Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   netwerk vsp bezorger (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1801797)

sjonnie166 08-05-2010 19:33

netwerk vsp bezorger

hallo allemaal
heb sins kort een baantje bij netwerk vsp, voor folders
(ben nog niet begonnen)
kheb vanmiddag die lijst binnnekregen waar ik moet bezorgen,
die vond ik wel intimiderendxd
(ik hb 398 adressen)
ik weet niet echt waar ik nu moet beginnen, licht dat aanmij,
want de straat bovenaan licht het verst bij mij vandaan
dus, heeft iemand tips?

WAT 08-05-2010 20:31

kijk op de kaart en zoek wat de snelste route zou zijn, en daarna gewoon beginnen.....

TheCoon 08-05-2010 20:42

De volgorde op je lijst hoef je niet te volgen stippel gewoon een snelle route uit ;)

Hawahaai 09-05-2010 08:35

Gewoon een paar keer uitproberen, dan merk je vanzelf wat handig is. In mijn wijk moest ik altijd twee keer mijn fietstassen volladen (paste niet in een keer), dus ik zorgde dat ik op de helft altijd in de buurt van mijn huis uitkwam.
Je kunt natuurlijk ook vanuit een centrale straat werken en dan steeds alle zijstraten heen aan de rechterkant bezorgen en terug aan de linkerkant, zodat je weer uitkomt op die centrale straat en door kunt naar de volgende.

light fighter 11-05-2010 08:23

Stippel de meeste logische route uit, die zodat je tussendoor zo min mogelijk hoeft te fietsen. Kijk bijvoorbeeld op de kaart of google maps hoe de wijk er uitziet qua opbouw van straten en bedenk voor je zelf hoe je via de kortste route langs alle huizen komt.

Chariot 18-05-2010 15:36

Ik heb daar ook gewerkt en ik vond het echt een takke bedrijf. :facepalm: Je moet sowieso even met een kaart gaan kijken wat het handigst is. Maar meestal als je aan het lopen bent, doe je toch de route die je het makkelijkst vind voor het bezorgen. Bv. Eerst die kant van de straat, daarna de andere kant en misschien nog een gedeelte mee pakken van een andere straat.

Toneless 04-06-2010 18:35

Ik loop kranten en heb ook 400 adressen. Ik begin altijd bij me huis en kan dan een rondje maken. Het lijken heel veel adressen, maar valt reuze mee. Ik loop het meestal in 1 uur en 3 kwartier. Succes ermee. Eerste keer zal wel tegenvallen doe je er wat langer over. Maar hoe vaker je het gedaan heb hoe sneller je het doet.

Duckdoggy 23-07-2010 13:56

Citaat:

Toneless schreef: (Bericht 30556914)
Ik loop kranten en heb ook 400 adressen. Ik begin altijd bij me huis en kan dan een rondje maken. Het lijken heel veel adressen, maar valt reuze mee. Ik loop het meestal in 1 uur en 3 kwartier. Succes ermee. Eerste keer zal wel tegenvallen doe je er wat langer over. Maar hoe vaker je het gedaan heb hoe sneller je het doet.

gewoon doen wat jij het handigst vind.
ik werk bij interlanden maar doe ook zoveel wat niet mag.
volgens mij doen ze er totaal niet moeilijk overals jij een andere route loopt, gewoon doen wat jezelf handig vind.
ik mag officieel ook pas bezorgen op maandag,dinsdag maar doe dit ook altijd al op zaterdag.
als ik mn folders eerder al krijg wrm zou ik dan niet eerder beginnen??

Femic 25-07-2010 13:32

Citaat:

Duckdog96 schreef: (Bericht 30694000)
ik mag officieel ook pas bezorgen op maandag,dinsdag maar doe dit ook altijd al op zaterdag.
als ik mn folders eerder al krijg wrm zou ik dan niet eerder beginnen??

Omdat de aanbiedingen die in de folders staan dan nog niet geldig zijn. Staan er schreeuwende huismoeders bij de Kruidvat, omdat ze drie shampooflessen willen voor de prijs van twee, want dat staat in de folder van volgende week..

Duckdoggy 30-07-2010 09:18

Citaat:

Femic schreef: (Bericht 30697689)
Omdat de aanbiedingen die in de folders staan dan nog niet geldig zijn. Staan er schreeuwende huismoeders bij de Kruidvat, omdat ze drie shampooflessen willen voor de prijs van twee, want dat staat in de folder van volgende week..

dat staat erbij:p
en als ik op dinsdag bezorg krijg ik ook weer klachten, ''de aanbiedingen waren al weg, ik wist niet dat die dinsdag inging omdat ik de folder pas smiddags kreeg''

Tom DDH 03-08-2010 00:01

Hoeveel verdient dat eigenlijk, als je er 400 loopt. En krijg je betaalt per poststuk? Zo ja hoeveel?

Duckdoggy 20-08-2010 11:44

Citaat:

Tom DDH schreef: (Bericht 30718325)
Hoeveel verdient dat eigenlijk, als je er 400 loopt. En krijg je betaalt per poststuk? Zo ja hoeveel?

interlanden is 17.50 per duizend huizen.
ik heb zelf 240 huizen, dus 4.60+ eventuele gewichtsvergoeding

ik heb regelmatig gehoord dat netwerk minder oplevert......

hookee 21-08-2010 15:57

Ik vraag me altijd af; er zijn meer en meer "nee/nee" brievenbussen, Percentage?
Knikkeren jullie de overgebleven bladen in de papierbak of houden de aanbieders hier al rekening mee en drukken ze minder folders?

Hawahaai 21-08-2010 16:38

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 30765447)
Ik vraag me altijd af; er zijn meer en meer "nee/nee" brievenbussen, Percentage?
Knikkeren jullie de overgebleven bladen in de papierbak of houden de aanbieders hier al rekening mee en drukken ze minder folders?

In mijn wijk (al weer bijna 10 jaar geleden) had ik bijna geen nee/nee's en (op 250 adressen) zo'n 20 ja/nee's. Ik heb ooit geprobeerd om die aantallen door te geven, zodat ik minder folders/kranten over zou houden, maar toen werd mij verteld dat ik toch het volledige aantal kreeg (en de rest dus zelf moest weggooien).

ColinC 22-08-2010 10:31

Citaat:

Duckdog96 schreef: (Bericht 30763387)
interlanden is 17.50 per duizend huizen.
ik heb zelf 240 huizen, dus 4.60+ eventuele gewichtsvergoeding

ik heb regelmatig gehoord dat netwerk minder oplevert......

Lmao ik kreeg veel meer 3 jaar geleden bij Interlanden en had maar 300 nog wat adressen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.