Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2010, 19:33
sjonnie166
sjonnie166 is offline
hallo allemaal
heb sins kort een baantje bij netwerk vsp, voor folders
(ben nog niet begonnen)
kheb vanmiddag die lijst binnnekregen waar ik moet bezorgen,
die vond ik wel intimiderendxd
(ik hb 398 adressen)
ik weet niet echt waar ik nu moet beginnen, licht dat aanmij,
want de straat bovenaan licht het verst bij mij vandaan
dus, heeft iemand tips?
Oud 08-05-2010, 20:31
WAT
WAT is offline
kijk op de kaart en zoek wat de snelste route zou zijn, en daarna gewoon beginnen.....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2010, 20:42
TheCoon
TheCoon is offline
De volgorde op je lijst hoef je niet te volgen stippel gewoon een snelle route uit
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 08:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gewoon een paar keer uitproberen, dan merk je vanzelf wat handig is. In mijn wijk moest ik altijd twee keer mijn fietstassen volladen (paste niet in een keer), dus ik zorgde dat ik op de helft altijd in de buurt van mijn huis uitkwam.
Je kunt natuurlijk ook vanuit een centrale straat werken en dan steeds alle zijstraten heen aan de rechterkant bezorgen en terug aan de linkerkant, zodat je weer uitkomt op die centrale straat en door kunt naar de volgende.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 08:23
light fighter
light fighter is offline
Stippel de meeste logische route uit, die zodat je tussendoor zo min mogelijk hoeft te fietsen. Kijk bijvoorbeeld op de kaart of google maps hoe de wijk er uitziet qua opbouw van straten en bedenk voor je zelf hoe je via de kortste route langs alle huizen komt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 15:36
Chariot
Chariot is offline
Ik heb daar ook gewerkt en ik vond het echt een takke bedrijf. Je moet sowieso even met een kaart gaan kijken wat het handigst is. Maar meestal als je aan het lopen bent, doe je toch de route die je het makkelijkst vind voor het bezorgen. Bv. Eerst die kant van de straat, daarna de andere kant en misschien nog een gedeelte mee pakken van een andere straat.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 18:35
Toneless
Toneless is offline
Ik loop kranten en heb ook 400 adressen. Ik begin altijd bij me huis en kan dan een rondje maken. Het lijken heel veel adressen, maar valt reuze mee. Ik loop het meestal in 1 uur en 3 kwartier. Succes ermee. Eerste keer zal wel tegenvallen doe je er wat langer over. Maar hoe vaker je het gedaan heb hoe sneller je het doet.
Oud 23-07-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ik loop kranten en heb ook 400 adressen. Ik begin altijd bij me huis en kan dan een rondje maken. Het lijken heel veel adressen, maar valt reuze mee. Ik loop het meestal in 1 uur en 3 kwartier. Succes ermee. Eerste keer zal wel tegenvallen doe je er wat langer over. Maar hoe vaker je het gedaan heb hoe sneller je het doet.
gewoon doen wat jij het handigst vind.
ik werk bij interlanden maar doe ook zoveel wat niet mag.
volgens mij doen ze er totaal niet moeilijk overals jij een andere route loopt, gewoon doen wat jezelf handig vind.
ik mag officieel ook pas bezorgen op maandag,dinsdag maar doe dit ook altijd al op zaterdag.
als ik mn folders eerder al krijg wrm zou ik dan niet eerder beginnen??
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 13:32
Femic
Femic is offline
Citaat:
ik mag officieel ook pas bezorgen op maandag,dinsdag maar doe dit ook altijd al op zaterdag.
als ik mn folders eerder al krijg wrm zou ik dan niet eerder beginnen??
Omdat de aanbiedingen die in de folders staan dan nog niet geldig zijn. Staan er schreeuwende huismoeders bij de Kruidvat, omdat ze drie shampooflessen willen voor de prijs van twee, want dat staat in de folder van volgende week..
Oud 30-07-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Omdat de aanbiedingen die in de folders staan dan nog niet geldig zijn. Staan er schreeuwende huismoeders bij de Kruidvat, omdat ze drie shampooflessen willen voor de prijs van twee, want dat staat in de folder van volgende week..
dat staat erbij
en als ik op dinsdag bezorg krijg ik ook weer klachten, ''de aanbiedingen waren al weg, ik wist niet dat die dinsdag inging omdat ik de folder pas smiddags kreeg''
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 00:01
Tom DDH
Tom DDH is offline
Hoeveel verdient dat eigenlijk, als je er 400 loopt. En krijg je betaalt per poststuk? Zo ja hoeveel?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel verdient dat eigenlijk, als je er 400 loopt. En krijg je betaalt per poststuk? Zo ja hoeveel?
interlanden is 17.50 per duizend huizen.
ik heb zelf 240 huizen, dus 4.60+ eventuele gewichtsvergoeding

ik heb regelmatig gehoord dat netwerk minder oplevert......
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 15:57
hookee
hookee is offline
Ik vraag me altijd af; er zijn meer en meer "nee/nee" brievenbussen, Percentage?
Knikkeren jullie de overgebleven bladen in de papierbak of houden de aanbieders hier al rekening mee en drukken ze minder folders?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 16:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af; er zijn meer en meer "nee/nee" brievenbussen, Percentage?
Knikkeren jullie de overgebleven bladen in de papierbak of houden de aanbieders hier al rekening mee en drukken ze minder folders?
In mijn wijk (al weer bijna 10 jaar geleden) had ik bijna geen nee/nee's en (op 250 adressen) zo'n 20 ja/nee's. Ik heb ooit geprobeerd om die aantallen door te geven, zodat ik minder folders/kranten over zou houden, maar toen werd mij verteld dat ik toch het volledige aantal kreeg (en de rest dus zelf moest weggooien).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 10:31
ColinC
ColinC is offline
Citaat:
interlanden is 17.50 per duizend huizen.
ik heb zelf 240 huizen, dus 4.60+ eventuele gewichtsvergoeding

ik heb regelmatig gehoord dat netwerk minder oplevert......
Lmao ik kreeg veel meer 3 jaar geleden bij Interlanden en had maar 300 nog wat adressen.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten