Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2010, 11:55
meknow
meknow is offline
Hej iedereen.
Ff wat vraagjes:
Ik had ergens ooit wat gelezen over een voorbehoedsmiddel voor beffen: een beflapje.
Ik vroeg me af hoe vaak dit nou wel gebruikt werd en of het wel echt nodig is. Want zo snel krijg je toch geen SOA van beffen of wel? Ik weet dat je uit moet kijken met vaginaal bloed, maar dat ter zijde.
Dezelfde vraag voor pijpen met condoom: hoe snel krijg je hier nou een SOA van? Ik heb het hier dan vooral over als jongen, krijg je alleen een SOA als een meisje wratten of blaasjes in haar mond heeft?

Geef graag serieus antwoord
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 12:22
Rachelll
Rachelll is offline
als je vriendin een SOA heeft lijkt het me zoizo geen slim idee om sex te hebben en zou ik naar de dokter gaan daar kun je gewoon pillen halen waarmee het weggaat. Anders kun je wel met condoom om sex hebben en als zij een soa in haar mond heeft kan ze je ook alleen mar pijpen met condoom om. En jij haar beffen met een beflapje.. hm heb ik eigelijk nog nooit van gehoord. Maar als ik jou was zou ik dan super voorzichtig zijn! Aangezien je het heel snel kkan krijgen! xo
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 13:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van pijpen krijg je net zo makkelijk een soa als van neuken. Van beffen eigenlijk alleen als er bloed aan te pas komt geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 15:51
meknow
meknow is offline
Het gaat trouwens niet om m'n vriendin ofzo die een SOA heeft, maar gewoon in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 15:52
meknow
meknow is offline
Citaat:
Van pijpen krijg je net zo makkelijk een soa als van neuken. Van beffen eigenlijk alleen als er bloed aan te pas komt geloof ik.
Maar hoe kan dat dan, want een SOA zit toch niet in je mond?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 16:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sommige soa's wel. Maar ik had het over de gevaren van de persoon die de orale seks uitvoert.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 18:12
Fosca
Fosca is offline
In plaats van een beflapje kun je ook een opengeknipt condoom gebruiken, dat werkt geloof ik net zo goed. Zelf nog nooit geprobeerd.
Oud 18-05-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, dat kan best
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 15:44
Kaa
Kaa is offline
je kan ook n soa krijgen van vaginaal vocht volgens mij hoor. Want het gaat om contact met de slijmvliezen, of die nou in je mond, kont of geslachtsdeel zitten maakt volgens mij niet uit....Hoe dan ook als je zeker wilt zijn van geen soa, ga dan gewoon allebei ff n testje doen bij de ggd

Regels voor berichten