![]() |
Saaicrets of a Saaicred Sosaaiety.pdf #996.
Suggesties zijn welkom.
|
Wait. Hoe verander je de titel ook alweer?
|
Ik wilde er net een openen die 'Saaicrets of a Saaicred Sosaaiety.pdf #996' heette, want ik heb per ongeluk een torrent vol conspiracy theory-boeken binnengehaald vanwege één academisch werk dat erin stond. En daar zit dus een boek in dat 'Secrets of a secret society' heet.
|
Citaat:
|
U vraagt, wij draaien.
|
Altijd fijn, vrienden die twee kratten pils meenemen en dan na één kratje huiswaarts keren. Nu heb ik zowaar een goedgevulde koelkast.
|
Andere meesterwerken in die torrent zijn 'Formula to Create an Undetectable Mind Controlled Slave', 'Underground Cities', 'Did six million really die', 'The Fluoride Deception' en een volgens de inleiding tot dusver verborgen gebleven sequal op Mein Kampf, 'New World Order'. Geschreven door Adolf, uiteraard.
Dit zou allemaal een stuk minder verontrustend zijn als er geen boeken met namen als 'Advanced Aerospace Propulsion' en 'Electromagnetic Radiation Weapons' tussen stonden. |
Citaat:
|
PM even de link naar die torrent, mocht je die nog hebben. Ik ben erg benieuwd naar 'New World Order'.
|
'Concentration Camp Plans for US Citizens', 'Vatican Assassins', 'Not Milk!'. Het houdt maar niet op.
|
Citaat:
|
Merci.
|
Zo!
Dan ga ik nu de aflevering Room 101 afkijken en daarna slapen. Ik ben alweer vanaf gisterenmiddag wakker. En dat op maar één kopje koffie. |
Welterusten. Ik houd de wacht, terwijl ik de artikelen lees.
|
2GB... Ik houd de wacht terwijl ik naar Serge luister.
|
Dank, dank. Veel plezier ermee. (y) En als je je verveelt tijdens het houden van de wacht, of tijdens het wachten, dan kun je nog altijd David Mitchell's soap box gaan kijken.
En nu; welverdiende nachtrust. :cool: |
Ja, ik houd het ook voor gezien. Slaaptijd.
|
Waarom ben ik al wakker?! -O-
Ik had met mezelf afgesproken dat ik voor 1 uur naar bed zou gaan en na 8 uur wakker zou worden. Ik ben wel voor 1 uur naar bed gegaan, maar ik had duidelijk problemen met het na 8 uur wakker worden.. Nu kan ik wel een uurtje in alle rust studeren :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen iedereen.
archont naamzoek ik heb helemaal niet gezegd dat ik moe van jóu werd:O |
Ik ben in slaap gevallen met mijn kleren aan en laptop naast me :facepalm: en het was nog niet eens laat, al rond 12 uur ofzo.
|
goeeeeedemorgen!
|
Citaat:
Ik baal dat ik schoolwerk moet doen. |
Wat is dat krullen maken toch een kutwerkje. Ik loop er weer uiterst charmant bij met al die gekke knotjes op m'n hoofd... :p
|
Hoi!
|
he mensen als ik nou heel braaf doorwerk vandaag he. Mag ik dan om vier uur naar huis?
|
Morning
Ik moet mijn bed gaan verplaatsen, hij staat nu recht voor het raam & op zulke warme dagen word ik dus letterlijk mijn bed uitgebrand :( |
Citaat:
Nee overwerken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik wil vanavond uitgaan :bloos:
En drinken en dan de nacht doorhalen met een onbekende :O:O |
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Ik ben net fijn met mijn brakke katerhoofd door de supermarkt gestruind, en al die kwetterende vrolijke huismoeders lekker vernietigend aangekeken. Dat zal ze leren. :o
|
Citaat:
Ik vind het heerlijk als mensen me met mijn roepnaam aanspreken :o |
Citaat:
Rationeel en Martin gaan ook mee *O* |
Citaat:
|
Absoluut geen zin om me dadelijk in het openbaar vervoer te storten ;x
|
Citaat:
|
En waar is mijn charger :mad:?
|
Ohja zo'n ding heet oplader :facepalm: Ik ben duidelijk alles kwijt vandaag.
|
Citaat:
|
PlNPAS TERUG :D:D:D:D
|
maar ik kan niet van 30 juni tot 23 juli :o
|
Citaat:
en als ik stage ga lopen kan ik in augustus alleen in de weekenden en dan is het altijd uberdruk dus (N) Tussen 23 juli en 1 augustus dus? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |