![]() |
Saaietroep nummer 1 miljoen
:D
|
Als ik dat al moet beargumenteren dan ga ik er geen discussie over aan, want dan ga ik me er mateloos aan ergeren
:O |
Als het zo voor de hand liggend is dat het "respectloos" is, is het toch ook geen moeite om aan te geven waarom je dat vindt (en wat je er überhaupt mee bedoelt)?
|
Een jongen, die als enige een vliegramp overleefd zijn ouders en broer kwijt is, en in een ziekenhuis in libië ligt, heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan een telefoontje van de telegraaf. Dit gaat puur om sensatie van de telegraaf uit, en dit heeft niks te maken met meelevend of wat dan ook zijn.
|
Goedensmiddags, waar discussiëren we over?
|
Goedenmiddag! over het feit dat de telegraaf de jongen heeft gebeld, die de vliegramp heeft overleefd.
|
Citaat:
|
Oh. Ehm...tja, ik vind respectloos misschien niet het goede woord, meer...ongepast. En ik ben het inderdaad wel met Queasy eens, tenzij die jongen het zelf ook echt wil. Sowieso Telegraaf, bah (n).
|
Citaat:
|
Als ik het niet dacht, om 08:45 stond tnt al voor de deur. ;x Mn pannen en digitale televisie binnen!
|
Citaat:
|
Dikke gaap.
Hoe is het hier? |
Ik vind het nieuws van Tripoli allemaal lekker niet boeiend. Puh.
|
Citaat:
|
Soija! Lekker dier.
1 uurtje niksen en dan echt schoonmaken! |
Er is een ding wat ik me afvraag: "Wat gaat er met de zwarte doos gebeuren?
Gaat die door nederlanders of libiers onderzocht worden?" |
ik vind het sowieso altijd wel frappant hoe groot het verschil in de mate van berichtgeving is bij rampen zonder en rampen mét nederlanders die erbij betrokken zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de Vlaamse nieuwssites die ik volg stond het trouwens ook continu bovenaan gedurende een dag of twee, ik heb het vermoeden dat dat omgekeerd niet het geval zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben kleren aan het wassen, die ik zo meeneem naar den haag. |
Weet ik, zag ik ook net -o-. *fail*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LL naamzoek, zullen we een aanslag plegen op het Telegraaf-hoofdkantoor?
|
Citaat:
|
Citaat:
alsof het mij wat uitmaakt of het nou nederlanders zijn of duiters; het doet me toch niets als er geen bekende aan boord was :D |
De "journalist" die dit in zijn hoofd gehaald heeft moet per direct uit zijn ambt worden gezet.
edit: oh, het is een wijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland zou massaal een klacht in moeten dienen bij de Raad voor Journalistiek, zodat die gore rioolkrant gewoon opgeheven wordt.
|
Wat overigens niet betekent dat ik het niet erg vind, maar een crash met veel mensen met een andere nationaliteit als slachtoffer is voor mij dus net zo erg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luister justin bieber :D
|
op de radio hoor, ik ben nog niet helemaal gestoord