![]() |
Voorbehoedsmiddelen voor beffen en pijpen
Hej iedereen.
Ff wat vraagjes: Ik had ergens ooit wat gelezen over een voorbehoedsmiddel voor beffen: een beflapje. Ik vroeg me af hoe vaak dit nou wel gebruikt werd en of het wel echt nodig is. Want zo snel krijg je toch geen SOA van beffen of wel? Ik weet dat je uit moet kijken met vaginaal bloed, maar dat ter zijde. Dezelfde vraag voor pijpen met condoom: hoe snel krijg je hier nou een SOA van? Ik heb het hier dan vooral over als jongen, krijg je alleen een SOA als een meisje wratten of blaasjes in haar mond heeft? Geef graag serieus antwoord |
als je vriendin een SOA heeft lijkt het me zoizo geen slim idee om sex te hebben en zou ik naar de dokter gaan daar kun je gewoon pillen halen waarmee het weggaat. Anders kun je wel met condoom om sex hebben en als zij een soa in haar mond heeft kan ze je ook alleen mar pijpen met condoom om. En jij haar beffen met een beflapje.. hm heb ik eigelijk nog nooit van gehoord. Maar als ik jou was zou ik dan super voorzichtig zijn! Aangezien je het heel snel kkan krijgen! xo
|
Van pijpen krijg je net zo makkelijk een soa als van neuken. Van beffen eigenlijk alleen als er bloed aan te pas komt geloof ik.
|
Het gaat trouwens niet om m'n vriendin ofzo die een SOA heeft, maar gewoon in het algemeen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In plaats van een beflapje kun je ook een opengeknipt condoom gebruiken, dat werkt geloof ik net zo goed. Zelf nog nooit geprobeerd.
|
Citaat:
|
je kan ook n soa krijgen van vaginaal vocht volgens mij hoor. Want het gaat om contact met de slijmvliezen, of die nou in je mond, kont of geslachtsdeel zitten maakt volgens mij niet uit....Hoe dan ook als je zeker wilt zijn van geen soa, ga dan gewoon allebei ff n testje doen bij de ggd (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |