reach is meer een mix (rip-off) van elementen van andere games zoals COD, Gears of War, Shadowrun en Battlefield). Enige pluspuntje zijn de iets verbeterde graphics, customizable armor en wat nieuwe animaties.

Laatst gewijzigd op 06-05-2010 om 15:20. Reden: <- eindbaas
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 17:47
:mosh:
:mosh: is offline
Gisteren een uurtje gespeeld en ik heb me er best mee vermaakt. Vanavond eens wat verder mee gaan
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 23:22
Pimoes
Pimoes is offline
Citaat:
Teleurstellend, een paar uurtjes met de Reach beta bezig geweest en het is nóg noob-vriendelijker gemaakt dan halo 3. De DMR en pistol clips zijn te klein en de wapens (h2 en h3 br en h1 pistol) die halo juist competitief (MLG) maakten hebben te weinig impact, wat resulteert in dat iedereen maar wat rond sprayed met zijn AR. Hitboxen zijn ook te klein, granaten hebben teveel impact en de classes (jetpack, armorlock, sprint en invis) zijn overbodig en maken de multiplayer nog onevenwichtiger. Daarnaast is de halo sfeer totaal verpest. Reach is meer een mix (rip-off) van elementen van andere games zoals COD, Gears of War, Shadowrun en Battlefield). Enige pluspuntje zijn de iets verbeterde graphics, customizable armor en wat nieuwe animaties.
Je vergeet dat het een beta is. In de definitieve versie is dat er wss allemaal uigehaald, juist omdat mensen zich er nu aan irriteren

Btw, ik haat mezelf voor het doorverkopen van mijn odst copy Anders zat ik nu ook als een malle te gamen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten